/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Essential Care
Fra : Kevizz
Vist : 543 gange
35 point
Dato : 26-09-09 17:56

Heii alle.. Faldt lige over dette produk Essential Care

Jeg tænker mest på deres hudplejeproduker:

http://www.livfuld.dk/shop/lemon-and-tea-999p.html

http://www.livfuld.dk/shop/rose-petal-tonic-1011p.html

http://www.livfuld.dk/shop/rose-moisturiser-15-1009p.html

Er der nogle der har erfaringer med dette??
Mange tak for hjælpen

Kevin ;)

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 26-09-09 18:09

Det er reklame, ikke andet.
Du er vel sælger?

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-09-09 18:10

Nej er på vej til at købe det men ville gerne havelidt erfaringer hvis det var muligt??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-09 18:11

Ja - hun blev møgsur af alt det citronsaft....................

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-09-09 18:12

??

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 26-09-09 18:12

Så må du undskylde mit dumme svar.

Erfaring, desværre.

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-09-09 18:13

Bare i orden ;)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-09 18:21

Ok - for mig ligner det også bare en reklame.

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-09-09 18:22

Nej jeg mener det virkelig.. Er der ikke nogle der har prøvet det?? Nu har jeg i hvert fald bestilt det!

Kommentar
Fra : AsmussPro

Dato : 26-09-09 18:47

Jeg kender nogle af produkterne som du henviser det. Jeg har meget følsom hud ,men jeg kunne godt tåle dem. Prismæssigt ligger de på et hæderligt niveau.
Jeg bryder mig bare ikke om lugten af Tea Tree olien.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-09-09 19:05

Ikke lige det produkt, men jeg kan adskille delene.

Tea Tree oil er alle tiders bakteriedræbende naturprodukt fra Australien, men også kraftigt udtørrende, da det kom her til landet for vel 10 år siden kunne man købe det i ren tilstand, men det er trukket tilbage da det er giftigt, man kunne bruge det udvortes med forsigtighed, men nogle godtroende mennesker smurte det på deres hund eller kats betændte ting, når så dyrene slikkede på det blev de ret syge.
Som en lille aktiv del af et blandingsprodukt har det dog stadig sine fordele.

Olivenolie har været brugt til kosmetikprodukter i årtusinder, Aloe Vera er lidt nyere for os danskere.
Dog kan min hud ikke klare Aloe Vera, men der er forskel på folk, foreløbig har jeg ikke hørt andre klage.
HVIS Du er mistænksom inden produkterne tages i brug så lav "lægeprøven" med at smøre en klat på et tyndhudet sted og lad det sidde en dags tid, hvis huden så reagerer så ud med det.

Kommentar
Fra : Kevizz

Dato : 26-09-09 19:07

Ok mange tak for svaret :)

AsmussPro??
Hvordan var produktet ellers?? Du må da have brugt det lidt??

hilsen Kevin

Kommentar
Fra : AsmussPro

Dato : 27-09-09 09:18

Til Kevin.
Produkterne var som sagt ok. Mit problem er, at jeg ikke tåler "hidsig" ansigtspleje, idet jeg har meget sensitiv hud. Og egentlig køber jeg altid de samme produkter. Men jeg fik det her Essential Care som gave. Jeg brugte det, min hud kunne tåle det så det var ok. Lige bortset fra lugten Så jeg tror det er et godt køb som du har foretaget. AsmussPro

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-09-09 11:17

Det er indholdet af Tea Tree olien der giver den kraftige citronlugt, men den forsvinder hurtigt.