/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
brænde i bestemt rækkefølge
Fra : love4all
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 05-12-09 16:02

Jeg vil lave en CD med mp3 musik og jeg vil gerne lave den i den rækkefælge jeg selv bestemmer. Det kan jg ikke få lov til. Hvis jeg vil ha Kim Larsen med flere end et nummer, så kommer de lige efter hinanden. Jeg syneskun jeg kan opstille i enten alfabetisk rækkefølge eller efter størrelse (musikkkens længde) Jeg kan ikke flytte rundt inde i selve brændeprogrammet.Selv hvis jeg prøver at oprette en mappe inden så kommer de på den måde.
Hvordan kan jeg gøre så jeg selv bestemmer musikkens rækkefølge?
Jeg har prøvet i såvel Nero som Ashampoo9
Jeg bruger Vista

Accepteret svar
Fra : anuarak

Modtaget 110 point
Dato : 05-12-09 16:26

sæt nummerne 01-02 foran navn så skulle di komme i den rækkefølge nummerne er

Kommentar
Fra : love4all

Dato : 05-12-09 18:01

føj det var dog et større stykke arbejde, der kan jo være rigtig mange numre på en skive

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-09 18:27

Desværre er der IKKE andre muligheder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-09 18:29

Og er der over 100 numre skal du starte med 001

Over 1000 med 0001

Godkendelse af svar
Fra : love4all

Dato : 05-12-09 18:41

Tak for svaret anuarak.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 05-12-09 19:53

selv tak og arbejdslyst