/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Dårligt FDB / Nettorvet.dk
Fra : troldenesdhb
Vist : 1654 gange
150 point
Dato : 25-10-09 10:26

Ikke et spørgsmål men en irritation som bare skulle ud.............

De er lige kommet med 10 års jubilæums tilbud. Jeg så dem igennem, INTET var billigt.

Eks sælger de en Phillips DAB Micro anlæg sat 300,- ned til 1698,- Normal priseni A-Z er 999,- og på Happii er prisen 1289,-

eller

Phillips Soundbar. Nettorvet 2995,- det er Spar 500,- Men elgigantens normalpris er 2399,-

eller

Samsung 46" LCD 12.999,- og det er efter der er trukket 2000,- fra. Men køber man i Pixmania koster den 11.999,- som normal pris

eller

Zanussi vaske tørre maskine 6995,- andre steder koster den normalt 5700,-

BRUG ALDRIG FDB, MERLIN, KVICKLY ELLER BRUGSEN TIL KØB AF ANDET END MAD

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 160 point
Dato : 25-10-09 10:30

Jeg er ellers rimelig tilfreds med Coop's fremstilling af foto.
Det bliver et glædeligt gensyn når endelig sender dem ud til butikken.
120 kr. for 100 billeder er da ikke så dyrt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-09 10:39

Nu var jeg lige inde og kigge hos nettorvet.
Hold da k.......... hvor er de strenge med priserne
http://www.nettorvet.dk/show_product.aspx?dept_id=1260&pf%5Fid=6072253

6000 for et TV der er forældet om et par år, med kun MPEG2 tuner.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-10-09 10:41

ja, og du kan få det min 500,- billigere de fleste andre steder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 11:04

tyveknægte-røverer og banditter er hva' der er, ja, coops altså

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-09 11:06

ta' lige et r væk fra der

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-10-09 11:09

Kan kun give dig ret.

Har utallige gange studset over deres priser, især deres medlemspriser.
Når Coop har noget på tilbud, kan det købes mindst ligeså billigt mange andre steder.

MVH

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-10-09 11:11

Coop er sjældent helt fremme med gode priser når det gælder non-food.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-10-09 11:14

Enig,
Blot duer det ikke at sammenligne med pixmania, hvor købsbetingelserne er ekstremt dårlige.

Hold jer væk fra pixmania.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-09 13:39

Ja de er stride er de.
Men folk vil snydes.
Jeg tjekker ALTID priser andre steder før jeg handler.
Selv i punkt 1 og elgiganten har jeg MANGE gange fået pruttet mig ned i pris....selv om der var tilbud på.
De regner jo med at folk gør det så kan man lige så godt udnytte det.
Sidste gang var det en emhætte og et komfur....enden på det blev at emhætten i rustfrit stål kom til at koste mig 200 kr.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 25-10-09 13:50

Nettorvet er et ejendommeligt foretagende, fungerer amatøragtigt.

Der mangler oftest en ordenlig omtale af de udbudte varer.

Utroligt at Nettorvet forventer at folk skal købe en kostbar vare uden at vide hvad de faktisk får.
Der er ganske vist mulighed for at returnere varen, men det kan sagtens være en stor uhåndterlig vare som man har bekostet en dyr hjemtransport på og fået slæbt op.

Det nævnes at man med kan bese varen inden man betaler den. men den lokale brugs og dens ekspedienter som skal udlevere varerne virker nærmest irriterede over en afhetning.

Jeg har alligevel handlet der nogle gange og hver gang stået i forretningen og ventet i lang tid før en fortravlet ekspedient kommer med varen og løber igen uden at tilbyde at tilbyde at åbne emballagen.

Super Brugsen i Rødovre har været særlig håbløs, men der er kommet nye folk siden, så måske er der håb fremover med muligheden for at få varen at se, men jeg turde aldrig købe en dyr elektronisk vare hos Nettorvet.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 25-10-09 15:46

Ja det med at hente varer - er jeg også irriteret over. Som der skrives her, så virker personalet nærmest som om man kommer til ulejlighed.

Det seneste jeg så var, at i deres oktober tilbud, står Rosenbænken som et tilbud :
spar 300, kr. nu 499,-kr.

Det har den kostet det meste af sommeren

Ikke fordi jeg ellers er utilfreds med Coop. Men det er rigtig, Nettorvet har ikke gode priser og det er besværligt at hente.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 25-10-09 17:34

Det er jo ikke aller andres butikkers normalpris Coop skriver om, men deres egen normalpris!
Hvorfor mon der er forskel på priser på de forskellige ting? konkurrence - ganske enkelt. Og vi må jo handle med hvem vi vil og selv bestemme, om vi vil betale 2000 kr. til Coop eller 1000 kr. hos A-Z for Phillips DAB Micro anlæg, men tro mig, de får det solgt til prisen!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-10-09 18:35

Nogen skal jo forsvare Nettorvet, det må så blive mig

Jeg har handlet en del med dem, og jeg har altid været tilfreds.

-jeg har handlet når de har haft gode tilbud og varen er blevet leveret til min lokale brugs, så der skal hverken betales fragt eller tid/penge på at køre til den nærmeste storby for at handle....

-samtidig optjener jeg så +point, der giver gratis varer fra nettorvet....

Så "det ik' så ring' endda"

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 10-12-09 19:08

Tak for svaret Eyvind.