/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel 2003- vis rækker
Fra : Flemming_Clausen
Vist : 655 gange
50 point
Dato : 08-10-09 12:47

Hej

I mit regneark har jeg en VBA der skjuler nogle rækker. Disse rækker kan jeg ikke få frem ved trykke vis række. Men jeg kan godt skjule dem.
Min kolega kan godt gøre dette, så jeg tror at det er programmet/indstilling og ikke arket det er galt med.

Håber at der nogen der kan hjælpe.
Flemming

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-10-09 19:24

1) Antag at kolonne "E" er skjult.
2) Markér kolonne "D" og "F"
3) Vælg i menuen Formater, Kolonne, Vis - og nu vises også kolonne "E"

Det virker ... i alle tilfælde med Office 2003 udgaven

Kommentar
Fra : Flemming_Clausen

Dato : 09-10-09 08:05

Ja det SKULLE virke, men det er nemlig det der er problemet her. Det virker nemlig ikke, så derfor er mit spørgsmål om, man kan slå det fra et eller andet sted i indstillingerne.

Kommentar
Fra : Rosco40

Dato : 10-10-09 14:34

Skjuler kolonne E
Range("E:E").EntireColumn.Hidden = True
Viser kolonne E
Range("E:E").EntireColumn.Hidden = False