/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
opdateringsproblem
Fra : rammstine33
Vist : 594 gange
35 point
Dato : 29-11-09 18:43

Hej!
Hvis jeg åbner Windows update og klikker ind på opdateringsoversigt, kan jeg se at mange opdateringer er mislykket. Hvordan gør jeg for at prøve at køre dem igen?? Vh rammstine

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-11-09 19:05

Du skal downloade dem og gemme dem på skrivebordet. Når du har gjort det så installerer du dem en efter en.

Kommentar
Fra : rammstine33

Dato : 29-11-09 19:24

Hej granner01, de er jo allerede downloadet....hvordan gør man så??

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 45 point
Dato : 29-11-09 19:24

Slet evt. de fejlinstallerede filer fra:

'Kontrolpanel'->"Tilføj eller fjern Programmer"-> ..husk flueben ved; [V] Vis opdateringer

..øverst.

NB. Tjek så 'tiden' ..altså om: Tidszone, dag og dato, samt klokkeslet er korrekt indstillet

..ved at klikke på 'Uret' på din proceslinje (..jeg bruger altså XP !!! ) )

Nu kan du derefter hente de nødvendige opdateringer vha. Windows Update

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rammstine33

Dato : 29-11-09 19:53

Tak for hjælpen!!

Godkendelse af svar
Fra : rammstine33

Dato : 29-11-09 19:54

Tak for svaret molokyle.