/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Brother HL-2030 Trådløs?
Fra : Mike87
Vist : 910 gange
100 point
Dato : 20-10-09 21:41

Hej.

Mit spørgsmål går på,hvordan jeg får lavet min printer trådløs.

Jeg er godt klar over min printer ikke indeholder et trådløst netkort, men kan jeg ikke få den med på netværket, således jeg kan pirnte ud framin bærbare, uden at bruge usb-kablet, sådan jeg kan printe ud fra hele huset, så man "bare" skal hente sine dokumenter ved printeren. Routeren er en ZyXel NBG-419N.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-10-09 22:05

Det kan meget bedre betale sig at købe en ny printer med indbygget WIFI, de fås fra 800 kr i El giganten

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-10-09 02:00

Hvis du stod og skulle købe en ny router, så kunne du købe en med indbygget printserver for cirka 400kroner, jeg har en sådan router og printer med den samme printer fra alle computere på mit lille hjemmenetværk.
Overvej om ikke du skulle gøre som kortoververden foreslår, det er sikkert billigere end at skulle købe en printserver, og hvad nu hvis printeren står af lige efter at du har købt en printserver?

Kommentar
Fra : Eyvind