/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Powerpoint....
Fra : Kortoververden
Vist : 715 gange
500 point
Dato : 02-11-09 22:43

Det ved jeg Thyfoon, men du har blacklistet mig

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 02-11-09 22:56

Mon forklaringen er her

- Ubesvarede 7
- Besvarede 41
- Annullerede 65
- Slettede 0
Ialt 113

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-09 23:00

Forklaringen på hvad?

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 02-11-09 23:01

på at du er blacklistet

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-09 23:05

Det tvivler jeg på, kan ikke se hvad det har med noget at gøre.

Thyfoon blacklistede mig efter, at jeg havde kritiseret hans indlæg.

Iøvrigt siger statistikken jo ikke noget som helst brugbart, det er jo en spørgers ret at trække et spørgsmål tilbage hvis der ikke kommer brugbare svar, så mange tilbagetrukne spørgsmål, siger mere om kvaliteten af svar end om noget andet

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-11-09 23:10

Citat
så mange tilbagetrukne spørgsmål, siger mere om kvaliteten af svar end om noget andet
Hvis spørgsmålet er ligeså tåbeligt som dette, så findes der ingen svar................... måske siger det mere om spørgeren

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-09 23:16

Og så kan vi jo diskutere frem og tilbage, om hvem der har ret, og uanset om det er den ene eller den anden, så er det jo enhver spørgers ret, at vurdere om et spørgsmål er blevet besvaret fyldestgørende eller ej, og jeg må indrømme, at jeg ikke rigtig forstår de brugere, der skynder sig at kigge på en anden brugers statistik, istedet for at vurdere, om de har et svar på det stillede spørgsmål

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-11-09 23:16

Så gik der lige kandu -negativ i det igen.
Hvis Kortoververden er blacklistet og kender svaret- er det jo rigtig ærgerligt at han er blacklistet.

Det kan man så lære af det.
men at 9060 er ude med riven er åbenbart et træk i aften. Jeg ved ikke hvad der sker, fik også lige en bemærkning på et svar i aften om efterløn og pension, om at en anden skulle have haft point osv. Hvis spørgeren spørger og får et spørgsmål som svar fra een og jeg giver et bedre svar med udredning- så er det vel op til spørgeren at vurdere.

Nå, men sådan er det bare - jeg kunne ellers godt have tænkt mig at få et svar fra Kortoververden.

Accepteret svar
Fra : 9060

Modtaget 510 point
Dato : 02-11-09 23:21

Rolig smuller, du får point i dette spørgsmål fordi du er så positiv, hvis ellers spørgsmålet bliver lukket

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-11-09 23:29

igen igen, jeg kan ikke bruge de point til noget- jeg havde hellere set at hvis jeg fik point- at jeg havde fået dem til at spørge for-

men det kan man ikke.
Når jeg svarer- er det fordi jeg synes det er sjovt - og vil gerne hjælpe med det jeg kan ( og det er så ikke altid jeg kan det).
Jeg prøver at holde mig væk fra det jeg absolut ikke kan, men nogle gange troede jeg at jeg kunne- og har så set at det var der andre der var bedre til.
Derfor er det ærgerligt, at jeg ikke får Kortoververdens svar - og så ikke længere -

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-11-09 23:30

Tør øjnene