/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indsætte kommentarer i Publish
Fra : 1991
Vist : 799 gange
500 point
Dato : 07-12-09 08:26

Jeg mangler at kunne indsætte kommentarer i Publisher 2003.
Jeg har brugt det i Excel 2003 - men kan ikke finde denne mulighed i Publisher 2003.
Grunden er at jeg har lovet at udarbejde nogle skabelon Publisherfiler til en kollega,
her ville det være smart hvis jeg kunne give kommentarer på samme måde som der
er mulighed for i Excel.
ELLER er der andre muligheder for at vejlede ham - uden at det udskrives.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 500 point
Dato : 07-12-09 11:26

Al tekst i Publisher er styret af tekstbokse, men har du tekst i en sådan kan du gør med den lige det du vil. Så du skal indsætte en tekstboks først og så skrive teksten i den.

Men egentlige kommentarer er der ikke mulighed for. Din kollega kan bare slette teksten i tekstboksen, så ses den ikke på udskriften.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-12-09 14:43

En anden løsning ville være at skrive kommentarerne i word og så blot lægge et link (eller en prik med link for den sags skyld) i din publisherfil....

Men det kræver så at du husker at lægge disse wordfiler SAMMEN med din publisherfil - ellers kan den jo ikke finde dem....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-12-09 14:44

Ja - læg vejledningen ind som en tekstbox i skabelonen og den kan slettes.
Publisher er jo egentlig et udskrivningsværktøj til publikationer, og har (som jeg er orienteret) ikke den samme funktion. Husk at du i filtyper kan gemme som publisher skabelon.

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 11-12-09 10:06

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-12-09 12:28

selv tak, skulle det være en anden gang.