/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sonic DLA.msi.
Fra : lham
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 14-10-09 15:52

Er begyndt at få beskeder -specielt ved download af programmer fra Giveaway of the Day-

".... Sonic DLA på ikke tilgængeligt netværkssted...
"skriv en anden sti til installationspakken DLA.msi. i feltet nedenfor"

aner ikke hvad det går ud på ! Hvis jeg ser i Revo Uninstaller kan jeg se et program der heddet Sonic DLA.

Har prøvet at Goggle lidt på det men har ikke evnerne til at forstå alt det tekniske der vælter ud .
Er det et program jeg bare kan slette -eller er det noget farligt at røre ved ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 16:15

Programmet stammer fra at du på et eller andet tidspunkt har downloadet eller stadig har ROXIO brænderprogram....

Slet lor... - det behøves ikke ....

Det er et program der gør at det skulle være nemmere blot at trække filer over på en CD og derefter brænde - Nero kan også bruge det....

Hvad det skulle have med GAOTD at gøre ????? den forstår jeg så ikke....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-09 16:22

Noget tyder på du kan have fået det sammen med en DELL komputer der har været en OEM version af ROXIO på

Kommentar
Fra : lham

Dato : 15-10-09 06:58

Refi
Ja det er en Dell PC
Er det du mener at jeg uden "fare" for PC-en kan finde Sonic DLA på Revo uninstaller og så afinstallere Sonic derfra ?

Har lige prøvet at installere et program min bror har sendt mig det blev også bremset af Sonic.DLA?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-10-09 09:08

Citat
Er det du mener at jeg uden "fare" for PC-en kan finde Sonic DLA på Revo uninstaller og så afinstallere Sonic derfra ?

Ja - men rens din regbase bagefter så ALT kommer med.... (det burde Revo dog selv gøre)

Kommentar
Fra : lham

Dato : 15-10-09 10:37

Refi tak
jeg skal bare vide hvordan jeg renser regbase før jeg går igang ,og hvad er ALT. Bruger jævnligt CCcleaner klarer den det ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 15-10-09 11:59

Ja da - cccleaner klarer det efter du har afinstalleret programmet.....

Men mon ikke Revo tager den med automatisk - det plejer den - det er jo det der er fidusen ved den fremfor blot at afinstallere....

Revo bruger programmets EGEN afinstallationsfil - og søger derefter efter rester.....

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 16-10-09 09:02

Tak for svaret refi.
Jeg tog mod til mig og "revoede" Sonic DLL
Dellen kører stadig og det program der tidlogere blev afvist er nu "i kassen "