/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 7
Fra : claire
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 06-11-09 22:55

hej

jeg har en ny pc og har derfor fået windows 7 med . Mit spørgsmål er; hvis jeg opgradere min pc til windows 7, formatere / sletter det hele pcén? jeg ved godt at jeg skal lave back up inden.

mvh

Claire

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-11-09 23:01

Nej hvis du opgradere, bliver operativsystemet blot skiftet ud (moderniseret). - Men hvis du vælger nyinstallation, så er risikoen stor!

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 06-11-09 23:07

Altid husk backup for en sikkerheds skyld.
Jeg opgradere en Vista computer til Windwos 7 i søndags, alle dokumenter med mere var intakte bagefter, hvis det er fra XP så er du nødt til en ny installation der kan du ikke bare opgradere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-11-09 23:10

Du får valget mellem at opgradere eller ny installere når du starter computeren fra CD, hvis du åbner CDen når Windows Vista er startet, så kan du opgradere ved at starte installationen

Godkendelse af svar
Fra : claire

Dato : 06-11-09 23:27

Tak for svaret o.v.n..

jeg har vista, så det burde ikke været noget problem, men altid back up, have en god aften

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-11-09 00:29

Selv tak - din opgradering burde ikke volde problemer