/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Digital TV
Fra : Dumbo2
Vist : 554 gange
200 point
Dato : 25-10-09 13:13

Hej.

Håber der sidder en klog person som kan hjælpe mig, da jeg ikke kan finde ud af det.

Vi har en fladskærm fra sony, men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal have en digital modtager til dette Tv. Kan ikke se digital tv fra yousee som er min udbyder.
Håber der er en som kan hjælpe.

http://www.sony.dk/product/t32-v-series/kdl-32v2500

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 13:18

Citat
Indbygget jordbaseret tuner til digitalt TV (MPEG 2) (modtager også analoge signaler)

Du skal kunne se de digitale kanaler med dit tv, 2012 går det over til mpeg4

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 13:21

Lige en rettelse, det var jo kabel tv du havde, så kan du kun se analoge kanaler.

TV'et skal hedde noget med "Digital Tuner T/C" = antenne og kabel

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-09 13:40

Får du leveret et digitalt signal fra YouSee eller er det analogt?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 25-10-09 13:51

Citat
Kan ikke se digital tv fra yousee som er min udbyder.

Jo - endda GRATIS

Men du skal have fat i en seperat DVB-C tuner

http://www.amagernetshop.dk/digital_tv_modtagere/amitech/dvbc_tvtuner_tdc_ekstern_firedtv_1053_da.html

Den kan sikkert købes billigere

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 25-10-09 14:30

Tak for svaret refi. Det var lige den oplysning jeg havde brug for. Samt tak til de andre