/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Parkering udenfor Berlin
Fra : Kortoververden
Vist : 5127 gange
100 point
Dato : 18-11-09 19:55

Jeg skal til Berlin på lang weekend, men min bil er for gammel til at få en miljø mærkat

Er der mulighed for parkering udenfor Miljø zonen, og i givet fald, hvordan finder man frem til en plads, hvor jeg kan efterlade bilen og evt. tage tog eller bus til hotellet i bymidten?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-11-09 20:04

Det ville være nemmere at tage toget (eller fly) HJEMMEFRA....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-11-09 20:06

Men det er ikke en mulighed

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-11-09 20:07

Det ville også være en del dyrere, når man regner ud hvad det koster med barnevogn og den mængde bagage der følger med et lille barn, samt det forhold, at vi har ærinder i andre dele af Tyskland efter besøget i Berlin.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 110 point
Dato : 18-11-09 20:17

Se evt. denne side: http://www.car-parking.eu/city/berlin.html

Umiddelbart kan jeg ikke huske, hvor grænsen for miljø zonen går.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-09 20:20

Min kone har lige hentet en rejseguide med kort over berlin.
Det trykkes / udgives af legind /Egmont
Den er købt i Fakta for en 50'

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-11-09 20:22
Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-11-09 20:30

Tak for svaret IBM760.

Så er det bare at kontrollere de enkelte adresser

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 18-11-09 20:32

Håber, at det hjælper lidt til turen.