/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er der nogen som kan forklare
Fra : Tonganeseren
Vist : 779 gange
500 point
Dato : 07-10-09 22:16

Er der måske nogen som kan forklare mig, hvorfor jeg er blacklistet på Gyllespreder Ballegaards tråde?

Grunden til at jeg ikke forstår logikken er, at Gyllespreden selv lægger mine indlæg ind i hans tråde. Er det en ny form for "Gør det selv" servicefunktion, som jeg har overset?

Mærkeligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-09 22:22

Han vil vel helst hører på sig selv, og dem som ellers har lyst til at give ham ret

Du er vist ikke iblandt nogle af dem

Accepteret svar
Fra : webgun

Modtaget 510 point
Dato : 07-10-09 22:32

han har self. sortlistet dig fordi han syntes at du er en nar. men han kan ikke helt undvære dig alligevel

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-10-09 22:55

1. Skyldes vel at du har blacklistet ham
2. Der er vist meget I overser

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-10-09 00:51

"han har self. sortlistet dig fordi han syntes at du er en nar. men han kan ikke helt undvære dig alligevel"

Kære webgun!!! Nøj hvor er du sød. He, he - du er favoritten til at modtage hele 500 point.

Hej og venlig hilsen fra Tonganeseren, hvis hjemland snart forsvinder i havet.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 08-10-09 01:53

500 point WoW.

"du kører vist ikke med det lange lys om natten"

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 08-10-09 06:01

--------------------------------------------------------------------------------
Er der måske nogen som kan forklare mig, hvorfor jeg er blacklistet på Gyllespreder Ballegaards tråde?

Fordi landsbytosser nogle gange opføre sig underligt, og måske kunne forfatteren Ballegaard være sådan en.
Noget tyder på at forfatteren Ballegaard ikke altid er helt klar i tårnet.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-10-09 07:47

Hej Tonganeser

"Tyv tror hver mand stjæler", må være grunden til at vor ven blacklister enhver der trodser ham -
jeg betragter det som en hædersbevisning med denne blacklistning fra hans side !

Mig bekendt, har det hele tiden været muligt at kopiere tekst fra en hvilken som helst tråd til ens egen kommentar - og afhængig af ens samvittighed, kan man redigere i den "nye" tekst efter behag!
Slette, tilføje, omskrive m.m.

Om nogen så har benyttet sig af denne mulighed, kan man kun gisne om !

Så lige så snart der er kopieret tekst fra en tidligere tråd, bør man kontrollere for evt. rettelser !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-10-09 09:32

Jeg vil "skyde" på,at disse udsagn er medvirkende til det:

Citat
Til den utålmodige Gyllespreder Ballegaard. - Ugens BallehylerBrandert - Nemlig, gamle fjols.
Er kun gyllesprederens forsøg på at pryde sig med fjer, der ikke rigtigt passer i hans fedtede bør.
Er der måske nogen som kan forklare mig, hvorfor jeg er blacklistet på Gyllespreder Ballegaards tråde?

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-09 13:12

Jeg har læst den tråd og han har lagt rigtig ubehagelige breve ind. Hvis nogen havde skrevet det samme om mig som du tilsyneladende har skevet om ham, så blev du også blacklistet af mig.

Så hvornår lærer i at der er noget der heller god tone?

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 08-10-09 15:20

Kære venner.

Håber i holder dampen oppe, og i holder dialogen i gang, så vores gamle ven BB bliver beskæftiget. Husk det er det, vores gamle ven, lever og ånder for.
Gamle Habibi Pro med frue tager på ferie og elgjagt i Sverige, i en god uges tid, det bliver spændende at prøve og opleve jagt i Sverige, tænk om man var heldig at møde skoven konge hjorte og grissebasser.
Habibi Pro skal have god tid, derfor starter vi fra det Jyske i morgen ved daggry,
over Fyn og Djævleøen via Øresundsbroen, og et godt stykke op i Sverige, søndag skulle der støde, 4 gode DLS medlemmer til, så vi er klar mandag morgen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-10-09 15:39

Jeg håber elgene render fra jer, for jeg kan ikke se formålet med at skyde de prægtige dyr.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 08-10-09 16:18

Til Granner.

Du har nok ret,men elgkød skulle smage rigtig godt, håber jeg kommer til at smage det, jeg kan nu godt lide at fylde luksus bugen med kød og brun sovs, hvad så med en okse, der står i sovs til knæerne, eller gris på gaflen. eller fisk og fjerkræ. så må andre gerne fylde jer med gønt.
Nogle foretrækker at spise grønt stemme rødt og arbejde sort, og det bliver så deres sag.
Nej du, rigtig vildt der lever økologisk ude i de store Svenske skove, det er sundere en grønsager der er sprøjtet med pesticider. når det bliver vi nok ikke enige om.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-10-09 16:29

Citat
Jeg håber elgene render fra jer, for jeg kan ikke se formålet med at skyde de prægtige dyr.

Helt enig! Er det god dammeldaws blodtørst.......
Eller er det for sultens skyld??? Jeg mener der er steder hvor man kan få en gratis måltid mad. Bliver de læsset på tagbagagebæreren,for at komme med hjem til fryseren???

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-10-09 16:43

Her er lige een mere,dog fra habibiPro:
Citat
Undskyld undskyld, en har lige ringet og fortalt at Ballegaard Knudsens kone kommer fra Phlippinerne.

Hvis i går og bilder jer selv ind,at i er mindre smagløst end BB1,tror jeg i har en nogen svigtende dømmekraft. Ovenstående citat,er jo metervis under lavmålet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 08-10-09 17:31

Granner01 og Mosebaek.
De der elge, de skal da bare skydes. nogen af dem altså. der er da masser af yderst fornuftige årsager til at skyde dem.
Hvis man bare lader elgene være i fred tager de jo magten over hele skoven. der skal sku også være plads til andre dyr. Da elgene ikke kan finde ud af at regulere sig selv, så hjælper vi dem lidt.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-10-09 17:51

Citat
De der elge, de skal da bare skydes. nogen af dem altså. der er da masser af yderst fornuftige årsager til at skyde dem.

Jamen det er da muligt.Jeg skal ikke kloge i den svenske (norske) elgebestand.Jeg harcelerer bare noget mod de her gunfighters,der tilsyneladende,har kløe i pegefingeren. Og samtidig sætter hjernen på "standby". Hvilket tydeligt fremgår af diverse "jagt" tråde.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 08-10-09 18:03

Mosebaek.

Derfor skrev jeg også undskyl, da jeg fik at vide hvor Ballegaards kone kom fra.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-10-09 23:20

HabibiPro!!!
Knæk og bræk i det svenske. Husk masser af rødt. Svenskerne skyder på alt der bevæger sig.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-10-09 23:21

Tak for svaret webgun. Man bliver squ helt rørt.

Mvh.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 08-10-09 23:35

Det bliver morsomt BB, når det kommer frem hvem denne Habibi Pro endelig er, som du har haft meget styr med, feks da hun var en dum kælling der havde fiflet med DLS regnskaber, og siden blev til hindes mand, siden blev Habibi Pro ophøjet til Fynsk hovedbestyrelses medlem, du ligeledes beskylte for offentligt at skyde med blyhaglspatroner, som du har påstået du har anmeldt til polimesteren på Fyn.
Du er et nummer for naiv, du hører til i skovbørnehave klassen. BB hvor er der blevet en fin tone på jagtformidlingen siden du blev bortvist, ligeledes på DJ siden da de begyndte at slette dine indlæg, og der er blevet regler for, hvad selveste BB må skrive, tænk for en person måtte de rette på regelsæt.
Kan du nu have det godt bette Bent medens Habibi Pro holder ferie.