/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Der er et syndigt land
Fra : Klumme
Vist : 976 gange
10 point
Dato : 11-10-09 12:09

http://www.bt.dk/krimi/tyveknaegt-sparket-i-hovedet-i-tog

Selvfølgelig skal den bestjålne i spjældet...... det manglede da bare.

Der er et syndigt land....Det står med brede love

På den anden side, så kunne tyveknægten jo have holdt snitterne for sig selv, eller har jeg misforstået noget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-09 12:13

Hov...glemte smileys...Sæt dem selv så jeg ikke bliver misforstået.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-09 13:48

Minder mig om en gaaaammel historie hvor en hel sværm ballademagere ville more sig med et par fuldebøtter der var ude at ture. Det gik lidt anderledes, idet de to fuldebøtter var jægersoldater!

En anden gang var der indbrud hos en købmand, hvor to narkomaner var inde og hente smøger. Det der ikke var så heldigt (for dem) var at de i forsamlingshuset ved siden af blev afholdt 3 x 18 år's fødselsdag. En hundelufter havde opdaget noget var galt og hentet lidt forstærkninger. Tyvene var meget gladE da de blev hentet. Og stridserne grinede næsten bukserne af (så ordentlige og redelige politifolk findes)!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-09 13:59

Så kan de kraftdyleme lære det.....

Det er grotesk, at man så nemt får byttet rundt på offer og forbryder i DK. Det er da muligt, at ham med den bærbare er gået over stregen, men man hører og læser for ofte om dette rolleskift og det er måske noget af forklaringen på, at ingen gider blande sig når de ser en ulovlighed.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-09 16:49

Sådan er DK jo desværre. Der var også for år tilbage en dørmand (havde fri og var sygemeldt pga en arm i gips), der fik dom for vold, fordi han havde tilbageholdt en tyveknægt - var det vist. Og skurken havde ikke en skramme.

....og når 200 auto-dumme kyler med sten og brænder det hele af, står der vanvittig mange fotografer og venter på at en kælling der ikke hører efter, og retter sig efter politiets anvisninger, få et par dask, så hun kan filmes. Så kommer pressen og skriger "politibrutalitet". Imponerende.

En af mine venner fik en voldsdom for sammen med en anden at have banket en busfuld af mennesker (standard turistbus - 42 mennesker - divider med to så er pigerne trukket fra - lad os trække godt 50% fra bare for at være sikre). I runde tal 10 imod 2. Dem der vandt slagsmålet fik dommen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-10-09 16:52

I "gamle" dage hed meldingen fra restaurationen til gården. Vi har slagsmål, men der er styr over det. Det betød at de lokale klaptorske, var ved at få en mindre lektion i hvad der skete med dem, når de lavede optøjer. Patruljevognene sørgede så for at smutte omkring bageren, inden de dukkede op.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-10-09 18:32

Citat
Selvfølgelig skal den bestjålne i spjældet

Ja,sådan er hverdagen i det danske samfund.
Jeg hørte een i radioen forleden.Fik ikke fat i på hvis vegne hun udtalte sig,men nok fra enten "det kriminal præventive råd",eller kriminalforsorgen.Det var i forbindelse med at flere og flere laver foranstaltninger,i deres huse som værn mod hjemmerøverier.Men hendes "store pointe" var skam også,om en intrængende nu kom til skade,så kunne beboeren idømmes en streng straf.
Jamen hvor fanden er vi henne.........

Jeg er meget skuffet over denne regerings retspolitik. (Er klar over den udøvende og dømmende magt).Men de ku`måske godt præge lovgivningen lidt mere,nu hvor de har flertal,sammen med DF.

Vi kan lisse godt legalisere al kriminalitet (ser ud til vi har gjort).Så er vi også ovre afspadseringsproblemet med politiet.

Mosebaek.

NB.:Er spændt på at se,hvor meget der er tilbage af København,efter klimakonferencen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-09 18:54

Mosebæk
Dette uhyrlige forhold, at skadelidte så nemt kommer i fedtefadet, hvis vedkommende sætter dig til modværge, kan du ikke laste den siddende regering for. Det har eksisteret længe.

For mit eget vedkommende, har jeg en fastelavnskølle i entreen. Hvis jeg får uinviterede gæster, så vil jeg skrupskide på lovgivningen og banker fjolset tilbage til stenalderen, så han ville ønske at han aldrig var blevet født. meeeen den virker jo kun hvis jeg er hjemme

Så må jeg tage den bøde eller tur i spjældet der kommer...Who cares?? - Man kan jo håbe på, at vi ikke skal ind og sidde samme sted LOOOL, men et skide indbrud gir' vel ikke engang frihedsstraf

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-09 19:06

Måske skulle det være som i England, der må man godt forsvare sig mod bøller

"To britiske mænd blev i går idømt fire måneders samfundstjeneste, efter de i sidste uge verbalt og fysisk overfaldt de helt forkerte.

Overvågningsbillederne er fra byen Swansea i Wales, og viser de to fordrukne slagsbrødre antaste to mænd, klædt ud som kvinder.

Det skulle de ikke have gjort. De to dragqueens dyrker nemlig en ekstrem-kampsport kaldet cage fighting, og pludselig var rollerne byttet om. Den ene af de to drags fik i et snuptag lagt de to voldsmænd ned og gav dem en gang prygl.

Efter den ulige kamp, humpede de to voldsmænd væk, men blev kort efter anholdt af politiet."

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-25614869.html?rss

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-09 19:29

LOOOOL Fedt....Havde det været i DK, så havde de forurettede fået en straf og sikkert med skærpende virkning, da de var kamptrænet......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-10-09 20:45

For en del år siden, da min mand var mekaniker, var der også indbrud på værkstedet.

Indbrudstyven havde ikke set vagthunden hunden trængte tyveknægten op i en krog, og der stod knægten og rystende da mænnerne mødte på arbejde, - hunden havde nogle fine bisser -

De ringede ikke til politiet lige med det samme, de lod ham stå og ryste et par timer mere, og mekanikerne "vaskede biler" og kom til at sprøjte på gutten, som så mindeligt bad om at få lov at gå

Op ad formiddagen ringede de efter politiet.........værkstedet fik aldrig nogen påtale eller andet, politiet syntes vist det var en helt fair behandling, men den var nok ikke gået idag

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 12-10-09 17:28

Det burde være sådanne, at når og hvis en eller anden mener, det er iorden at feks. bryde ind i mit hus, så er der altså også for ham, noget der hedder en erhvervsrisiko. Den indebærer for ham, at da han har VALGT at bryde ind, har han SAMTIDIG indvilliget i at afsige sig alle rettighedder og hjælp. Hvor er vi henne efterhånden. Han bryder alle mine rettighedder og planlægger at forsvinde med noget af MIT, som Jeg har købt og betalt. Og som det er nu, er det værste der kan ske hvis han bliver opdaget, at han får en løftet pegefinger, og i værste fald en mini ferie, på min regning.

Næ, MIT hjem Mine regler. Kommer du herind uden Jeg har inviteret dig, Ja så er der sor chance for du kommer til skade. OG HVAD SÅ. Det er jo dit valg. Du kunne jo også vælge IKKE at bryde ind hos mig, men det er HELT OP TIL DIG SELV.

Gasmanden2

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-10-09 18:00

Ein gaskammergut, gaskammergut tra la la LOOL Sådan gasmand.....lige min ånd My house my roules. Accept, or stay away

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-10-09 21:15

Bravo Gasmanden2, du burde blive valgt til justitsminister

Egentlig burde der blive lavet et indlæg i div. aviser med din tekst, jeg tror alle vil syntes om den holdning - altså af os lovlydige borgere

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 20:02

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 20:03

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-09 20:05

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Nå er du nu begyndt på den leg...Viser med al ønskelig tydelighed hvor umoden og barnagtig du er