/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlmelding
Fra : 20Kroner
Vist : 694 gange
83 point
Dato : 16-11-09 15:15

Når jeg logger på en side på internettet får jeg denne meddelelse:
Der opstod en fejl i scriptet på denne side.
LINE: 15
TEGN: 2
KODE: 0
URL: fil:Programmer/Microsoft% 200office / INTLBAND HTM
Kan nogen mon hjælpe?
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-11-09 15:27

Det kan meget vel være en fejl på den besøgte hjemmeside.
Du kan under indstillinger af din egen browser, bede den om at overse disse fejl, så den ikke kommer med disse meddelelser.

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 16-11-09 15:34

Hvor laver du denne indstilling Severino, normalt syntes jeg da at disse fejl slår igennem uanset hvad brugeren gør!

/emhauge

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 83 point
Dato : 16-11-09 16:16

Gå ind under Funktioner / Internetindstillinger / Avanseret
Her kan du stille lidt på indstillingerne.

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 16-11-09 20:10

Tak for svaret severino.
Du kan vel ikke også fortælle, hvilket konkret sted, det er, der skal sættes flueben?
Venlig hilsen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-11-09 22:27

Kik lidt nærmere på de punkter der er i denne menu (zoo af flueben) og find det problem som du selv har beskrevet omkring script fejl. Den skal ignorere disse fejl.
Det er en fel på hjemmesiden, der ikke overholder de standarder der er for hjemmesider med script, det er derfor din browser beklager sig til dig!