/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bladre i Kandu
Fra : lham
Vist : 550 gange
150 point
Dato : 09-11-09 07:25

Uden min indsats kan jeg pludselig ikke mere "bladre " i Kandu. Dvs frem og tilbagepilene oppe i øverste ventre hjørne virker ikke mere, så jeg bliver nødt til at gå til "seneste" indlæg efter hver gang jeg har set på et spørgsmål-det er træls og bringer mig hver gang til side 1 selv om det måske var på side 3 jeg var inde at læse.

Har jeg lavet noget forkert/Kandu/andre-hvad gør jeg for at komme tilbage til "gammel" funktion?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-11-09 08:40

Hvis det er de to pileknapper du tænker på, så roder de rundt i en kasse med de sidste besøgte links. De kan være slettet,ved f.eks.en oprydning af sådannemidlertidige filer. Men når du igen besøger forskellige steder, vil du langsomt få opbygget en ny liste.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 09-11-09 09:01

severino
det har kun været galt den sidste uges tid og kun i Kandu.
ang oprydning bruger jeg Ccleaner men det har ikke tidligere påvirket funktionen af pilene i Kandu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-11-09 10:49

Mon ikke du bare har åbnet et nyt faneblad men stadig forventer den hopper tilbage på det gamle faneblad ved brug af piletasterne - DET GØR DEN IKKE.....

Kommentar
Fra : prio

Dato : 09-11-09 21:50

lham - jeg har oplevet akkurat det samme som dig de sidste dage.
Frem og tilbage pilene dur ikke, og er derfor nødt til at benytte "seneste indlæg".
Meget mystisk og meget besværligt.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 10-11-09 05:57

prio
helt præsist beskrevet-samme "sygdom" som hos mig-kan man i grunden sende mit indlæg til administrator for kandu siden ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-11-09 08:10

Du kan sende alt det du lyster - men det er spild af tid....

Kommentar
Fra : prio

Dato : 10-11-09 19:18

Det er da et forsøg værd, det må jo være hjemmesiden her, der er noget galt med.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 21-11-09 21:53

Har du fået skrevet til administrator, lham?
For ellers tror jeg, at jeg snart gør det!
Det er virkelig irriterende ikke at kunne bruge pilene.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-09 22:12

Siden fejler sgutte noget den ikke har gjort de sidste 5 år

Kommentar
Fra : lham

Dato : 22-11-09 10:05

prio
jeg har skrevet til kandu-synes du skulle gøre det også, måske når du igennem.
refi
der er da 2 brugere for hvem siden udviser samme mangel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 12:23

Og dermed konkluderer du at det er siden der er "defekt"......

Piletasterne virker som de skal - og gør de ikke er det din browser der er i uorden....

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 150 point
Dato : 12-12-09 10:03

Hvis du har en adblocker eller lignede reklamestopper på kan den drille,
så skal du ind i menuen
Funktioner>Internetindstillinger
klik på fanen Avanceret
rul ned til punktet der hedder Sikkerhed
find det der hedder Tillad aktivt indhold at kører fra filer på denne computer,
marker denne, klik ok
genstart browser,

Det hjalp på min

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-12-09 10:49

Mine frem og tilbage pile virrker fint på Kandu.
Vista IE 7
Windows egen firewall.

På et andet site får jeg ikke lov til at gå tilbage (siden er forældet)

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-12-09 17:44

Piletasterne virker som de skal også på Kandu

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 12-12-09 19:23

Tak for svaret Klaudi.
Yes my boys-virker nu igen på min -meget tidsbesparende og mange tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-12-09 20:06

Velbekommen