/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Helly Hansen sko efterlysning
Fra : CerwinVega
Vist : 517 gange
79 point
Dato : 27-11-09 17:07

Hej

For ca. 2 år siden købte jeg et par meget gode sko i en intersport fra Helly Hansens mærke og derfor kunne jeg godt tænke mit at købe den samme sko igen, da jeg syntes det er de bedste sko jeg har gået i til dags dato :)

Men hos Helly Hansen siger de at skoen er udgået fra deres vinter sortiment i 2007.

Jeg vil så høre om der er nogle herinde som evt arbejder i en sko butik eller kender nogle, som har set disse sko jeg søger efter. Jeg har ikke kunne finde et præsis billede men her er et link at modelen der ligner dem. Bortset fra at den farve jeg søger skal være sort og grå.

http://www.shopwiki.com/_Helly+Hansen+Men%27s+North+Marker+2+Low+%28Bushwacker%2FHedge%2FBlk+8.5+M%29?o=275455929&s=739630&

Her er flere detaljer på disse sko

Helly Hansen
North Marker 2
Style 10143
farve 990 sort/grå

Mvh Cerwin Vega

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 27-11-09 17:22

Glemte lige at nævne det skal være str. 44

:)

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 79 point
Dato : 27-11-09 18:12

ved ikke om de har størrelsen gik ikke helt til indkøbskurven men se lige her
http://www.thefind.com/jewelry/browse-mens-north-marker

Kommentar
Fra : CerwinVega

Dato : 27-11-09 18:58

Jeg har kigget derinde, men det er North marker 3 du har set ? for de er sorte og grå men har ikke samme design som de brune på linket. De ser 100 % magen ud som dem på mit link, men bare i sort og grå.

Godkendelse af svar
Fra : CerwinVega

Dato : 10-02-10 17:20

Tak for svaret smuller54.