/ Forside/ Interesser / Rejser / Timesharing / Spørgsmål
10  mcloud 40
Timeshare
Fra : nielspreus
Vist : 1530 gange
15 point
Dato : 25-09-09 17:50

Hej. Er der nogen som kender til Amfi del mare på Gran Canaria ?

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-09 18:27

Hold dig fra timeshare.............................det koster en formue.

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 19-10-09 15:11

Ja, det gør jeg, det er et fint resort.

Og Eyvind, er ikke godt informeret, hvis men bruger timeshare helt rigtigt, så er det ikke dyrt, og men rejser hele verden rundt, og har en lejlighed i hvert land......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-09 16:16

Jo -jeg er netop godt informeret.................derfor min udtalelse.
Det er netop på Grand Canaria, at der render agressive sælgere rundt og prøver at lokke uvidende turister i fælden....................og dermed økonomisk uføre.

Måske er du bekendt med en af de sælgere.

Kommentar
Fra : nielspreus

Dato : 19-10-09 19:09

Hej. Ja, så fik jeg set Anfi del Mar på Gran Canaria, det er et stort Timeshare område med fine lejligheder. Mødte nu ikke nogle påtrængende sælgere. Flot og dyrt.

/ Niels

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-09 21:24
Kommentar
Fra : nielspreus

Dato : 19-10-09 22:01

Hej Eyvind. Så var det da derfor
Tak for info, men det var dejligt varmt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-09 09:23

Ja der er dejligt varmt dernede, hvis det er der du opholder dig nu.
Bare det var mig, men jeg venter lige til marts med at tage en tur derned.
Og disse agessive gadesælgere generer ikke mig, men jeg har lidt ondt af de stakkels naive mennesker som hopper på timeshare limpinden og sætter deres økonomi over styr.

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 20-10-09 09:27

Nej, jeg kender ikke nogen af sælgere, en kender systemet særdeles godt.

Kun en som ikke kender systemet godt nok synes at det er dyr. og hvad sælgere angår.

Men er vel gammel nok at sige nej, og vel klog nok til at vide hvad men har råd til.???????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-09 10:19

Edit >
Citat
Man er vel gammel nok at sige nej, og vel klog nok til at vide hvad men har råd til.???????

Ja lige netop her knækker filmen, for det bliver ikke oplyst - og hvis du har kendskab til timeshare, så ved du udemærket godt hvordan der manipuleres med ofrene.

Det er efter den gamle devise...............den kloge narrer den mindre kloge.
Det prinsip er der mange som går ind for - ikke.

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 20-10-09 12:34

Så det du vil sige er, at du er mindre klog?????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-09 20:45

Ja det er faktisk rigtigt.

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 16-11-09 11:51

Der er mange fejlopfattelser i denne traad.

Anfi del mar er et superflot hotel som man kan booke sig ind paa til meget billige penge. Normalt skal man saa deltage i et enkelt salgsmoede, men ingen betingelse og der er ingen yderligere tvang hvis man siger nej tak. Man boer sige nej tak, da et lejlighedskoeb er for dyrt.

De saelgere som gaar paa gaden for at kapre kunder har andre hoteller paa programmet og IKKE Anfi del mar. Jeg har vaeret paa Anfi del mar adskillige gange og ingen problemer, tvaertimod super flot hotel, super venligt personale og leje af vaerelse til en atraktiv pris.

Jeg har ingen timeshare-lejligheder og faar det aldrig, men syntes lige at de uvidende i denne traad lige skulle kende sandheden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-09 13:15

Ja - jeg kender ikke specielt det komplex som hedder "Anfi del mar".

Men min første kommentar i denne tråd er også ganske generel.
Citat
Hold dig fra timeshare.............................det koster en formue.

Og de som påstår at det ikke er bondefangeri...........................er nok selv en del af det.