/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Besvarede spørgsmål
Fra : skrimsla
Vist : 509 gange
20 point
Dato : 20-04-03 15:05

Hvorfor er det sådan at nogen steder kan man se de spørgsmål som er blevet accepteret uden at have betalt for dem men andre steder er de "lukkede"?
Også andet, hvad betyder det når spørgsmåle er "afventede"??

Håber I kan give mig svar på disse spørgsmål. Tak, skrimsla

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 20-04-03 15:12

Prøv at se Kom godt igang, ude til venstre,der er alt hvad du bør vide????

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 30 point
Dato : 20-04-03 15:12

Alle accepterede spørgsmål kan ses "gratis" i kort tid efter accept. Der går ikke mere end et par timer (max), så lukkes det, hvorefter man skal "betale" for det.
Afventende stammer fra "gammel" tid hvor man udover kommentarer også kunne give "formodet svar". De spørgsmål, der er afgivet formodet svar på men ikke accepteret står afventende indtil de administrativt bliver lukket.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-04-03 15:12

Hej

Kig i menuen til venstre "Kom godt igang" men dit spørgsmål kan sikkert besvares ved at kigge i http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#10

Hygge
Søren

Godkendelse af svar
Fra : skrimsla

Dato : 20-04-03 15:20

Tak for svaret catbody.
Det var lige nøjagtig det jeg ville vide. :) God påske

Kommentar
Fra : skrimsla

Dato : 21-04-03 00:31

Hej det passer ikke!!!!!
Nu har jeg lige været inde og fandt feks. dette her spørgsmål, som er skrevet den 6.3.03 og accepteret dagen efter men jeg kan alligevel se svaret!!! Nu er jeg helt holdt op med at forstå det her system. Er der nogen som har en forklaring??

http://www.kandu.dk/dk/spg/2766