/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bedre søgning i Vista?
Fra : hovhow
Vist : 782 gange
50 point
Dato : 10-10-09 16:39

Hello!

Er der nogen som kender en mulighed for en bedre søgefunktion/maskine, end Vistas egen - for den er godt nok irriterende og begrænset - kan man ikke få noget der ligner god gamle XP's søgeassistent?

VH
hovhow

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-10-09 16:48

Du får da lidt ved at klikke på "Avanceret"

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 10-10-09 16:52

mener du en søgemaskine på internettet?
Da er der en som yahoo.dk

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-10-09 17:31

Synes google er bedre, men det er jo "smag og behag", men man vælger da selv søgemaskine i Vista ligesom man gjorde i andre Styresystemer, ellers vælg en Startside med utallige søgemaskiner indenfor rækkevidde. Prøv f.eks.: www.ni.dk den er go' efter min mening

Clou

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 10-10-09 19:05

Hvofor snakker I om Google og Yahoo? - det er såvidt jeg ved søgemaskiner på internettet - jeg taler om Windows Vistas søgemaskine

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-10-09 20:59

Måske du 'mangler': http://support.microsoft.com/kb/940157

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 10-10-09 22:15

Tak for forslaget MOLOKYLE - desværre får jeg hele tiden en besked om at "opdateringen er ikke relevant for dit system". Øv!

VH
hovhow

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-09 08:33

Citat
jeg taler om Windows Vistas søgemaskine

Så må du jo installere et andet styresystem

Der er ikke nogn søgemaskine i Vista, men en søgefunktion - og den kan du ikke ændre på....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-10-09 10:12

Som jeg sagde tidligere:
Citat
Du får da lidt ved at klikke på "Avanceret"

Vista:
Start > søg > klik på avanceret > her har du næsten de samme muligheder som i XP

Annuller spørgsmålet
Fra : hovhow

Dato : 07-11-09 15:45

Jeg takker for alle forslagene, men jeg er ikke rigtig kommet videre. Spørgsmålet lukkes.

M.v.h. og tak for god vilje!

HovHow