/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Google krymper
Fra : FinnArne
Vist : 354 gange
30 point
Dato : 30-10-09 13:06

Når jeg f.eks. søger på en internetside via google så krymper skærmbilledet lidt for hver gang jeg søger. Derpå gør jeg skærmbilledet stort og det hele gentager sig igen og igen.
Hvad skyldes det og hvad kan ejg gøre ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-09 13:08
Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 30-10-09 13:28

Det er en fejl på din Windows browser. Hvis du benytter en anden internet browser - firefox eller safari - så er problemet løst.

Mvh

Claus

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-09 13:45

Det kan da godt være at det er en fejl i browseren, men det løser jo ikke fejlen,
bare at bruge en anden browser

Har en kollega der med held brugte linket http://www.eksperten.dk/spm/884458

Kommentar
Fra : DAF_direktoer

Dato : 30-10-09 14:01

Det hjælper vist heller ikke at gentage dit link, som ikke giver noget svar på det stillede spørgsmål.

Mvh

Claus

Kommentar
Fra : zith

Dato : 30-10-09 14:10

Det har jeg oplevet før og da var det google toolbar der gjorde det.. ved ikke hvorfor men det hjalp at fjerne og deaktivere de ekstra ting den nu kommer med.

Det gør du ved at gå op i menuen vis og så værktøjslinier og så tryk på Google og så kommer den og spørger om der er flere ting du vil deaktivere og så bare makere dem alle og tryk ok/gem.

Har kun oplevet det ved Google toolbar ved ikke om det også sker ved andre f.eks yahoo, msn osv.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-09 14:15

Prøv at LÆSE i linket, http://www.eksperten.dk/spm/884458#reply_7443603
det kan jo være det hjælper på FinnAren's problem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-10-09 14:26

Brug Firefox og hent IE tab til den, det er en hurtigere browser og med IE tab kan siderne vises som om det var Internet Explorer, jeg fik den løsning af Klaudi engang, og er meget glad for den:
http://www.kandu.dk/Spg126220.aspx#1437176
Hent Firefox: http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/
Hent IE tab til Firefox: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-09 14:43

Til min IE har jeg installeret det her program http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Default.aspx og har ikke siden haft problemer med IE7 og IE8.
Jeg har brugt det gennem et år og får altid et skærmfyldt browservindue.

Det er ganske gratis og kører fantastisk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-09 14:50

Jeg kan tilføje at jeg bruger det både i XP og Windws 7

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-09 14:56

Så kan jeg se i din historik, at du har syv spørgsmål der er blevet annulleret af kandu fordi du ikke selv har fulgt op på det. Det kan du ikke være bekendt overfor de brugere der bruger tid på dig.....................

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-09 14:56

Den der maximizer er ok, men som jeg læser det er det ikke det der er problemet,
det er det samme vindue der bliver mindre og mindre, ikke et nyt link åbnet i nyt vindue.
Eller hva'

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-10-09 15:03

Ja, det har du nok ret i Klaudi, men det er da værd at prøve om programmet kan fastholde størrelsen.............

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-10-09 15:07

nemmerli'

Kommentar
Fra : FinnArne

Dato : 02-11-09 08:14

Tak for alle svarene.
Jeg skal prøve at få det løst asap.
Ved venlig hilsen ¨
FinnArne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 20:35

Er pc'en skrumpet helt ind så du ikke kan finde den eller har du fået løst problemet?

Kommentar
Fra : FinnArne

Dato : 25-11-09 11:32

Ja - og undskyld at jeg ike har fået spørgsmålet afmeldt korrekt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-09 12:20

Og hvad afhjalp så problemet?

ps
og så er det pænt at accepterer spørgsmål, i stedet for bare at annullerer

Kommentar
Fra : FinnArne

Dato : 30-11-09 11:04

Tak for hjælpen. Jeg brugte svaret var www experten med indlæg fra Stenhugger om at gendanne avancerede indstillinger i google.
Herefter er browseren krympefri