/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kessler - hvor kan man se.....
Fra : thulin
Vist : 1068 gange
200 point
Dato : 13-11-09 20:17

Er der nogen som har en ide om hvor man kan se Kessler kampen d. 21 i Viborg ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 20:41
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 20:43

Der er et eller andet i datoerne der ikke stemmer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 20:53

Viasat har TV-rettighederne eksklusivt. Mikkel Kesslers kampe vil blive tilbudt som pay-per-view til Viasats parabolkunder og kunder med bredbånds-TV, som abonnerer på Viasats kanaler. Forhandlinger med andre distributører er endnu ikke afsluttet. De resterende kampe, hvor Mikkel Kessler ikke deltager, vil alle blive vist på TV3 PULS.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-11-09 21:06

Vi viser Kesslers kampe som Pay Per View til 499 kr. pr. kamp, og du kan bestille kampene med YouSee Plus. Du kan også bestille kampene, hvis du har en ældre digital boks eller en digital kortlæser med YouSee Kort.
Du kan se de øvrige kampe i Super Six-turneringen kvit og frit på TV 2.

http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_digi_kessl

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-11-09 21:11

Han bokser næste kamp d. 21.

Yousee og Viasat tilbyder pay per view. Men jeg har en anden TV udbyder, så det er for mig IKKE en option at se det hjemme.

Men jeg betaler da gerne xx kr for at se det på stor skærm i byen.

Linket Refi henviser til at den en af de næste kampe han bokser - så klart et link jeg kan bruge, men jeg vil så gerne se kampen d. 21/11-2009

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 21:16

Citat
Men jeg har en anden TV udbyder

Hvem ?????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-11-09 21:21

Citat
Linket Refi henviser til at den en af de næste kampe han bokser

Det var lørdag 12-9-2009, et par dage siden!

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-11-09 21:26

@refi energimidt, fiberbredbaand.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 21:31

Det der forvirrede var datoen på siden - den siger 13 november

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 21:41

Hmmm

Ja så har du ret...

Energimidt har IKKE villet lave aftale om Viasats kanaler.....

Så kommer du nok til at alliere dig med en der har Viasats kanaler

Hvis du er villig til at betale "gildet" burde det ikke være noget problem at finde TVet

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 13-11-09 21:59

Spørgsmålet går jo på, om der er noget som ved om der er "storskærm" eller lign i Viborg d. 21 imod betaling ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 22:18

Det gør det ikke - så ville det allerede kunne findes....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-11-09 22:19

Der er da muligvis nogle af disse "piratkanaler" der får det på nettet i sidste øjeblik......

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-11-09 06:09

Mon ikke det ville være mere effektiv at ’tilbageholde’ / deponere licens pengene,…
indtil DR- TV, tager sig sammen til at vise Dansk boksning,.. nu når det endelig, igen er kommet op på et plan hvor det er en fornøjelse at se,…
uden at skulle betale en formue,.. EKSTRA for at se det hjemme i sin egen stue,
det er jo langt fra første gang det sker,

…….. mener,.. i dag bliver der jo protesteret og boykottet mod, stort set alt andet...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-11-09 11:29

Citat
Spørgsmålet går jo på, om der er noget som ved om der er "storskærm" eller lign i Viborg

Det kunne du jo bare have skrevet fra start af

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-11-09 14:54
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-11-09 18:53

Det er vel et spørgsmål om vilje,….. (hvor der er vilje,.. er der vej)
og i høj grad penge,…
hvad er sådan en bokseaften / kamp, værd,.. ?
skal den være dækket ind under TV-licensen,.. + udgiften til div. faste (bundne) kanalpakker,

de fleste familier har et TV derhjemme,… (’storskærm’ eller ej.)
men har måske ikke tid,.. mulighed,.. lyst,.. lejlighed,.. eller råd til at forlade hjemmet,
den pågældende aften,
en ’småbørns-familie’,… enlig Mor,.. Far,.. u/arbejde,.. mm.

jeg vil helt klart foretrække at se den hjemme,.. m/mulighed for at ’optage’ kampen,
for ikke at gå glip af noget,

PS. hvad nu hvis det var en fodboldkamp,… Danmark – Sverige,.. el.lign.
så ville det sikkert medføre general-strejke, eller masse-ødelæggelser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-09 19:11

Citat
PS. hvad nu hvis det var en fodboldkamp,… Danmark – Sverige,.. el.lign.

Det har de skam prøvet

Kunne TV selskaberne få kampene/udsendelserne til spotpriser, var der jo heller ingen problemer....

Gamle Fru Hansen ville nok blive stiktosset hvis licencen steg til 10.000 om året blot fordi barnebarnet ville se boksning

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 20-11-09 00:36

Du kan se den her

Sportspub Fløjten/Bowl & Fun i Viborg

http://www.sporten.dk/boksning/her-kan-du-se-kessler

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 20-11-09 06:50

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Industri

Dato : 21-04-10 18:36

Er der nogen der ved om man kan se kessler vs froch via nettet?
På forhånd tak

Kommentar
Fra : Klaudi