/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Gåsejagt.
Fra : bb1
Vist : 756 gange
50 point
Dato : 23-10-09 16:40

Er det måske gåse jægeren fra Fyn eller D.L.S. `s formand.

Link: Aggersborg.
I gamle dage var der vikinger på Aggersborg. De levede efter deres egne regler og tog ikke stort notits af det øvrige samfund.
Et par uheldige jægere er næsten kommet i samme situation, beretter lokaltindblik.dk.
Forleden var de to jægere, som angiveligt kommer fra Brovst, taget på jagt på Limfjorden. Ved Aggersborg fældede de nogle gæs, men desværre inde i vildtreservatet ved Aggersborg.
Politiet fik halet jægerne i land, hvor de blev præsenteret for et bødekrav, ligesom de fik deres udbytte af jagten konfiskeret.

… og nu hvor der så må være ryddet helt op deroppe i Nordjylland, så kunne de måske sende et par strissere til København, hvor folk går og skyder i gaderne.
Fortsat god dag til alle - såvel politi´er som alle der agerer levende skydeskiver i storbyerne.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 23-10-09 16:44

Hej bb1, hmmmmmmmmm.......jeg mener bestemt, at de uheldige jægere betaler sit kontingent til DJ.
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-10-09 17:04

Jeg ved det ikke - det er derfor jeg spørger I modsætning til hvad HYLERNE plejer at skrive.
Kriver jeg jo netop ikke , at det nok er eller jeg har hørt fra pålidelig kilde, at det er

Hvordan går det forresten har du hørt fra politiet i Helsingør - deroppe har de ikke så travlt med skyderrier i gaderne, så de må da snart have tid til, at ringe dig op og spørge om du kender
Tonganeseren/E.B.Berthelsen.....

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-10-09 17:07

Jeg bor faktisk kun 5 km fra Aggersborg, men jeg kender sku ikke lige grænsen for hvor vildtreservatet starter/stopper. Der bor kun nogle få bønder tæt ved Aggersborg så det må jo være dem som har ringet efter polisen. De må have haft en dårlig dag(polisen), eller så keder de sig efter at kommunen opkøbte alle Låsby Svensens huse, som der var en del af i Aggersund.
Løgstør politi er ellers kendt som en af de bedre kredse for våbennørder.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-09 17:17

Låsby Svendsens huse.....

Lejede han ud til rockerne ?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 23-10-09 17:38

Nej rockerne de bor da i Hellerup - Politiet fandt 800.000 i en af rockerborgene. For det beløb kan du vel købe 20 Svendsenhuse

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-10-09 17:50

LuffeA.
Nej Låsby lejede ikke ud til rockerne, men nu skal man jo heller ikke nødvendigvis være rocker for at lægge samfundet til last.

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-10-09 18:16

Nu må i holde op med jeres Jagt idioti, utroligt at " voksne" mennesker kan opføre sig sådan !

Klaphatte, alle parter !

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-10-09 18:17

'

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-10-09 18:19

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 23-10-09 18:27

Hov,hov. det var en meget grov beskyldning

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-10-09 18:28

x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x