/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor høj?
Fra : Sønder
Vist : 7402 gange
200 point
Dato : 06-12-09 00:22

Hvor høj er kronprins Frederik?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-12-09 00:34

71 tommer.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-12-09 01:20
Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 200 point
Dato : 06-12-09 04:09

Måske i Billedbladet, men ikke i virkeligheden.

Har stået ved siden af ham, og han er sgu ikke 180

Kommentar
Fra : sober

Dato : 06-12-09 07:53

Han er "Deres højhed" Kronprins Frederik

Kommentar
Fra : sober

Dato : 06-12-09 07:57

Det Royale Ugeblad siger:

http://www.billedbladet.dk/Kongelige/Bla%20bog/Danmark/Kronprins%20Frederik.aspx

Om 180 passer ved jeg ikke, da jeg, desværre ikke har stået ved siden af ham.

Men så skulle vi være lige høje....

Dejligt at vide at man er lige så høj som den nydelige kronprins !

sober

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-12-09 08:22

Jeg har mødt og drukket bajere på værtshus med kronprinsen flere gange
Vi er i hvert fald lige høje med sko på. Hvilket vil sige, at han er ca. 175 cm. høj
Når jeg har røget en joint, så er jeg måske endda en lille smule højere end ham !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sober

Dato : 06-12-09 08:58

Citat
Når jeg har røget en joint, så er jeg måske endda en lille smule højere end ham !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-09 10:01

Kort og godt,

Fra den ene ende til den anden... kan det siges tydeligere

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 06-12-09 10:28

Nå ingen ved det nok rigtig...
Hvis han ikke er 180, kortoververden, hvad så? Hvor høj er du og hvor nåede han dig til?
-foreløbig er der ikke rigtig nogen der fortjener points, jeg mener kan man stole på Billedbladet?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-12-09 12:45

Det er faktisk meget svært, at bedømme højden på en person man står ved siden af.
Oftest ser nogen, på samme højde, lavere ud end en selv ))

Og Frederik er da et stykke højere end Mary og hun er ca 172-73 cm

Kommentar
Fra : sober

Dato : 06-12-09 17:09

Min Kongetro/Dronningetro kone siger at Billed Bladet er sobert.

Jeg er Repuplikaner, men har nu ikke noget imod Den Kongelige Familie som personer.
Har endda været på Amalienborg flere gange til Dr. Margrethes Fødselsdag.

Frederik stod således "næsten" ved siden af mig (Hvor var jeg heldig!) vel med afstanden 20 meter.

Ham på oppe balkonen mig nede på slotspladsen.

Og han vinkede endda *kun* til mig !!!!!!!!!!!!!!!!

sober

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-09 04:24

Een ting er 100% sikkert: Hans bodyguards er noget højere end Kronprinsen himself

..men jeg vil nu stadig mene: Han er højst 178 cm. høj.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 28-12-09 08:51

Tak for svaret Kortoververden. Jeg fik godt nok ikke noget svar, der var 100%, men er selv tilbøjelig til at tro, han ikke er så høj.
Du får points for interessen