/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
9mm Glatløbet
Fra : tekfa01
Vist : 4838 gange
20 point
Dato : 30-09-09 08:39

Er der nogen ligger ligger inde med et sådan gevær... er opmærksom på problemer med ammo....

Jan

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 30-09-09 08:46

Til Tekfa.

Derfor er de også svære at sælge, det tog min bøssemsger 2 år at sælge min

Kommentar
Fra : tekfa01

Dato : 30-09-09 09:03

har du kendskab til hvor jeg kan købe en billigt... den må gerne være brugt og mindre velholdt....

Jan

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-09-09 19:54

Hej tekfa01

Hvor meget er du villig til at betale for sådan en 9m/m fætter.?

Har muligvis en på hånden.

Kommentar
Fra : tekfa01

Dato : 30-09-09 20:01

Omkring 800-900kr. alt efter stand..

Jan

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-09-09 20:51

Okay..... Det vil min bekendt ikke sælge sin 9 m/m for.

Men, prøv at ringe til Østjysk Våbenhandel - det skulle være meget underligt, hvis ikke Østjysk har en brugt/ny "rotteriffel" på lageret.

Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : tekfa01

Dato : 30-09-09 23:01

Hvad forlanger han....??

Jan

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-10-09 12:44

Han talte noget om en......2500 incl. patroner
Bøssen er meget velholdt.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-09 13:25

Du kan købe selv yderst velholdte glatløbede 9 mm`ere på forskellige auktioner for mellem 400 - 600 kroner.2500 kroner er OK, hvis der følger 2.000 patroner med. Som ny kostede f.eks. en Voere 1.050 kroner.

Egnede auktioner og salgssteder:

www.qxl.dk
www.lauritz.com
www.degulesider.dk

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-09 13:31

Jeg mente naturligvisguloggratis

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-09 15:27

Hej igen - Tekfa01.

Hvis du går ind på www.qxl.dk og finder frem til "jagt", så er der en 9 mm på auktion. Auktionen udløber i morgen og det er gode gamle Bisgaard & Nielsen i Kjelleup som har bøssen på auktion.

Hvis du er hurtig, kan du nok få den for omkr. 600 kroner. Transporten varetages ag GLS og koster cirka en vovse.

Han har også ammunition til salg - altså rundkugler. Du skriver bare bisgaardnielsen i google søgefeltet og finder frem til "ammunition". Ammoen er meget billig - og Bisgaard & Nielsen kan varmt anbefales.

Du skal først registreres som bruger, men det kan du sagtens finde ud af - når jeg kan.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-09 15:30

18. 9 mm FLOBERT rundkugle.
Pris pr. stk.
[ Læg i kurv ]
Pris: DKK 1,85 (EUR 0,25)

Her ser du annoncen vedr. ammo.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-10-09 15:31

50 patroner til en 9 m/m koster 200 kr.

Nu skriver Berthelsen; "Når bøssen skal koste 2500 kr., skal der også medfølge 2000 patroner"

Tja Berthelsen.......øh........????? Hvad skal jeg svare dig...????
Jo.!!!!! Jeg forstår ikke hvordan du blev snydt 20 kr. i en hønsehandel.?????? Eller skrevet på en anden måde - jo jeg forstår det godt. Regne kan du heller ikke, Berthelsen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-09 15:32

Bisgaard & Nielsen - 12 besøg - 3. augOnline salg af samlervåben, reservedele, uniformer og beredskabsmateriel.
www.bisgaardnielsen.dk/ - Cached - Lignende -
Gevær og pistoler
Revolver og Pistoler
Tysk militaria/German militaria ...
Deutsch Ammunition
Magasiner/Magazine/Magasine
Petroleumslamper, Floodlights ...
Tyske Flag 2.VK - Reproduktioner
Flere resultater fra bisgaardnielsen.dk »

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-09 15:33

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-10-09 15:31

--------------------------------------------------------------------------------
50 patroner til en 9 m/m koster 200 kr.

Nu skriver Berthelsen; "Når bøssen skal koste 2500 kr., skal der også medfølge 2000 patroner"

Tja Berthelsen.......øh........????? Hvad skal jeg svare dig...????
Jo.!!!!! Jeg forstår ikke hvordan du blev snydt 20 kr. i en hønsehandel.?????? Eller skrevet på en anden måde - jo jeg forstår det godt. Regne kan du heller ikke, Berthelsen
Med "bøssen" mener jeg et skydevåben.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-10-09 15:40

Nårh.!!! Gør du det.

Når jeg nu siger, du ikke kan regne, så mener jeg naturligvis, at du er dum.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-09 18:32

Kan du måske eksemplificere din påstand?? Meget gerne med udregninger.

At dine venner forlanger skamløse overpriser for deres ubrugelige isenkram siger en del om dig selv - og dine "venner".

Kommentar
Fra : tekfa01

Dato : 01-10-09 22:19

Det lader til at have skabt en del ballade..... men ærlig talt 2500,- for en gevær som skal bruges til at aflive rotter i mine fælder........kan bedre forstår det tog så lang tid for dig at sælge din egen.....kan den ikke købes for omkring 1000,- ,,,, så forsøger jeg et andet sted......

Jan

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-10-09 23:04

Hej tekfa01.

God beslutning. Men gå nu ind på qxl - og du får den får maks. 600 kroner. Det er en fair pris for en bøsse af den kaliber og anvendelsesmuligheder.

Ballade?? Sådan er det her på Kandu. Selv når vi andre bare vil hjælpe. Held og lykke med projektet.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-10-09 14:40

Nu var 2500 jo ikke prisen for geværet - men for gevær og patroner - 5 æsker. Altså 250 haglskud.
Og som sælgeren siger; Hvad skal jeg bruge ammoen til når jeg har solgt geværet.?

Den ammo som Berthelsen henviser til, er kugleammo - og det kan ikke bruges til aflivning af rotter.

Uanset hvad nu Berthelsen påstår, så koster haglpatroner til en 9 m/m glatløbet 200 kr pr. 50 skud/æske.

Men igen igen, render Berthelsen med en halv vind.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-10-09 14:53

Her er et klokkeklart eksempel på Berthelsen "store" vurderingsevner

Forfatter RE: Charles Lancaster
EBB
Indlæg nr: 15
Brugere

Antal indlæg: 1338
Tilmeldt: 06.01.07 Lagt på d. 19-06-2007 23:02

LInden.
Jeg har set noget tilsvarende til 12.960 Dollars pr. stk. Du må, under ingen omstændigheder - gå til en våbenhandler med bøsserne. Vælg et anerkendt auktionsfirma - gerne et engelsk, idet amerikanerne pt. er vilde med engelske parbøsser af høj kvalitet. Jaguaren er altså ikke hjemme - men en ny Golf bliver der nok til.

Bøssen blev solgt for vurderingen, 2500 kr. - og desværre....... ingen Golf til Linden - højst en cykel fra Harald Nyborg.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-09 15:39

Ham med de hede drømme om negerdrengen skriver følgende:

Nu var 2500 jo ikke prisen for geværet - men for gevær og patroner - 5 æsker. Altså 250 haglskud.
Og som sælgeren siger; Hvad skal jeg bruge ammoen til når jeg har solgt geværet.?

Den ammo som Berthelsen henviser til, er kugleammo - og det kan ikke bruges til aflivning af rotter.

Uanset hvad nu Berthelsen påstår, så koster haglpatroner til en 9 m/m glatløbet 200 kr pr. 50 skud/æske.

Men igen igen, render Berthelsen med en halv vind.

Du er da vist det eneste levende væsen blandt racen Homo Sapiens som hævder, at man ikke kan skyde rotter med Flobert 9 mm kugler. De er aldeles fremragende og bliver flittigt brugt overalt syd for grænsen. Man skal bare kunne skyde - min ven.

Men, men, men - selv om der var haglpatroner for små 1.000 kroner, så ændrer det ikke på den kendsgerning, at 1500 kroner er en aldels ublu pris for en bøsse, som er under udfasning.

Hvad angår det omtalte gevær, så aner jeg ikke hvad du skriver om. Men du kunne måske gå ind på udenlandske hjemmesider, hvor du finder Charles Lancaster bøsser til over 13.000 dollars stk. .
Prisen afhænger af stand og bygningsår - uanset om du kan li det eller ej. Men - hvad pokker - hvad ved en hvid neger om den slags.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-10-09 16:14

Prisen på geværet gider jeg ikke at diskutere - vi bliver aldrig færdig.

Men Berthelsen, at skyde rotter med kugle, frem for med hagl...!!!!!! Det er det skøreste jeg nogensinde har hørt.

For det første;
Er et 9 m/m glatløbet gevær der affyrer en kugle, et meget upræcist våben.
Det burde du da vide.
For det andet;
Ved brug af haglpatroner, er der gevinst hver eneste gang geværet siger "bang"

Hvis man vil skyde rotter med "kugle" - hvorfor så ikke en luftbøsse.? Her koster ammoen ingenting set i forhold til 9 m/m ammoen.

Citat
uanset om du kan li det eller ej. Men - hvad pokker - hvad ved en hvid neger om den slags.

Ingen kommentar til dine racistiske bemærkninger.
Debatten om negere, jøder og andre etniske grupper, kan vi diskutere i et andet forum.
Du kan sikkert anbefale et forum hvor den slags diskuteres.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-09 17:31

Til den hvide neger.

Nogle af os kan skyde.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-09 17:37

. . . og . . . Heidiliput

Udtrykket "en hvid neger" går mere på din adfærd og udtryksmåde. I øvrigt husker vi velsagtens alle din entre´ på siden her, hvor du på en usædvanlig ulækker måde beskæftigede dig med din masai`s genitialer og øvrige færdigheder udi det "kulinariske". Det stod i hvert fald klart, at din underbevidsthed trængte sig frem til offentlig skue. Føj for en led papskid.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-10-09 17:52

Citat
Nogle af os kan skyde.

Jo, det har du ret i, Berthelsen. Meneeeeh, det udsagn gælder ikke for dig.
Nu har jeg god kontakt med Hanebjerg - (til dem der ikke ved hvad Hanebjerg er, kan jeg oplyse - det er et skyttecenter) Skytterne fra Hanebjerg, påstår ellers, at ham, E.B. Berthelsen, ikke har de største evner indenfor skydningen - hverken med riffel.... eller pistol.

- og du ved det godt, Berthelsen.!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-09 18:05

He, he. Endnu en panikreaktion. Du har haft en god læremester i Balleprutten. Metoderne er de gamle kendte: Man smider løgne og fordrejninger ind i debatten - i håbet om at nogle bider på. Men sådan er det gudskelov ikke her på siden.
Du er blevet sur, fordi jeg har afsløret dine inderste lyster. Vi husker vel alle dine liderlige og snavsede udgydelser, da du ankom på siden, altså der hvor du "forlystede" os med dine seksuelle fantasier. Hvad med at gå i behandling - neger.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-09 18:06

Hvorfor din interesse i "glatløbede" våben?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-10-09 19:21

Næ næ næ næ næ næ.....ingen panikreaktion fra min side.
Jeg gør blot "publikum" opmærksom på, at du ikke evner kunsten, at kunne skyde.
Mere er der ikke i det.

Jeg har ingen interesse i en glatløbet 9 m/m våben - udover, at jeg som ung knægt købte et glatløbet 9 m/m gevær hos Harald Nyborg pr. postordre, til den svimlende pris af 350 kr.
Så gik jeg ellers i gang med at skyde stære. Mine forældre havde på daværende tidspunkt en kirsebærplantage, samt 15 tdl. jordbærmark.....

Grunden til jeg reflekterede på "annoncen" var, at jeg har en bekendt der vil sælge sin.
Meeen, set i bagklogskaben klare lys, burde jeg nok havde indset, at du ville komme tonsende som en elefant i en glasbutik og ødelægge hele tråden med dine påståeligheder.

At du også er en kvalmende racist, gør ikke min sympati for dig større.
Du benægter vel osse at jorden er rund.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-09 21:13

Åh Herregud da. En rigtig sød historie om den lille Jacob fra Solrød med sin lille bøsse. Har du stadig en lille bøsse? Fortæl, fortæl min ven. Nu bliver det interessant.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-10-09 22:11

Selv, Herregud da. Er du løbet tør for navne.?
Men all right da. Så kald mig endelig for Jacob fra Solrød. Det er også meget bedre navn end, Lasse, Lars, Robert....etc...
Du skrev engang, at du havde Jacob fra Solrød tlf.nr. kan du ikke lige ringe til mig.?

Neiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjj, jeg har ikke en 9 m/m glatløbet. Mit bekendtskab har en 9 m/m, som han vil sælge......Blev du overrasket.?

von Berthelzen skrev;
Citat
Du er blevet sur, fordi jeg har afsløret dine inderste lyster. Vi husker vel alle dine liderlige og snavsede udgydelser, da du ankom på siden, altså der hvor du "forlystede" os med dine seksuelle fantasier. Hvad med at gå i behandling - neger.

Nej Berthelzen, du har ikke afsløret mig i noget som helst. Tværtimod, du har afsløret dig selv som en liderlig type. Du kan ikke rigtig kan glemme de saftige halv noveller jeg skrev, og håber inderligt på, at jeg vil skrive flere - Men det vil jeg nunte, Berthelzen. Af den simple grund, jeg ønsker netop ikke, at du sidder og onanerer til Lottes beretninger vedr. undertøj, manglende rekyl, Masaiens evner.....etc.....Det er typisk reaktion fra mænd af din kaliber.
Skrub dog i seng.!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-09 23:39

Jeg har ingen interesse i en glatløbet 9 m/m våben - udover, at jeg som ung knægt købte et glatløbet 9 m/m gevær hos Harald Nyborg pr. postordre, til den svimlende pris af 350 kr.
Så gik jeg ellers i gang med at skyde stære. Mine forældre havde på daværende tidspunkt en kirsebærplantage, samt 15 tdl. jordbærmark.....

Det skrev bøssefan`en:

Jeg har altid undret mig over denne skydeliderlighed - blot for drabenes skyld. Kirsebærplantager - my ass. Ordentlige menensker skyder varselsskud - hvis de blot har en brøkedels respekt for levende væsner.

Hvad skyder du så i dag - for morskabs skyld???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-10-09 23:47

Han "skyder" nok Tonganesere eller varselsskud efter EBBère i 45 graders vinkler,som han gør husker i debatten - jeg gør......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-10-09 23:49

Til den hvide neger:

Jeg glemte lige at takke dig for ikke fremover at lægge perversiteter ind på hjemmesiden. Der er nemlig også børn der læser siden - tror jeg da. For jagtmodstanderne er dine perversioner det rene guf, når de profilerer jægertypen i medierne. Og du har - om nogen - leveret den forkerte vare. Hyg dig dernede på Oringe - og husk at tage pillerne.

Endnu engang tak.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-09 09:16

Oringe er det ikke noget i en hydraulikpumpe???

Og er en hvid neger ikke en albino???

Måske er det blot Tompeneseren/E.B.Berthelsen der ikke kender ordenes betydning, selvom han er tidligere skole lære og husk han siger selv: Folke skole lære, selvom det var en hellig friskole midt i det helligeland Kragelund, hvor hans gamle tante var gift med egnes største bonde, der var formand for skolen og derfor på tantens bønner, fik formanden til at tvinge skolebestyren til at ansætte lille Berthel

Skulle nogen stoppe med at skrive herinde fordi børn og anti jægere læser med, må det virkelig være E.B.Berthelsen ikke p.g.a. indholdet i hans indlæg, for det er på børneplan

Men p.g.a. sproget - det er helt under lavmål. At beskylde et voksens mendenske for,at bo i en Oring??? Og være en albino neger...........................

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-10-09 13:00

bb1

Er der en lille racist i dig - nu spøger igen noget med en neger ?? Hold dog op med din svinske tankegang, hvad fa.... bilder du dig ind ??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-09 13:44

- hvad er der i vejen Øjenvidne har nogen tages din ostemad?

Jeg er skam ikke på nogen måde racist - jeg er gift med en udlænding og det endda med en anden hudfarve end den vi kalder hvid. Du burde faktisk skamme dig, med sådan en udmelding uden at kende til forholdene.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 15:03

Bent Bagskid! Hvis du for Fanden da kunne tilmelde dig et danskkursus for indvandrere, ville megen kævl og ævl på denne hjemmeside kunne undgås.

Nu skriver du Gudhjælpemig følgende:

"Oringe er det ikke noget i en hydraulikpumpe???"

Nej Bent, det er det ikke, og det chokerer mig, at du, som verdenskendt ekspert i trykbærende anlæg og raketekspert i Afrika, ikke kan stave til et produkt, som du givetvis har brugt i hundredevis af i dit ynkelige liv.

Heruden ser du hvordan man staver til O-ring (flertal O-ringe)
Eks. 1.
"ERIKS O-ring
o-ring.info Detailed technical and product information on o-ring.info"

Eks. 2.
KJ Værktøj - O-ringe i nbr gummi 3.00 mm tykkelseBliv kunde Glemt adgangskode? Her er du: Forside > Teknik > Pakninger og tætninger m.m. > O-ringe. O-ringe i nbr gummi 3.00 mm tykkelse ...
www.kj.dk/.../O-ringe+i+nbr+gummi++3.00+mm+tykkelse/ - Cached - Lignende -

Oringe, altså stednavnet, er en institution, hvor en af dine proselytter aktuelt opholder sig. Du vil også kunne profitere af et ophold på stedet. Personalet skulle vistnok være venlige mennesker. Du må nok ikke medbringe hunden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 15:08

"Jeg er skam ikke på nogen måde racist - jeg er gift med en udlænding og det endda med en anden hudfarve end den vi kalder hvid".

Øh, hvad koster sådan en dims???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 03-10-09 16:48

bb1

Jeg er klar over du er gift med en udlænding med "en anden hudfarve end den vi kalder hvid" - og det er naturligvis helt ok . Men de sidste dage har du, synes jeg, talt lidt nedladende om negre og det er dét jeg reagerer på !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-09 20:14

Vis os lige hvor Jeg har talt nedladende om negere. Det eneste jeg har kommenteret er EBB/Tonganereserens helt beskidte sprogbrug....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-10-09 20:36

Vandpumpemassøren, von Berthelzen skrev;
Citat
Til den hvide neger:

Jeg glemte lige at takke dig for ikke fremover at lægge perversiteter ind på hjemmesiden. Der er nemlig også børn der læser siden - tror jeg da. For jagtmodstanderne er dine perversioner det rene guf, når de profilerer jægertypen i medierne. Og du har - om nogen - leveret den forkerte vare. Hyg dig dernede på Oringe - og husk at tage pillerne.

Endnu engang

Nå, nå, nå, nå, nå, Vandpumpemasssør, von Berthelzen. Du har da om nogen misbrugt børnenes tillid med dine pervesioner. Læs venligst dine egne indlæg.
Apropos....dine piller........ Har jeg hørt....... ja, det er kun noget jeg har hørt. At du, skindskubber Berthelzen, ikke kan tilfredsstille en kvinde, som hedder Hanne...??? Er det korrekt...?
Berthelzen.... Hmmmmmm......hvis jeg kan være dig behjælpelig på det område.....ja så ringer du bare.
Vi kan ikke ha,' at Hanne render forsømt rundt.

Mit reklameslogans..... du ringer og kalder - jeg kommer og knalder.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 20:45

Jamen Herre du milde. Nu stritter det hele på Heidibørgen. Jeg har ellers fået et par mails fra folk der kender dig. De fortæller, at du kun er til negerdrenge - og at du derudover er en forhutlet førtidspensionist med ondt i selvværdet.
Jeg er helt enig.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-10-09 21:00

Citat
Jamen Herre du milde. Nu stritter det hele på Heidibørgen. Jeg har ellers fået et par mails fra folk der kender dig. De fortæller, at du kun er til negerdrenge - og at du derudover er en forhutlet førtidspensionist med ondt i selvværdet.
Jeg er helt enig

Arrrhaaaaa, den var god.!!!!..... Førtidspensionist.!!!!!..... Må jeg være fri.!!!!
Jeg er et hårdt arbejdende menneske, som af og til må ty til at hjælpe mine importente medmennesker - bl.a. dig -så din kone også kan komme igennem livet.
Men udover det, må jeg tilbringe masser af tid foran tastaturet - du skal også ha' noget at grine af - når du f.eks går til revy.

Jeg kan forstå, du ikke er hjemme på onsdag........ Jeg har en aftale med fruen.
Glæder hun sig.???
Nå, men det kan jeg godt forstå. Jeg har noget stort til hende....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-10-09 21:16

Hej Øjenvidnet4.

Citat
Jeg er klar over du er gift med en udlænding med "en anden hudfarve end den vi kalder hvid" - og det er naturligvis helt ok . Men de sidste dage har du, synes jeg, talt lidt nedladende om negre og det er dét jeg reagerer på !!!

Øjenvidnet4

Burde det udsagn ikke være møntet på von Berthelzen.???

Ret, skal jo være ret.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-09 21:19

Hvilken dims - Hvor sidder dimsen efter din mening på en kvinde? Nu har du sku igen drukket for meget rødvin. Jeg forstår godt din svigerfar ikke vil gå på jagt sammen med dig - jeg tør sku` heller ikke.....

Fortæl lige om dine bedrifter omkring skramning af nabo jægerne, hvordan det skulle foregå med skræmme skud o.v.s. Jeg husker hvad de unge mennesker, som virkelig troede, at det var lovligt, når du den store ekspert fra Humlebæk kunne finde på det og skrive om det på jagtformidling og netnatur, der er ingen indlæg slettet, så jeg må jo nok snart tage mig tid til at finde dem frem igen...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-09 21:25

Mit indlæg var selvfølgelig et svar til E.B.Berthelsen/Tonganeseren på hans indlæg fra: 03-10-09 15:03

Blot lige så Øjenvidnet ikke bliver forviret.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-10-09 21:30

Hej bb1.

Du skriver at von Slattenheimer Berthelzen, kommer fra Humlebæk.????
Mente du ikke, Pjokkedal.?....Better known as Kokkedal.

Det er da den adresse jeg har fået oplyst - når nu den forsømte kone skal ha'.........osv.........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 21:32

--------------------------------------------------------------------------------
Bent Bagskid, "ingeniør med speciale i trykbærende anlæg" kan godt forstå, at E. B. B.`s svigerfar ikke vil gå på jagt med ham.

Det forstår jeg også godt. E.B.B:`svigerfar er forlængst død - desværre.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-10-09 21:35

Jo Heidi-Ho undskyld. Det er længe siden, at jeg var på Højskole i Humlebæk, men den sad alligevel i skabet. Jo naturligvis er det Kokkedal - Du skulle jo ikke gerne køre forkert....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 21:43

Det er ellers ikke småting jeg har fået at vide om Den Hvide Neger. Nu kan man ikke altid stole på oplysningerne man får, men se bare her:

8 års skolegang på 6 forskellige skoler.

Ufaglært som har hutlet sig igennem forskellige småjobs, hvor hvert ansættelsesforhold højst varede 6 måneder.

Har aldrig været gift og har ikke fået børn (He, he - det forstår jeg godt).

Efter års kamp - efter et nervesammenbrud - fik Den Hvide Neger tilkendt førtidspension, fordi hjemkommunens sociale forvaltning ikke kunne få Heidihuttelihej arbejdsprøvet. Han undslog sig, blev syg, indlagt og så gad man ikke slås med ham længere.

Han er en lille mand - af statur - meget stridbar og alle undgår at have med ham at gøre, og det forstår vi vistnok alle. I hvert fald så skraber han efterhånden bunden på denne hjemmeside, som han tidligere har beskrevet som den absolutte bund af alle hjemmesider. Han er jo farlig for sine omgivelser. Nu truer han også med at forgribe sig på E. B. Berthelsen kone, og det er i sig selv interessant. Jeg mener, at de forrige års sexforbrydelser jo ofte er begået af galninge, og derfor vil jeg omgående sende Den Hvide Negers indlæg til min gode ven Berthelsen. Kom nu lidt tættere på - galning.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 22:02

Jeg har lige fået følgende mail fra E.B.B.

Hej.
Mandag d. 5. oktober 2009 afleverer jeg udskriftet du sendte til Kriminalpolitiet i Helsingør. Jeg er enig i dine betragtninger, om at vi her har at gøre med en mand, som muligvis vil gøre alvor af sine planer. Sidegevinsten bliver så, at du får mandens id at vide. Spændende. Du har ganske ret i, at Heidi-Ho nu er kommet så langt ud, at en politianmeldelse skal foretages, og det sker så på mandag. Jeg vil bede dig indstille skydningen, indtil politiet er kommet i gang med efterforskningen. Jeg forstår i øvrigt ikke, at du gider, men du er jo begavet med en god sans humor.

Mvh. EBB

Ja, nu bliver det squ spændende.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 22:13

Nå, Heidi-Hudibras (også kaldet Den Hvide Neger).

Nu kører toget (billedligt talt). Alle beviser er sikret, og det bliver uhyre spændende at se, hvordan kriminalpolitiet tackler sagen. Du er gået alt for langt, og hvis du ikke forstår det, så er du psykopat.
Jeg glæder mig i hvert fald til at se din (og måske Bents) røv på en stegepande. Jeg formoder, at det er Bent Bagskudt som har forsynet dig med oplysninger fra hans og EBB`s tidligere kommunikation.

Men, men, men - du mistede overblikket - og skred i din egen afføring.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-10-09 22:22

Citat
Det er ellers ikke småting jeg har fået at vide om Den Hvide Neger. Nu kan man ikke altid stole på oplysningerne man får, men se bare her:

8 års skolegang på 6 forskellige skoler.

Ufaglært som har hutlet sig igennem forskellige småjobs, hvor hvert ansættelsesforhold højst varede 6 måneder.

Har aldrig været gift og har ikke fået børn (He, he - det forstår jeg godt).Efter års kamp - efter et nervesammenbrud - fik Den Hvide Neger tilkendt førtidspension, fordi [CITAT]hjemkommunens sociale forvaltning ikke kunne få Heidihuttelihej arbejdsprøvet. Han undslog sig, blev syg, indlagt og så gad man ikke slås med ham længere.

Han er en lille mand - af statur - meget stridbar og alle undgår at have med ham at gøre, og det forstår vi vistnok alle. I hvert fald så skraber han efterhånden bunden på denne hjemmeside, som han tidligere har beskrevet som den absolutte bund af alle hjemmesider. Han er jo farlig for sine omgivelser. Nu truer han også med at forgribe sig på E. B. Berthelsen kone, og det er i sig selv interessant. Jeg mener, at de forrige års sexforbrydelser jo ofte er begået af galninge, og derfor vil jeg omgående sende Den Hvide Negers indlæg til min gode ven Berthelsen. Kom nu lidt tættere på - galning.

Citat
Jeg har lige fået følgende mail fra E.B.B.

Hej.
Mandag d. 5. oktober 2009 afleverer jeg udskriftet du sendte til Kriminalpolitiet i Helsingør. Jeg er enig i dine betragtninger, om at vi her har at gøre med en mand, som muligvis vil gøre alvor af sine planer. Sidegevinsten bliver så, at du får mandens id at vide. Spændende. Du har ganske ret i, at Heidi-Ho nu er kommet så langt ud, at en politianmeldelse skal foretages, og det sker så på mandag. Jeg vil bede dig indstille skydningen, indtil politiet er kommet i gang med efterforskningen. Jeg forstår i øvrigt ikke, at du gider, men du er jo begavet med en god sans humor.

Mvh. EBB

Ja, nu bliver det squ spændende.

Skrev Slattenheimer von Berthelzen..........som i og for sig er en rimelig "god forfatter"
von Slatten, er det næste afsnit i forbrydelsen.?????

Vi ses på tors.....Nej sku, onsdag var det - undskyld.

Synges på melodien; Dream a little dream of me.

Sort undertøj er dejligt
Champagne kommer ofte belejligt.
Men det der gør jeg ofte be'novs
er stegt flæsk med persillesovs.

De't dejligt med en tur i høet,
når kvinder sørger for at ryggen bli'r kløet.
Men de't er kun's til husbehov's
imod stegt flæsk og persillesovs.

Nat nat, von Slattenskid......

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 03-10-09 22:37

Hvordan kan et spørgsmål om en 9 mm glatløbet, ende der hvor I er nu?
Er I alle sammen gale?
Er der en ædru jæger der kan forklare det?
Eller er alle jægere fulde eller syge i hovedet?

Bjørn

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 22:53

Ja, Bjørn. Jeg beklager dybt, men du kan jo starte fra begyndelse af denne tråd og ved selvsyn konstatere, hvor kæden endnu engang hopper af.
På mange måder er det hylende morsomt at drille hinanden, men desværre er der altid nogen som ikke kender egne grænser - eller blot kender til anstændighed.
Men så må der gribes ind - og det er det der sker nu. Man kan ikke tillalde sig alt på nettet - især ikke, når man anvender navne som kan knyttes direkte til den eller de omtalte.

Men - som tidligere nævnt. Nu kører vi en prøvesag.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-10-09 00:16

-
Citat
eller blot kender til anstændighed
.
Skrev von Slattenheimer, Gud dødeme.!

Du om nogen, Berthelsen, har da kørt hele forummet op med dine løgne, intriger og små racistiske bemærkninger.
Nu gør det ondt på dig selv - og straks kommer de barnlige bemærkninger om politianmeldelser
Må jeg i den forbindelse, anbefale en god kriminalbetjent?
Eller.... lader du "sagen" gå igennem det "kontor", hvor du er ansat som bud.?

Vi ses.!!!! Nat nat, sov godt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej Bjørn,
Du har ubetinget ret.
Prøv, som Berthelzen siger, scroll alle indlæggene igennem. Her vil du straks opdage, at Berthelzen er en ondskabsfuld, slatten, led stodder, som man egentlig ikke burde beskæftige sig med. Desværre fik han held til at rode mig ind i alt sit lort.
Men klik ind på f.eks. jagtformidlingen, og du vil opdage, at alt hvad stodderen beskæftiger sig med, er netop, intriger og andet djævelskab. Kort sagt; Berthelzen er en ualmindelig skidt fyr.

Nu gør det ondt på den slatne Berthelzen, og straks skal man politianmeldes

bb1, hvor mange gange har fjolset fra pjokkedal, truet dig med politianmeldelse.???
Er det 500 gange...???? eller nærmer det sig 1000 gange.????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-10-09 00:41

Det må jeg sige bliver virkelig morsomt og spændende (en retssag altså ) Jeg håber virkelig, at jeg bliver indkaldt, som vidne

Først sviner man en person til på det groveste også truer man bagefter med en retssag.
Det er en typisk reaktion fra E.B.Berthelsen. Jeg har selv oplevet det før.

Lige ledes er det også typisk for E.B.Berthelsen, at skrive et nyt indlæg og sige: Jeg glemte lige.

Jeg glæder mig virkelig til nu, at opleve, at Tonganeseren som har skrevet så meget svinerri herinde nu endelig må stå frem i en retssal med navns nævnelse,for man kan jo ikke rejse en sag under navnet Tonganeseren.. Og hvis E.B.Berthelsen kan få Heidi-Ho`s id fra KanDu så kan Heidi-Ho også få Tonganeserens..

Dette var bestemt dagens gladeste nyhed- så jeg kan glad pakke bilen til jagten i morgen.

Kommentar
Fra : JulemandenKandu

Dato : 04-10-09 01:09

Det er sku synd for dig Bent, at alle er så onde mod dig, hvad med din nære familie, det skulle vel ikke være det, der er årsagen til fruen har værelse inde i byen,

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bb1 Denne her må da også kunne udløse en politianmeldelse og retssag!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-10-09 08:41

Heidi-Ho.

Hvorfor skal jeg nu pludselig blandes ind i dine lede intriger mod Tonganeseren ? Jeg har korresponderet med bb1, så ret beset er det en sag mellem ham og mig !

Som forfatter, burde du kunne stave bedre end tilfældet er, men det er måske en svaghed der ligger til "forfattere" ?
Vi kan alle lave slåfejl, men direkte vildledende stavefejl er tegn på ligegyldighed over for læserne/lytterne, så hvorfor er du ikke mere omhyggelig med dit sprog; her tænker jeg ikke på alle dine rendestensgloser som kun underudviklede mennesker bruger.

"Jeg er et hårdt arbejdende menneske, som af og til må ty til at hjælpe mine importente medmennesker - bl.a. dig -så din kone også kan komme igennem livet." - Dette var nogle af dine ord i et svar til Tonganeseren - hvad betyder "importente" ???
Som tekstforfatter til, iflg. egne udsagn, bl.a. Ørkenens Sønner, kan man måske heller ikke forvente den helt store kreativitet uden brug af sjofelheder og platte bemærkninger - egentligt ufatteligt da skuespillerne hver for sig er dygtige mennesker, men ???

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 04-10-09 09:15

Til tekfa01 og BjørnJ

Denne tråd om 9 mm glatløbede "rotterifler", har udviklet sig helt barokt og jeg synes nogle af debattørerne - specielt Heidi-Ho og Bent Ballegaard skylder tekfa1 en undskyldning for at starte al denne "fnidder" !
Det mindste man burde kunne forlange, er et nogenlunde høvisk sprog - det viser sig desværre gang på gang, at Heidi-Ho ikke kan skrive anderledes end flabede og perverse ord så snart Tonganeseren "er på" - han kan så til gengæld godt svare igen i nogenlunde samme jargon, men vel egentlig forståeligt ? Hvis ikke Heidi-Ho kan styre sig blot han ser navnet Tonganeseren, så må han være så voksen at han bliver fra tråden - det var så min mening ! I andre sammenhænge kan han jo godt virke fornuftig !

Mvh
Provsten1

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-10-09 10:56

Provst sådan reagere uligevægtige mennesker, kaninørets sjofelheder er slet ikke i klasse med ørkenenes sønner

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-10-09 11:05

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 27-09-09 17:58

--------------------------------------------------------------------------------
Neheeeee helst heller ikke rom - det er mest til negere,men ellers er forslaget ganske udemærket!

Værsgo' lille Ballegård - her er det andet sted du efter min mening er lidt nedladende !!!!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-10-09 12:23

I de tidlige morgentimer udbreder Ballestaklen og Den hvide Neger sig om betimeligheden i politianmeldelser etc. .

Nu forholder det sig således, at så længe vi alle optræder under pseudonymer, kan ingen derfor forvente sig politimæssig indgriben, idet ingen er kommet til skade ved navns nævnelse.

Imidlertid har Bent Balleskid og Den Hvide Neger (Heidi-Ho) i måneder chikaneret E.B.Berthelsen ved navns nævnelse, og sidst har de Gudhjælpemig nævnt stedet hvor han og hustruen Hanne bor. Dertil kommer, at Den Hvide Neger nu har truet med at foretage seksuelle overgreb på Berthelsens kone. Ja, han har direkte truet med at dukke op på Berthelsens adresse førstkommende onsdag eller torsdag. Sådanne trusler kan med føje anses tilstrækkelige til at fremkalde alvorlig frygt og usikkerhed hos nævnte familie.

Den slags skal belønnes, og i morgen - altså mandag formiddag bliver sagen afleveret hos Kriminalpolitiet i Helsingør. Vi kan jo ikke have en potentiel sexforbryder rendende rundt i Nordsjælland.

Med venlig hilsen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-10-09 12:30

bb1, hvor mange gange har fjolset fra pjokkedal, truet dig med politianmeldelse.???
Er det 500 gange...???? eller nærmer det sig 1000 gange.???? . . skrev Den Hvide neger - Heidi-Ho.

Så vidt jeg husker det, så har E.B.B. kun 1 gang truet med en civilretslig sag. Det var dengang KASU på Jagtformidlingen, som gennem Balleknaldet havde modtaget en stribe løgne, efterfølgende promoverede gennem Jagtformidlingen.

Stillet overfor en retssag, undskyldte KASU og trak sig fra hjemmesiden. Sådan var det, det foregik. Det var lige før han tilbød at begå rituelt selvmord.

Den Hvide neger blandet tingene sammen. Det er Balleknaldet i Bottrup som ustandselig truer med anmeldelser etc. . Der er bare ingen der gider hjælpe ham, fordi han er et nul.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-10-09 12:37

Den Hvide neger (Heidi-Ho) skriver:
Hej Bjørn,
Du har ubetinget ret.
Prøv, som Berthelzen siger, scroll alle indlæggene igennem. Her vil du straks opdage, at Berthelzen er en ondskabsfuld, slatten, led stodder, som man egentlig ikke burde beskæftige sig med. Desværre fik han held til at rode mig ind i alt sit lort.

Bemærk lige sidste fremhævede linie, hvor Den Hvide Neger giver Berthelzen skyldes for, at Den Hvide Neger nu truer med at forgribe sig på Berthelzens kone.

Hmmm! Er vi ikke ude i en eller anden form for alvorlig psykisk sygdom - i retning af det paranoide skizofrene???

Det må være på tide, at vi får ham buret inde.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-10-09 13:59

Morskaben breder sig
Citat
I de tidlige morgentimer udbreder Ballestaklen og Den hvide Neger sig om betimeligheden i politianmeldelser etc. .

Nu forholder det sig således, at så længe vi alle optræder under pseudonymer, kan ingen derfor forvente sig politimæssig indgriben, idet ingen er kommet til skade ved navns nævnelse.

Imidlertid har Bent Balleskid og Den Hvide Neger (Heidi-Ho) i måneder chikaneret E.B.Berthelsen ved navns nævnelse, og sidst har de Gudhjælpemig nævnt stedet hvor han og hustruen Hanne bor. Dertil kommer, at Den Hvide Neger nu har truet med at foretage seksuelle overgreb på Berthelsens kone. Ja, han har direkte truet med at dukke op på Berthelsens adresse førstkommende onsdag eller torsdag. Sådanne trusler kan med føje anses tilstrækkelige til at fremkalde alvorlig frygt og usikkerhed hos nævnte familie.

Den slags skal belønnes, og i morgen - altså mandag formiddag bliver sagen afleveret hos Kriminalpolitiet i Helsingør. Vi kan jo ikke have en potentiel sexforbryder rendende rundt i Nordsjælland.

Med venlig hilsen
Tonganeseren

Nu ligger jeg da helt flad af
Citat
Så vidt jeg husker det, så har E.B.B. kun 1 gang truet med en civilretslig sag. Det var dengang KASU på Jagtformidlingen, som gennem Balleknaldet havde modtaget en stribe løgne, efterfølgende promoverede gennem Jagtformidlingen.

Stillet overfor en retssag, undskyldte KASU og trak sig fra hjemmesiden. Sådan var det, det foregik. Det var lige før han tilbød at begå rituelt selvmord.

Den Hvide neger blandet tingene sammen. Det er Balleknaldet i Bottrup som ustandselig truer med anmeldelser etc. . Der er bare ingen der gider hjælpe ham, fordi han er et nul.

Og som ooooooooooooom det ikke vaaaaaaaaar noooooooOOOOOOOKKKKKK
Får vi liiiiiiige en mere.
Citat
Bemærk lige sidste fremhævede linie, hvor Den Hvide Neger giver Berthelzen skyldes for, at Den Hvide Neger nu truer med at forgribe sig på Berthelzens kone.

Hmmm! Er vi ikke ude i en eller anden form for alvorlig psykisk sygdom - i retning af det paranoide skizofrene???

Det må være på tide, at vi får ham buret inde.

fortsat god dag....von Berthelzzennnnn........Snup du dig en småkage til eftermiddagskaffen.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-10-09 15:32

Allerede i juni måned forudså jeg følgende.
Læg mærke til den fede skrift...

Her har vi et rigtigt Berthelsen udsagn. Giv mig din mail....bla, bla, bla, og hik og helledusseda.

Det er dog mærkeligt, at du ikke har truet mig med advokat endnu - men den kommer nok også en af dagene.
Berthelsen, du er en narhat, der ikke kan huske fra næse til mund.
Gør dig selv, og os andre en tjeneste. I morgen formiddag, når du er vågnet op, læs hele tråden igennem engang til, nu vil du opdage hvor latterlig du i grunden er. Kig så på dig selv i spejlet, og du vil opdage et sært syn, nemlig, at dine ører er ildrøde af skam.

Men nu gider jeg ikke at bruge mere tid på dig i dag, Berthelsen.
Godnat.!
Du skulle forresten også skrubbe i seng og få sovet lidt.
Ud fra dine indlæg at bedømme, så er du en kronisk træt.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-10-09 18:51

Heidi-Ho

Dette skrev du bl.a. 041009 kl. 00:16

" Her vil du straks opdage, at Berthelzen er en ondskabsfuld, slatten, led stodder, som man egentlig ikke burde beskæftige sig med. Desværre fik han held til at rode mig ind i alt sit lort. "

Igen viser du dit format: BBB - Bleg, Benløs, Blind !

Du kan ikke argumentere som normale mennesker - i det spil ligner du faktisk Bendt Ballegård - men altid med et ubehjælpsomt sprogbrug, dit sande jeg !

Det er nok omsonst at bede dig om at blive voksen, den tid er forpasset.

Hvornår får jeg iøvrigt svar på, hvad ordet "importente" betyder ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 04-10-09 20:35

Til Øjenvidnet.

Enig med de tre gange B for Heidi også når det gælder for BB.

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-10-09 20:49

Du kan ikke argumentere som normale mennesker - i det spil ligner du faktisk Bendt Ballegård - men altid med et ubehjælpsomt sprogbrug, dit sande jeg !
Øjenvidnet du mener vel kaninøret ikke kan argumentere uden brug af et ubehjælpsomt sjofelt sprog

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-10-09 21:21

Føj for en led papskid hvor det stormede i dag, og jeg fik da heller ikke noget på tasken. Selv gæssene blev væk.
Jeg rejste 4 rådyr og en 10-ender m/ hind. Flot syn.

Men tilbage til noget interessant - sådan udi det psykoanalytiske:

Kaninøret - også kaldet Den Hvide Neger - skriver nedenstående:

"Prøv, som Berthelzen siger, scroll alle indlæggene igennem. Her vil du straks opdage, at Berthelzen er en ondskabsfuld, slatten, led stodder, som man egentlig ikke burde beskæftige sig med. Desværre fik han held til at rode mig ind i alt sit lort."

Det kan tilskrives en særlig kategori af mennesker, at de aldrig tager ansvar for egne handlinger. Nu er det lige pludselig Berthelzens skyld, at kaninøret Habi-puttelihut går amok. Kunne det ikke tænkes, at Den Hvide Neger bare lod være med at ødelægge debatten på Kandusiden? Det er jo ingen pligt at svine en sagesløs Berthelzen til - fordi Den Hvide Neger er blevet fyldt med en masse løgne af Ballekløveren i Bottrup. Denne besynderlige person har ødelagt det for mange som har stolet på ham. Han har lokket en masse velmenende mennesker i uføre - lokket med slyngeljagter etc. . .
Kunne det ikke tænkes, at Kandusiden kunne blive en lækker jagtside, hvis Den Hvide Neger og Ballekløveren blot holdt sig væk?? Jeg er overbevist om at alt ville være bedre uden disse "personager".
Men der kommer naturligvis en løsning på problemet - og der kommer navn på Den Hvide neger - med adresse og hele svineriet. Billeder skal jeg nok sørge for.

Det bliver spændende at følge sagen, når politianmeldelsen er afleveret. De som kender Berthelsen ved, at han altid holder hvad han lover.

Jeg skulle spørge fra E.B.B. om hvornår Den Hvide Neger dukker op på matriklen????

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 04-10-09 22:19

Det kan tilskrives en særlig kategori af mennesker, at de aldrig tager ansvar for egne handlinger. Nu er det lige pludselig Berthelzens skyld, at kaninøret Habi-puttelihut går amok. Kunne det ikke tænkes, at Den Hvide Neger bare lod være med at ødelægge debatten på Kandusiden? Det er jo ingen pligt at svine en sagesløs Berthelzen til - fordi Den Hvide Neger er blevet fyldt med en masse løgne af Ballekløveren i Bottrup. Denne besynderlige person har ødelagt det for mange som har stolet på ham. Han har lokket en masse velmenende mennesker i uføre - lokket med slyngeljagter etc. . .
Kunne det ikke tænkes, at Kandusiden kunne blive en lækker jagtside, hvis Den Hvide Neger og Ballekløveren blot holdt sig væk?? Jeg er overbevist om at alt ville være bedre uden disse "personager".

Nej nej Tonganeser, det er ikke de to personager der er noget i vejen med, men alle andre, der er kværulanter. Husk dog på, især BB er både uddanet skyde indstruktør og hunde sagkyndig i DJ regi, med mange andre betydningsfulde tillidsposter, og udpeget Hubertus jæger. foruden han efter egen udsagn er en værdsat forfatter. tillige er han overjæger på Løvenholt hvor han holder store jagter for honoratiores
Tilmed er BB en stor trofæ jæger der har skudt frilevende muflon vædder krondyr og råvildt med grandel. jagtven med kongefamilien og med en riffel magen til Prinsgemalenens, bare vendt og se, hvis der er nogle der vil hjælpe ham med at opdatere hjemmesiden, da kommer der helt sikkert noget vi ikke er vidende om, når ret kommer til ret er han ubetinget en af landet betydningsfulde personer. Når han selv skal sige det. eller med andre ord en selvoptaget nar.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-10-09 22:57

Jeg har været på jagt i dag som gæst Hos to advokater, som ejer noget af den skønneste jagt, der findes her i landet. Det var koldt at sidde på en riffelpost, men det gav resultat. Jeg kørte rundt sammen med den ene af advokaterne og kunne selvfølgelig ikke lade være med at fortælle ham om Tonganeseren/E.B.Berthelsens trussel om politi anmeldelse.’
Han var ved at dø af grin og hen vidste mig til: Et indlæg for nylig i station2 om nabostrid. ( jeg skal nok finde linket til Jer ).

Tonganeseren/E.B.Berthelsen har selv kvajet sig så meget, så han ved en evt. civil retssag, som er det eneste det måske kan ende med allerede har tabt på forhånd.

Årsag:
   Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-10-09 22:02

________________________________________
Jeg har lige fået følgende mail fra E.B.B.

Hej.
Mandag d. 5. oktober 2009 afleverer jeg udskriftet du sendte til Kriminalpolitiet i Helsingør. Jeg er enig i dine betragtninger, om at vi her har at gøre med en mand, som muligvis vil gøre alvor af sine planer. Sidegevinsten bliver så, at du får mandens id at vide. Spændende. Du har ganske ret i, at Heidi-Ho nu er kommet så langt ud, at en politianmeldelse skal foretages, og det sker så på mandag. Jeg vil bede dig indstille skydningen, indtil politiet er kommet i gang med efterforskningen. Jeg forstår i øvrigt ikke, at du gider, men du er jo begavet med en god sans humor.

Mvh. EBB

Ja, nu bliver det squ spændende.

Efter denne svada har Tonganeseren/E.B. Berthelsen været inde og svine Heidi-Ho til hele seks gange!!!!
Hvorfor gjorde du ikke som eksperten over alle eksperter, der ved alt om våben, jagt, jagthunde, due kaster, love og regler af en hver art, men som dog selv er en gennem tyv, der ikke vil betale en gammel gæld til mig, selvom han offentligt også her på KanDu har indrømmet, at han er beløbet skyldigt.
Jo denne sag er virkelig ved at blive sjov og spændende og jeg glæder mig til at blive indkaldt, som vidne i sagen min ID er jo allerede kendt. Jeg glæder mig virkelig meget til at se Jeres…….

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-10-09 23:06

Habibipro - du har hvis været her før på Kandu under et andet navn?

Men pas lidt på min ven du er ved at komme ud, hvor du ikke kan bunde også er det måske dig, der skal en tur i retten, der findes en lov om injurier glem ikke det - dette er kun et venligt råd og ikke som Tonganeseren/E.B.Berthelsen en direkte trudsel..

Jeg truer dig ikke men giver dig det venlige råd pas på: Kan jeg påvise at det du skriver skader min person, så kan jeg anmelde dig og det gør jeg.....

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-10-09 23:45

Det skrev den største løgnhals i Kongeriget:

"Jeg har været på jagt i dag som gæst Hos to advokater, som ejer noget af den skønneste jagt, der findes her i landet. Det var koldt at sidde på en riffelpost, men det gav resultat. Jeg kørte rundt sammen med den ene af advokaterne og kunne selvfølgelig ikke lade være med at fortælle ham om Tonganeseren/E.B.Berthelsens trussel om politi anmeldelse.’
Han var ved at dø af grin og hen vidste mig til: Et indlæg for nylig i station2 om nabostrid. ( jeg skal nok finde linket til Jer )".

Ballehyler, du er så fuld af løgn, som en kalv er fuld af skidt. Det ved vi alle. Men at du nu citerer dine indbildte advokatvenner, gør dig blot endnu mere løgnagtig. Her er der ikke tale om nabostridigheder, men om trusler mod navngivne personer. Der er allerede faldet dom i lignende sager. Men OK! Med din forvirrede måde at tumle rundt på, så har ingen vel forstået, hvad du ævler om. Din hjerne må være ødelagt af sprut - eller også er du bare dum. Du har squ tilført ordet "dum" en helt ny dimension.

Hvordan er det ellers gået med dine politianmeldelser?? Nul og en prut, og du er helt til grin.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-10-09 00:08

Her er linket som lovet:http://nyhederne.tv2.dk/station2/article.php/id-24893801.html

Som man kan se kan sådan noget foregå i årevis uden, at politiet griber ind....

Jeg skal senere komme med endnu et link

Til Tonganeseren/E.B.Berthelsen bliv endelig ved med at svine mig til jo mere du gør det. jo sjovere bliver det at møde dig i retten, for jeg er sikker på, at jeg bliver indkaldt, som vidne

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-10-09 00:14

Her er et link mere, som Tonganeseren/E.B.Berthelsen (og alle andre) kan tænke lidt over.

Link: http://nyhederne.tv2.dk/station2/article.php/id-24563923.html

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-10-09 00:39

Balleklasker:

Hvad med at droppe ud fra denne hjemmeside. Du er aldeles uønsket, og det er tidsspilde at besvare dine ubehjælpsomme indlæg.

Men, men, men - hvad har Balledrengen så tonset rundt i af "relevant" stof?

Åh ja. Det ene link har med hunde at gøre, og det andet handler om nabostridigheder og anonyme trusler - igen noget bavl, som intet har at gøre med de trusler EBB`s hustru har modtaget.

Du er også selv syltet ind i sagen, Bent Skvaldekål, idet du har forsynet Den Hvide Neger med oplysninger om EBB`s adresse og familieforhold etc. . Du har igen opført dig som et dumt svin, og på et eller tidspunkt kommer du til at svede tran. Det lover jeg dig.

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 05-10-09 00:43

Julemand Ballegaard.

Uha nu bliver Habibi Pro rigtig bange, så bange at jeg ikke kan sove: At Habibi Pro har såret din forfænglighed, ved at gengive hvad du selv har pralet med. Dine advokat venner får rigtig travlt.
Tænk engang at en skyde indstruktør, er så uansvarlig at tage på riffeljagt i sådan et stormvejr, når man i forevejen har erkendt at du ikke er nogen ørn til at skyde med riffel, husk nu l at pral med det på DJ hjemmeside, som når du har været på agerhønsejagt.

For resten.
Hvordan går det med det Fynske hovedbestyrelset medlen fra DLS som du har anmeldt for at bruge blyhagspatroner, er han blevet buret inde?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-10-09 06:11

Til HFranzen

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 04-10-09 20:49

--------------------------------------------------------------------------------
Du kan ikke argumentere som normale mennesker - i det spil ligner du faktisk Bendt Ballegård - men altid med et ubehjælpsomt sprogbrug, dit sande jeg !
Øjenvidnet du mener vel kaninøret ikke kan argumentere uden brug af et ubehjælpsomt sjofelt sprog
-------------------------------------------

JA - ubetinget !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : tekfa01

Dato : 05-10-09 07:03

Til begge kamphaner.... i er kommet alt for langt væk fra emnet.... 9mm glatløbet....jeg kan oplyse at jeg har købt en på Qxl... 540,- ..... mangler kun lidt ammo.... jeg vil beder jeg stopper jeres vanvittige kamp, da min mailboks bliver fyldt med jeres tåbelige kommentare....

Jan

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-10-09 08:39

Kære Jan du har helt ret,men det er sku` spændende dette her Politianmeldelse for jeg ved snart ikke hvilken gang truer E.B.Berthelsen en person med det.
Det har ALTID været hans sidste våben når han blev trængt op i en krog, både på Netnatur, jagtformidling herpå Kandu sker det nu også. Denne gang er det ikke mig, det går udover, for han ved godt, at det nytter ikke for jeg er i virkeligheden måske den eneste person her i landet, der offentligt kan kalde ham en svindler, løgner og en simpel tyve knægt uden at komme i retten for det ?

Forklaring: Han skylder mig et beløb. Har hele tiden regnet med, at det var så lille så det ikke kunne dække advokatomkostningerne, men han glemmer, at der pågår renter af renters renter hver eneste dag.
Så måske bliver beløbet en dag så stort, så det kan dække omkostningerne ved at inddrive det.
Husk Hr. Tonganeser/E.B.Berthelsen. Dette er ingen trussel, men en simpel konstatering

Så der er ingen grund til at ulejlige politimesteren i Helsingør af den grund

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-10-09 10:04

tekfa01/Jan

Du har helt ret - vi der har skrevet i din tråd, er gået alt for vidt; jeg påtager mig gerne min del af skylden og beklager.

Jeg synes du skal lukke tråden og derigennem slippe for flere mails.

Øjenvidnet4

PS Tillykke med købet af geværet - så fik Tonganeseren alligevel ret m.h.t. prisen !

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-10-09 10:06

Det har ALTID været hans sidste våben når han blev trængt op i en krog, både på Netnatur, jagtformidling herpå Kandu sker det nu også. Denne gang er det ikke mig, det går udover, for han ved godt, at det nytter ikke for jeg er i virkeligheden måske den eneste person her i landet, der offentligt kan kalde ham en svindler, løgner og en simpel tyve knægt uden at komme i retten for det ?

Det var lige det EBB har ventet på. Tak Bent, skulle jeg hilse at skrive. Og hvad angår dine lusede bøger og pengene fra salget af 5 stk. - så er du 16 gange blevet bedt om at sende et kontonummer. Men da du åbenbart får kontanthjælpen udbetalt i bananer til dig og den skævøjede, så har du kun en papkasse.

Derudover vil EBB meget gerne have en kopi af en køb/salgs(kommisionaftale dig og ham imellem.
Ballekræet er endnu engang fuld af løgn - det er næsten for meget.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-10-09 10:08

--------------------------------------------------------------------------------
Til begge kamphaner.... i er kommet alt for langt væk fra emnet.... 9mm glatløbet....jeg kan oplyse at jeg har købt en på Qxl... 540,- ..... mangler kun lidt ammo.... jeg vil beder jeg stopper jeres vanvittige kamp, da min mailboks bliver fyldt med jeres tåbelige kommentare....

Jan

Tillykke med købet. Rart du fik brug for mit råd - og prisen var jo forudset.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : tekfa01

Dato : 05-10-09 10:27

Til alle parter.... være venlig at flyt jeres kontroverser til et andet sted... tak...men er stadig interesseeret i ammo til 9 mm.... pris og antal.... tak.

Jan

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-10-09 10:34

Hej Jan.

Østjysk Våbenhandel.
200 kr. pr. æske = 50 skud. - og det er haglpatroner vi taler om.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-10-09 10:46

18. 9 mm FLOBERT rundkugle.
Pris pr. stk.
[ Læg i kurv ]
Pris: DKK 1,85 (EUR 0,25)

Æsker af 50 stk.

Og vil du bruge effektive rundkugler, så har du pris og forhandler her:
Set hos Bisgaard & Nielsen på www.bisgaardnielsen.dk

Med venlig hilsen
Tonganeseren

Kommentar
Fra : tekfa01

Dato : 05-10-09 10:48

Tak for det...

Jan

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-10-09 20:54

Så svært kan det være at få en sag behandlet af politiet - så hvordan gik det i Helsinør i dag
E.B.Berthelsen.

Link: http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/player.aspx?id=506910&r=4

Kommentar
Fra : tekfa01

Dato : 06-10-09 07:38

Til bb1

Har du slet ikke læst min mail.....stop jeres kamp her.... jeg gider ikke høre mere om den sag.....find en anden kampplads.

Jan

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-10-09 08:02

Jan

Du er helt ny her så jeg forstår godt din vrede over, at "din" tråd er som du siger bliver ødelagt.
Jeg mener nu nok at du har fået rigeligt med svar på dit spørgsmål og du sagtens kunne havde afsluttet tråden forlængst,men det er kun min mening..

Du har bestemt ikke nogen skyld i at mennesker i "Din" tråd begynder at true med politianmeldelser og lignen, men du kan altså heller ikke fortænke nogen i, at de går ind og kommentere det, når de der skriver direkte angriber eller beskylder en for noget, som man ingen del har i, så må man have ret til at forsvare sig..

Det er derfor ikke eksempelvis mig du skal skyde på, men KanDu`s amin. når de tillader folk at skrive sådanne indlæg,som de gør og har gjort nu meget længe.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-10-09 12:05

Hej derude blandt godtfolk og meget andet.

Er vi på vej mod en rekord mht. antal af indlæg i en tråd???

Hvis ikke - så kny på Gyllespreder Ballegaard. Nu har vi chancen. Skal i øvrigt hilse fra E.B.B. som var med på morgentrækket. Vi fik 8 ænder - E.B.B. tog sig af de 3 ænder - med et patronforbrug på 3. Jeg havde anbragt ham på et håbløst sted - men alligevel fik han hentet dem ned. Og - Gyllespreder - jeg skal takke fra E.B.B.. Han gider ikke (har heller ikke tid til det) deltage på hjemmesiden, men hvad gør det - du sørger Gudskelov for, at han får alle sine gamle indlæg bragt igen - endda i din egen tråd . Det er jo hylende grinagtigt. Når vi taler om det, så går hans store grin fra det ene øre til det andet. For pokker - Gyllespreder - du er jo helt til grin og du kan squtte se det selv. Godt gået - gamle idiot. Lad os få flere af E.B.B.`s mesterlige indlæg. Det er jo vise ord.

Men ellers en forrygende morgen med kaffe og rundstykker i solskinnet. Lækkert. Og jo, Gyllespreder, E.B.B.`s jagtstol gik squ gennem den våde jord - og han gik på røveren med et brag.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 07-10-09 23:13

Bare kom med den 9mm så vi kan skyde nogle rotter. Det er sku lige meget hvad det er for noget ammo og hvor præsis den er, fuck det!.
vi skyder sku nogle rotter og ser om vi rammer plet. hvis vi ikke rammer dem, og de skrider ned i deres ærregelige rottehuller, så fuck det. vi finder sku noget andet skrammel og skyder på, og vi bliver ved indtil der ikke er en eneste bønne tilbage.
så griner vi lidt, dunker en masse aftershooting og sover godt.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho