/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Regnbukser med lynlås
Fra : jes-a
Vist : 1686 gange
20 point
Dato : 15-11-09 18:51

Hvor kan man få fat på et par regnbukser med gennemgående lynlåse. Jeg skal bruge det til kørsel så de er nemme at tage af og på når jeg har fodtøj på.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-11-09 18:54

Eksempelvis her:

http://www.golfshoppen.com/shop/benross-xtex-vandtaette-1091p.html

Regntøj lavet til golf er produceret til at kunne tage af og på uden at tage skoene af, så det er måske den vej du skal led

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-09 19:27

http://horze.dk/product_info.php?products_id=36550&n=M1

du kan sikkert finde flere. Men herhjemme med en datter der rider, synes jeg ikke altid at regntøjet her været helt ok, men denne slags giver ikke den der klamme fornemmelse idet huden bedre kan ånde.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 30 point
Dato : 15-11-09 19:40
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-11-09 20:21

Prøv i en sejlsportsforretning.
Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : jes-a

Dato : 15-11-09 23:03

nu skal jeg jo have det udenpå andet tøj. Så jeg mærker det ikke mod huden

Godkendelse af svar
Fra : jes-a

Dato : 18-11-09 17:54

Tak for svaret smuller54. Det bliver sådan nogen.