/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sabotage
Fra : viper73
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 09-12-09 16:00

Hej alle

Jeg kan se der er flere spørgsmål jeg ikke kan komme ind i, og umiddelbart ser det ud til at være indlæg fra tossen/tosserne der huserer på Kandu for tiden, igen igen.

Skyldes det at der er en der saboterer disse spørgsmål ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-09 16:02

Ja

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-09 16:03

ps
og det er IKKE mig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-12-09 16:04

Der er flere om at saboterer de spørgsmål.

Men jeg tror ikke. det hjælper

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-09 16:06

Ja en eller anden klovn sætter mange sider ikoner ind så det tager 10 min at åbne spørgsmålet. Det er vist ikke gået op for ham at det han gør, er meget mere irriterende end at der kommer dumme og irriterende spørgsmål.

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 09-12-09 16:08

Tænkte det nok, kan nu godt lide det at han/hun gør det.

Er gevaldigt træt af den klovn !

Godkendelse af svar
Fra : viper73

Dato : 09-12-09 16:08

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 16:08

UANSET hvad hvilke brugere gør, er det Kandu´s ansvar.....

Og de er åbenbart IKKE deres opgave voksen....

Hele bruger/profil systemet er til grin

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-12-09 16:12

Hvis du fx går til den 8-12-09 til sp. Hvem er kunstneren og ud til højre, venstreklikker på malerier, så vil du kunne se, at det er - i dette tilfælde - KlapTorsk'en der er sabotøren, så black ham!

Kommentar
Fra : SoberTorsk

Dato : 09-12-09 16:12

Ja Kandu.dk burde smide de smiley-spammere på porten.

Så var der lige et morsom jule-konkurrence-indslag, som ikke kunne ses

Kommentar
Fra : SoberTorsk

Dato : 09-12-09 16:14

Gu'er det ej KlapTorsken men 3773 eller en anden mindre begavet person.

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 09-12-09 16:16

Tror fremtidige indlæg fra alle -torsk får en tur

Og måske Jagt trådene også har brug for lidt...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-12-09 16:16

Går du til holdbare mursten- under murearbejde ude til højre, kan du se at han nu hedder godavs.

Du kan genkende ham ved, at han hatlige så få brikker at flytte rundt med, som han giver point til! Han skulle søge hjælp, men ingen kan hjælpe ham.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 09-12-09 16:20

Sp. hvem er disse vittige personer - vittigheder = godavs osv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-09 16:30

Velbekommen

og jeg kan ikke li' at granner1 kalder mig klovn,
ok jeg kom til at putte et par smileyer i et indlæg den anden dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 16:33

Tasten sad vel fast

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-09 16:47

Citat
KlapTorsk'en der er sabotøren, så black ham!

Ja mon ikke ....min BL har ALDRIG været så lang som den er nu.
Og den bliver bare længere og længere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-09 16:52

Og lige lidt hjælper det

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-12-09 16:53

Citat
Og måske Jagt trådene også har brug for lidt...

Nej,den må der sku`ikke røres ved.Den mest underholdende kategori,på Kandu.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-12-09 17:08

Men ellers kan vi vel godt blive enige om at to ting følges ad:Små hjerner og små fornøjelser.

Personer der finder det fornøjeligt,at sidde og "låse" tråde,så ingen kan åbne dem,må ha`en utrolig lav selvværd og intelligens,samt en stor ensomhedsfølelse.Kan sikkert kun gøre sig bemærket her på Kandu.Måske de også bliver tilfredsstillet på andre måder.
Det må sku` være en fattigt liv at leve.De forlader sikkert kun komputeren,når der skal hæves kontanthjælp.
Helt igennem nogle stakler,som jeg egentlig har lidt ondt af.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-09 17:29

Klaudi

Gad vide hvorfor du følte at jeg kaldte dig klovn.

Jeg er træt af at klikke på en tråd og så sker ingen ting. Så er det ctrl+alt+del og så slet fra liste, ellers kan jeg ikke komme ud af det igen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-09 18:16

Citat
Gad vide hvorfor du følte at jeg kaldte dig klovn.

Fordi jeg følte mig truffet og som jeg skrev før:
Citat
ok jeg kom til at putte et par smileyer i et indlæg den anden dag

Jeg kunne såmænd godt finde på det igen, for ham klaphatten er sq da irriterende

Kommentar
Fra : idioten

Dato : 09-12-09 18:28

Det ik' mig som laver fin smily.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-09 18:32

Klaudi

Jeg tænkte slet ikke på dig da jeg skrev at det var en klovn. For jeg har selv overvejet at sætte nogle smiley ind. Men 3770 er gået over stregen.