/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem lyver mest (2)
Fra : Tonganeseren
Vist : 1080 gange
50 point
Dato : 06-10-09 23:49

Hold da helt kæft, hvor du dog er indskrænket - Bent Gyllespreder Ballegaard. Onsdag - eller torsdag, skriver du. Ved du noget vi andre ikke ved? Du har beredvilligt orienteret Heidi-Ho om Berthelsen adresse og konens navn. Mon ikke det gør dig medskyldig som bare Fanden.

E.B.B. tager truslerne meget alvorligt, og derfor har han besluttet sig til at tage imod Heidi-Ho, når og hvis han ankommer. I retten vil der naturligvis blive forespurgt om hvor Heidi-Ho har ovennævnte oplysninger, og hvis dit navn bliver nævnt, får du et stort forklaringsproblem. Du er dermed delagtig i planlægningen - min ven.

I er på skideren - venner, og det er helt og aldeles jeres egen fortjeneste.
Din opfattelse af retssystemet og straffeloven er mildest talt ikke eksisterende. Du bavler om din helt egen fortolkning af straffeloven, og hver gang falder du på halen. Du ved intet, og dine advokatvenner er ren og skær fri fantasi. Ingen advokat med for blot 2 øres forstand mellem ørene, ville udtale sig som du postulerer. Men bevares, hvis du, sædvanen tro, har refereret som du citerer på siden her, så kan selv en nogenlunde sober advokat tage fejl - eller blive forledt - hr. civilingeniør med speciale i trykbærende anlæg.

I dette aktuelle tilfælde er der truet så direkte, med angivelse af navn, adresse og E.B.B`s kones navn er mere end nok til en domsfældelse - og nu skal der statueres et eksemple. Hvis du er helt vild med at stå som delagtig, så er det i orden med E.B.B.

Du taler om at vidne. Kun en alfabet af en advokat tør bruge dig som vidne. Du er så indskrænket og fuld af løgn, at det nærmest skriger til Himlen - og derudover forplumrer du ethver fornuftigt tiltag.

Smut nu ud fra denne hjemmeside, før det er for sent.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 07-10-09 00:33

Gaaab!!!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-10-09 07:13

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-10-09 07:18

Synd at dette ellers udmærkede forum, skal ødelægges af jeres evindelige barnagtige savl og bræk.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-10-09 09:18

Kun een enkelt kommentar fra min side - og det er;
I alle de forum Berthelsen (hvilket vil sige sige dig, Tonganeser, deltager i - eller har deltaget i, har Berthelsen smidt om sig med;
Navne på hele hans familie, incl. stillingsbetegnelser.
Sin mailadresse
Sit tlfnr. både mobil og privat.
Adresser.
Kort sagt, hele dit privatliv.

Iøvrigt tager jeg din anmeldelse med sindsro.

Slut herfra.!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 07-10-09 13:47

--------------------------------------------------------------------------------
Kun een enkelt kommentar fra min side - og det er;
I alle de forum Berthelsen (hvilket vil sige sige dig, Tonganeser, deltager i - eller har deltaget i, har Berthelsen smidt om sig med;

Navne på hele hans familie, incl. stillingsbetegnelser. Svar: Aldrig nogensinde. Ren og skær løgn.

Sin mailadresse: Svar: Ja.
Sit tlfnr. både mobil og privat. : Svar: Kun mobilnummeret.
Adresser. : Svar: Adressen ja.
Kort sagt, hele dit privatliv.: Berthelsen private liv består af betydeligt mere end af jagt og våben.

Men alt dette overflødige fis retfærdiggør ikke din terror mod den Berthelsenske familie - og det skal du afklapses for. Stol på det. Så kan du få lov til efterfølgende at se dit eget privatliv eksponeret på hjemmesiden.

Iøvrigt tager jeg din anmeldelse med sindsro. Ja, den er fin med dig. Noget har du åbenbart allerede lært - nemlig at optræde afbalanceret og korrekt.

Slut herfra.!!!!!!!!

Kommentar
Fra : viper73