/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
molokyle
Fra : ans
Vist : 843 gange
10 point
Dato : 06-12-09 19:41

Du skriver i et andet spørgsmål

Citat
Det eneste der mangles er .....tålmodighed.

..tager en evighed at loade ind i browseren grundet den tunge grafik som en bruger har været så 'venlig' at begave siden på kandu.dk med.

Sidder nu nu der og er julehellig og pudser din "juleglorie"

Har du fortrængt, hvordan du selv har givet opskrifter her på kandu for at ødelægge kandu ?????

Jeg har ikke glemt hvordan du i et tip fortalte, hvad man skulle gøre for at lave smileys, der var her og der, ja alle vegne

Smileys der kunne fylde en hel side, så det var umuligt at læse det skrevne i et indlæg.

Ja ja ja du er en "sød" dreng .... du høster da anerkendelse fra mange profiler .... jeg mener 1 profil

Længe leve blacklistefunktionen

Hvis der skal være et spørgsmål .... så kommer det her:

Har du selv opført dig bedre ?????? end det du nu er enig i ....

Citat
grundet den tunge grafik som en bruger har været så 'venlig' at begave siden på kandu.dk med.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-09 19:43

Uhada Ans. Glæder mig til at se hvordan den bliver drejet, så skylden er din, Mærsk, Coca Cola eller regeringens skyld!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-09 19:44

Har et par poæng tilbage. Kan du ikke lige gøre brug af dem Ans?

Laver en tråd til dig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-09 19:46

Ja det er jo ligemeget med at give alt for mange fiduser til hr. p.rofilsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-09 19:50

Jeg husker da, at jeg fik stoppet de store smileys

Der var der da nogle, der blev sure over det, men de fleste blev glade

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-09 19:54

Jeg kan nu kun huske de smileys der er nu, men har jo heller ikke været "på" så længe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-09 20:07

Ha ha Klaudi... er du gået hen og blevet senil

Citat
har jo heller ikke været "på" så længe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-09 20:07

Det var nu mig som lavede den meget store smiley som gjorde Ans forskrækket.
Kandu havde lavet en smiley af en bulderbasse, som kunne forstørres med lidt kode.
Den smiley fyldte hele skærmen når Kandusiden blev åbnet.
Det var nu heller ikke pænt gjort af mig.
Jeg kan ikke huske om jeg har sagt undskyld til Ans for det.
Så for en sikkerhedsskyld ...........................Undskyld Ans........................fra Emesen.

Med håb om en glædelig jul på Kandu.

Ps. Det er nemmere at stemme her end i det næste spørgsmål.

X ved liste Ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-12-09 20:22

Klaudi

Det skete i de dage .... december 2005

Eyvind

Jeg blev ikke forskrækket men meget meget over den måde du og bl.a. molokyle ødelagde kandu på. Du har tidligere sagt undskyld.

Og molokyle troede, han var blevet smidt ud af kandu p.g.a. de smileys da han skulle logge sig på kandu den 1.1.2006

Og denne tråd er kun oprettet, da jeg i et andet spørgsmål læste

Citat
Det eneste der mangles er .....tålmodighed.

..tager en evighed at loade ind i browseren grundet den tunge grafik som en bruger har været så 'venlig' at begave siden på kandu.dk med.

skrevet af molokyle

Han vil med ovennævnte udtalelse kun opnå anerkendelse hos flere profiler .... jeg mener 1 profil .... han har efter min mening ikke opført sig bedre

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-12-09 20:34

Godt gået Ans...

Selviscenesættelsens lille AKADEMIKER, løgnens fader og misbrugets mester har godt af at blive afsløret...hvor er han patetisk

Nu smider han sikkert helt uforudseligt et link som dette LOOL http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=29755

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-09 20:36

Det plejer han jo! Men glemmer og OVERSER altid at han selv har prøvet at blive blacklistet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-09 20:54
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-09 20:55

Det er ellers ikke så lidt man bli'r beskyldt for!
http://www.kandu.dk/tip20485.aspx

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-09 21:08

Rolig Klaudi.

Fænomenet Sober mv er skingrende gal i kalechen, og besidder åbenlyst en betydelig vævefejl i kysen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-12-09 21:09

Rolig Klaudi.

Fænomenet Sober mv er skingrende gal i kalechen, og besidder åbenlyst en betydelig vævefejl i kysen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-12-09 21:32

Jah det var dengang vi lejede med kandu's fejl http://kandu.dk/Spg75734.aspx

Jeg tror både ans og jeg lærte koden i det spørgsmål og måske også Eyvind.

Og så fik vi det nye kandu http://kandu.dk/Spg80117.aspx hvor der var et par højdepunkter i løbet af januar omkring blacklistningerne og profilbilled

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-09 22:16

Jammen det var jo slet ikke Emesen men Eyvind der lavede den grimme smiley som gjorde Camillasmoster forskrækket.................Ans du var jo bare irriteret over den.
Undskyld camillasmoster.

http://www.kandu.dk/Spg79286.aspx#873796

Men Ans - ellers dansede du da meget godt med rundt i den tråd.

Nå - vi bliver vel alle ældre, og måske lidt glemsomme ind i mellem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 05:04

ans -> For det første var det natmaden og ikke jeg, som først 'offentliggjorde' hvorledes man udnyttede det PHP exploit der gav mulighed for, at fremstille steroid-smileys hér på sitet. Jeg tog såmen bare tråden op og 'tippede' om det. Hvorfor? Fordi der ikke blev reageret på henvendelser til teamet pr. e-mail, ...FØR 'fidusen' tog overhånd!

At det ikke huede Teamet bag Kandu.dk at en bruger gjorde opmærksom på, at siderne indeholdt en programmeringsfejl, førte til at de liiiiige skulle sværte mig en smule til over for andre brugere i en kommentar? ..og? Tjaeh... det siger vel mere om kandu teamet end om mig som person.

For det andet belastede det hverken server eller klient pc at indsætte forstørrede smileyer. Du har dog ret i, at det kunne gøre siderne ulæselige. Grafikken kunne bringes til, at dække teksten helt eller delvis. Jeg har dog aldrig gjort noget sådant. Det var faktisk emesen ..og jeg er 100% overbevist om, at det ikke blev gjort med vilje eller i nogen 'ond' mening.

Spørgsmålet: http://www.kandu.dk/spg142627.aspx

..har et andet problem. Nemlig at de mange smileys skal loades før siden kan vises.

Dette kan afhjælpes ved blot at slå grafik fra i browseren. PRÆCIS som det var muligt med steroid-smileyerne. Dette har åbenbart aldrig strejfet dine tanker. Sagt på en anden måde:

Der var og ér INTET til hinder for, at kunne slå 'staffage-grafik' som smileys fra, hvis man synes de virker forstyrrende på oplevelsen af kandu.dk. Det er vel den skrevne tekst som udgør det væsentlige i indholdet på disse sider ...oder?

Så pak du bare 'skydtset' tilbage glemmebogen. Det er nemlig vådt krudt du har i bøssen

*IMHO* </MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 5 point
Dato : 07-12-09 05:29

..og med hensyn til 3773's foreslag, i et for mig utilgængeligt spørgsmål, om ans som moderator, så vil jeg lige pointere, at jeg personligt synes det er et dårligt valg, da ans har det med at gå efter manden ..i stedet for efter bolden.

Hvor ligger det nuværende 'problem' ???

Hér: http://www.kandu.dk/spg142627.aspx#1636047

..og hér: http://www.kandu.dk/spg142641.aspx#1636231

Så få lige rettet sigtet på kanonen, før du trykker på aftrækkeren ans.

Det burde være en smal sag for kandu's programmør-team, at indsætte en begrænsning på f.eks. 10 smileys pr. kommentar. Jeg skal da hjertens gerne lære dem hvordan

Det vil ikke forhindre 'problemet', men begrænse det en smule, da det så kræver en lidt mere ihærdig indsats af en bruger, at belaste forbindelsen og 'spolere' et spørgsmål med smiley grafik.

Iøvrigt så HAR kandu.dk allerede en moderator

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=156897

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 05:58

Øeh... nåeh ja; jeg overså vist også lige i farten denne 'belastende' kommentar:

http://www.kandu.dk/spg142644.aspx

..som i visse tilfælde giver denne medddelelse:
Citat
Server Application Unavailable

The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request.

Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.

Kandu teamet har altså en mulighed for selv at 'opdage' og rette 'fejlen' ...hvis de altså gider at læse deres egen admin. log.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tim80

Dato : 07-12-09 06:27

Jagt på uskyldig, men hjælpsom og ærlig bruger af Kandu.dk:

http://www.kandu.dk/tip20486.aspx

Jeg tror, uden at kende disse demokrati-sky og paranoide personer nærmere, at 3773 er den samme som Krummen, da de har samme retorik og væremåde med hensyn til at udelukke folk.

Hvis Klaudi ikke vil beskyldes for grimme ting, så skulle han lade være med at gøre disse grimme ting.
Så enkelt er det.

ans er åbenbart en emsig sladder-lady (bemærk jeg sagde ikke kælling) som også udelukker dem hun er bange for siger en lyd, hvis det da er en hun, men det står der jo i profilen, dog har jeg tilbøjelighed til at tro, at hvis man absolut skal *fremhæve* at man er af et bestemt køn, så er man måske af det modsatte køn. Bare en teori.

Tja...

Og det er jo også rystende ligegyldigt.

Måske har MOLOKYLE gjort en fejl engang, det skal jeg ikke kunne sige.

Og det behøver man jo ikke hænge manden op på.

Denne sammenrotning af "respekterede" profiler mod MOLOKYLE virker da ulækker.

Eyvind virker reel og har før støttet denne tråds "synder" MOLOKYLE, har jeg læst.

Og det gør han vel stadig, eller?

Nåh jeg løber ud igen, har ikke forstand på jeres interne stridigheder ...

tim80

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 06:52

Fakta : Den 'forstyrrende' kommentars arkilleshæl er som sagt grafikken.
Den fylder nemlig ca. 100 Mb.
Hvilket er lidt ef en mundfuld for en side, som er skæddersyet til indlæg i brødtekst.

Skal jeg være helt ærlig?

Så tror jeg ikke lige, at kommentarens forfatter er klar over eller har indsigt i rækkevidden og konsekvensen af dette 'stunt's betydning for ALLE andre brugere end den tiltænkte.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tim80

Dato : 07-12-09 07:38
Kommentar
Fra : tim80

Dato : 07-12-09 07:42

Citat
Længe leve blacklistefunktionen

Ja, den gør de, som ikke tåler kritik og åbenhed jo flittigt brug af.

+ man rakker folk ned i et spørgsmål, hvor man har blacklistet personen, som så ikke kan "forsvarer" sig eller komme med modargumenter.

Jo en lækker opfindelse !

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-12-09 08:39

LOOOL Lånte fjer igen igen. Der henvises til en DOBBELTPROFIL MED NAVNET MODERATOR. Ikke en udnævnt moderator, men et påtaget NAVN og uden moderatoren's almindelige beføjelser. Lidt ligesom at være kalde sig akademiker, uden at være det.

...og så kom en ny udgave af mange-profilen på banen. Tak for det. Den er omgående blevet blacklistet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-12-09 10:05

Forsvare hvad???!!?? Du er uønsket pga din opførsel og din adfærd. Du lyver som ind i helvede, og beviser gang på gang at du ikke er til at stole på. At man blacklister dig, hver gang man fanger en af dine profiler, er skam ikke et udtryk for ikke at turde kommunikere med dig. Men et udtryk for at du er vanvittig ulidelig at "høre" på.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-09 12:45

molokyle

Jeg vidste at du ville bortforklare dine gøremål, da du var med til at ødelægge kandu, så det kom ikke helt bag på mig.

Men det du var med til at gøre var/er ligeså irriterende, som de mange smileys er i dag ... jeg udtaler mig kun på egne vegne.
Det er også sandt, at jeg selv prøvede, men kun i en enkelt tråd, som var oprettet til det samme. Du var her og der og alle vegne, du kunne ikke dy dig for at vise dine "kundskaber" selv på "seneste 25" satte du smileys, så det var umuligt at bruge "brugerservice"

Da jeg sendte en mail til kandu, for at klage, henviste jeg til den tråd, som jeg selv havde deltaget i.

Du skrev også et tip om dine kundskaber. Det er muligt, at det var natmaden det fandt "hullet" først, men du blev ved og ved, indtil kandu fik det stoppet.
Og så klagede du din nød her på kandu
Nu manglede du en funktion, som ikke kunne bruges.

Som jeg ser det, er du ikke bedre end de profiler, der på nuværende tidspunkt sætter et utal af smileys i de "spørgsmål" som mangeprofilen opretter.
Du kan jo fortælle din ven mangeprofilen, at hvis han holder sig væk med alle sine profiler, så forsvinder smileys også. Hvorfor du skal fortælle det ... jeg tror ikke han har andre "venner"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 13:14

Citat
LOOOL Lånte fjer igen igen. Der henvises til en DOBBELTPROFIL MED NAVNET MODERATOR. Ikke en udnævnt moderator, men et påtaget NAVN og uden moderatoren's almindelige beføjelser. Lidt ligesom at være kalde sig akademiker, uden at være det.

Der må vist minimum uddeles 3 (=tre) påængår ..for den skarpe opfattelsesevne !!!

Hvilken humørforladt vindbøjtel og nyttig idiot.. har mon ikke forlængst fattet denne spøg ???

Citat
Du er uønsket pga din opførsel og din adfærd.

3773 -> ..fortæl dét til noe'en andre end undertegnede: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

..med en lidt forslidt tilføjelses: *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Jeg har ALDRIG lagt skjul på at jeg som person sidder bag hele 3 (=tre) profiler:

1.) molokyle
2.) Hm...
3.) moderator

..jeg havde tidligere et alter ego ..nemli': <ELYKOLOM>

..som blev (uretmæssigt) slettet af kandu teamet i anden forbindelse, nemli' da no'en andre brugere blev sendt på porten .....................mht. til min profil; dog med egen 'godkendelse'.

Derfor ..og ikke af no'en 'anden' grund, ans, blev jeg 'fortørnet' over ikke, at kunne logge ind som </MOLOKYLE> ..engang for læææænge siden. Jeg troede nemli' at min profil </MOLOKYLE> var røget ud med 'badevandet', da <ELYKOLOM> blev slettet.

Helt er i det hele taget utroligt jeg gider finde tid til; at spilde min tid på dette nosens
...det må hænge sammen med, at jeg har en uges fri/afspadsering fra arbejde, som jeg så ska' ha' til at gå ..på fornuftig vis.

Alt det af ans nævnte; er gamle 'nyheder', mindst lige så gamle, som denne ganske sigende tråd:

http://www.kandu.dk/Spg107832.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 13:18

ans ->
Citat
Du kan jo fortælle din ven mangeprofilen...

..osv.

Jeg har så vidt vides: INGEN venner ...kun bekendtskaber !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-09 13:23

molokyle

Når jeg henviser til det, der tidligere har været skrevet her på kandu , så kan du være sikker på een ting, det ikke er løst krudt, jeg skyder med.

Ærgerligt for dig og andre

Jeg har ikke en glemmebog, men en huskebog og den er jeg glad for

Men nu har du deltaget i denne tråd og "forsvaret" dig , så jeg lukker og slukker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 13:27

Citat
Jeg er så ikke en af de brugere, der bare taler spørgeren efter munden, for at optjene point, det lader jeg flere andre om at gøre

http://www.kandu.dk/spg142649.aspx#1636572

Jepper: DU ..og 3773 er tilsyneladende ..nogle af disse personager

Ska' vi si' a' det er for ca. 500 fuldfede kandu påængår ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-09 13:28

Citat
blev jeg 'fortørnet' over ikke, at kunne logge ind som </MOLOKYLE> ..engang for læææænge siden.

Det var den 1. januar 2006 det "nye" kandu.

Så kan du jo selv gætte dig til hvorfor du ikke kunne logge på

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-12-09 13:36

LOOOOOOOL Hvor jeg vidste det
http://www.kandu.dk/Spg107832.aspx Typisk for en hjerneskadet misbruger som samtidig er stanghamrende usympatisk og en hyklerisk løgnhals

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 07-12-09 13:40

Citat
Så få lige rettet sigtet på kanonen, før du trykker på aftrækkeren ans.

Nu har du flere steder i denne tråd henvist til sider, som er fyldt med smileys, men jeg tjekker altid hvem spørgsmålet er fra. Så jeg vidste, at det skulle jeg holde mig fra. Tak for din advarsel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 14:08

Velbekommelse Krummen & ans

...men husk, glem NU, at lade være med; at ta' vare på jer selv, hinanden ..samt alle de andre
..og kløjs så ikke i jeres egen sagelige selvophøjede/-bestaltede/-gode/-tilfredse julestemning

</MOLOKYLE>