/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Powerpoint
Fra : thyfoon
Vist : 656 gange
500 point
Dato : 02-11-09 22:41

Hejsa Kandusser.

Jeg har lavet en præsentation i powerpoint men hvordan sætter jeg den op så det vise automatisk?
det er powerpoint 2007 jeg bruger et hurtig svar giver 1000 point ellers giver jeg 500 point

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-11-09 22:44

ps jeg kan godt være lidt tung i det

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 510 point
Dato : 02-11-09 22:58

Under fanen diasshow- indstil diasshow
præsensteres af en taler klik der

og vise alle klik der

ellers ved jeg ikke hvad du mener - specificer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-11-09 22:59

U

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-11-09 23:02

skulle have stået - under samme fane
står der "fra begyndelsen"

tryk der - så får du det i fuld skærm og kan trykke retur derfra

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-11-09 23:22

automatisk følgende:
under fanen diasshow
afprøv tidsindstillinger - klik der- så viser den en tid- tryk på næste når du synes at præsentationen har været længe nok på
når du er færdig klik (flueben) i afprøvede tidsindstillinger

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-11-09 23:26

Du skal ind under diasshow - diasovergang
Her kan du bestemme hvordan overgangen fra dias til dias skal være.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-11-09 23:28

nu har jeg været inde i afprøv tidtagning og sat den til 5 sek per billeder(jeg skal ikke tale over det) men jeg kan stadig ikke få det til at køre automatisk

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-11-09 23:30

jeg vil gerne sende det til jer hvis det er, det er min føste powerpoint præsentation jeg skal lave såå er nervøs

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-11-09 23:32

Efter du har lavet tidsindstillingen har du så trykket på "fra begyndelsen"
det virker hos mig, jeg har lige lavet en prøve og jeg har office 2007

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-11-09 23:34

ja så køre den automatisk men jeg vil gerne ha den gør det når jeg sender den og det driller mig

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-11-09 23:35

fandt ud af at den kan gemmes som diasshow

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 02-11-09 23:36

Tak for svaret smuller54. og så kommer der 500 mere

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 02-11-09 23:39

Jamen det var da godt. Troede ellers det var mig der var blevet helt galt på den.

held og lykke med præsentationen.
mvh Smuller

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-11-09 23:42

takker og husk den anden tråd jeg har lavet til dig

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-11-09 21:31

så er dagen overstået, og jeg fik fremlagt min powerpoint pressentation, fik ros for den så helt tosset har det ikke været

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-11-09 21:48

super- det var dejligt høre- godt gået