/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
powerpoint-cms modul
Fra : thyfoon
Vist : 611 gange
300 point
Dato : 28-11-09 17:42

Hejsa kandusser.

Jeg sider som wwebmaster for www.radio2000.dk under det menupunk der heder koda. når du klikke på menuen åbner den et nyt vindu. trykker jeg åben så åber powerpoint men underlængnings menuen i venster side men gemmer man på skrive boret og så trykker åben så køre den som diasshow. jeg har gemt den i fliformaet ppsx = powerpointdiasshow.
jeg ville jo gerne ha at nå vores bruger trykker på åben så køre den som dias show. kan i hjælp

vores hjemmeside er bygget op i cms modul, vi har danaweb til at lave siden for os, det betyder at at det er lige som word at abr i for os.

kan i hjælpe er der 1500 point

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-11-09 22:13

nu skal jeg lige forstå dette her:
den powerpoint du har skal køre direkte på hjemmesiden uden at skulle downloades?

så skal du f.eks lave den i flash

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 28-11-09 22:20

Ok.

Men er der ikke andre måder?

Er flash ikke svært at arb i. Hvis ikke findes et eller andet program som er gratis?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-11-09 22:25

nu er jeg ikke helt klar over hvad du vil opnå, men prøv at kigge på dette her:
http://www.slideroll.com/index.php?

er det noget i den retning?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-11-09 06:26

De gange jeg har indsat Powerpoint på min egen side, der har jeg konverteret filen til flash med dette program - http://www.ispringsolutions.com/products/get_trial_license.html?p=isfree

Ispring lægger sig ind i Powerpoint, og man kan nemt konvertere sin .pps/.ppsx-fil til flash!

Se eksempel hér - http://www.dogvillestar.dk/2009/09/13/en-go-morgengriner/

Annuller spørgsmålet
Fra : thyfoon

Dato : 09-12-09 16:07

Jeg har fået en masse hjælp, men jeg kan desværre ikke bruge det til cms modul DESVÆRRE