/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mailserver ?
Fra : refi
Vist : 1076 gange
100 point
Dato : 31-10-09 18:06

Er der andre der har problemer med "telenor" mailservere ????

Det være sig get2net, tele2 osv.....

Jeg kan slet ikke komme igennem med Winmail eller komme ind på deres webmail

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-09 18:10

Ja, nul emiler her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 18:19

Pu-ha

Det lettede lidt - jeg var lige ved at tro de havde lukke gamle adresser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 18:28

Når nu vi er igang....

What is that

http://www.lidl.dk/dk/home.nsf/pages/c.o.20091101.p.Mikro-PC_Nettop

Der må da være et eller andet der ikke er oplyst Du får vel ikke net gennem dit antennekabel...

Kommentar
Fra : hpkh

Dato : 31-10-09 18:30

Heller ikke nogen email der fungerer her får error fejl ox800cccoD
når jeg vil sende en mail.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-09 18:35

Køb nu en og fortæl fortæl.

Men kan den ikke køre ubuntu, så duer det ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-09 18:42

Citat
Du får vel ikke net gennem dit antennekabel...

Joooe nogle gør, YouSee Bredbånd er da vist gennem antennekablet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 18:48

Ja ja - men det kræver da en udbyder

Som jeg læser annoncen skulle det jo f.eks. også fungere med en stueantenne

eller har jeg svært ved at se fidusen i den - så er det jo en DYR komputer uden harddisk og skærm

Jeg har så endnu ikke forsøgt at finde noget tilsvarende på nettet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-09 18:50

Der er mange som er på nettet via antennekablet, og jeg kender et par stykker dog ikke hos YouSee

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-10-09 18:52

Jeg har for nylig købt en asrock http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=20890 dog uden blue-ray, den fylder ikke mere end at den kan gemmes bag ethvert fjernsyn eller monitor. den går man på nettet med på samme måde som enhver anden computer, og jeg har indstalleret de samme programmer som jeg også bruger på mine andre comp dvs. office pakke og en del adobe programmer.
Jeg kører windos 7 på den og stabiliteten har været OK indtil nu. Jeg fortryder ikke mit køb, men der er nok lidt mere ram og måske bedre grafik, end aldi's.

Jeg gav 2500 incl. styresystem, men den kan fås fra omkring 2200 uden styresystem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 18:53

her så lidt flere data - HD er der tilsyneladende - og som jeg læser dette KRÆVER den en "forbindelse" for at virke eller ??????

Citat
Targa Nettop Mini PC

* This Nettop turns your living room into a multimedia lounge. Connect the Mini PC to your TV and use the Wireless Mini Keyboard to surf the internet or write your letters etc. comfortably from your living room couch!
* Turns any Flatscreen TV or Monitor into a fully fledged Internet PC Ultra Light & Compact. Weights only 800g & is W 15.4 x H 17.2 x D 2 cm small
* Sensational, smart, fast, stylish & compact! Take this Mini PC anywhere as it will slot conveniently and neatly behind any LCD monitor or TV! Requires optional connecting cable to attach to your TV via HDMI
* PROCESSOR - Intel® Atom™ 230 (1.6 Ghz)
* MEMORY - 1024 MB DDRII (533 MHZ)
* HARD DRIVE - Samsung 160 GB SATA HDD 5,400 Rpm. Space for up to 30,000 photos or music tracks or 120 hours of video space
* GRAPHICS - intergrated Graphic Card SIS® Mirage 3+Up to 256 MB RAM
* INTERFACES - 6 x USB 2.0, Gigabit -lan port (RJ45), mi c in , head phone , audio out , DVI-I Out
* COMMUNICATION - 10/100/1000 MBit LAN (Network and DSL ready), Wireless LAN Draft N, downwardly compatible with Wireless LAN IEEE 802.11 b/g
* ADDITIONAL HIGHLIGHTS - Fan less / operates completely silent, Energ y saving, Extremely compact & ultra light
* SOFTWARE PACKAGE - Genuine Microsoft® Windows® XP Home Edition incl. Service pack3 (1)(2) (OEM)*, Open Office, Bullguard Antivirus, HD-Tronic recovery software

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 31-10-09 18:54

Hov glemte at skrive at min get2net mail har fejlet hele dage.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 18:54

bentjuul

OK - men den KRÆVER vel en forbindelse til en udbyder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 18:55

Citat
Hov glemte at skrive at min get2net mail har fejlet hele dage

Hmmm

Det er sgu nok alt det TVomstilling der "driller" her den sidste dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 19:04

Åbenbart til bestilling DIREKTE fra Lidt også

http://www.onlinekosten.de/news/artikel/36089

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-09 19:21

Jow det er nok novendigt med en internet forbindelse.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-10-09 20:20

Nu vi er ved alternative forbindelser, så er jeg utilfreds med min udbyder og overvejer at få netforbindelse via stikkontakten.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-10-09 20:30

Det er en net-top boks, altså en slags mediecenter beregnet til montering i forbindelse med dit fjernsyn
den kræver internetadgang for at få det fulde udbytte af den (streaming af lyd/video og net apps)

og bare for at få det slået fast med syv tommer søm, den forvandler ikke på magisk vis dit tv signal til internet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 20:44

Citat
den forvandler ikke på magisk vis dit tv signal til internet

Det er ellers det der står

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 20:45

Citat
Turns any Flatscreen TV or Monitor into a fully fledged Internet PC Ultra Light & Compact.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-10-09 20:56

Som jeg skrev herhttp://www.kandu.dk/spg141384.aspx#1620634
Citat
den går man på nettet med på samme måde som enhver anden computer

Hvilket betyder at du skal ha' en udbyder.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-10-09 21:03

hør lige en gang bentjul: det er vel ikke nok at have en udbyder, selve forbindelsens skal da også være der
ellers er det jo cybercity om igen; du har bestilt en forbindelse, den kommer når det passer os. i mellem tiden har du bare at betale og se glad ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-09 21:03

Og her troede man lige "de vises sten" var fundet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-09 21:44

Du skal ikke regne med de andre...........................kob den.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-10-09 23:03

Hør Eyvind er du ved at logge Refi på glatis?

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 01-11-09 07:00

Tak for svaret bentjuul.

Så kører get2net igen

Jeg fik drejet samtalen lidt - så du løber med "sejren" for forklaringen på Nettop-boksen...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-09 12:39

Tak selv, lad os høre hvis du køber Nettop-boksen fra lidl