/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Spisesteder i KBH NV
Fra : tinolarsen
Vist : 624 gange
50 point
Dato : 23-09-09 10:46

Jeg har et par dages arbejde i København - skal bo på Nørrebro.

Nogle gode spisesteder som kan anbefales??

Bare noget med en god bøf, og måske en stor salat bar - eller mexicans - ja eller hvad i nu kan anbefale??

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 60 point
Dato : 23-09-09 10:58
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-09-09 11:15

Der er kommet et nyt sted.... K's Café Sigurdsgade 2. Dagens ret (dansk mormormad) og a la carte med bl.a. Nachos og så det sædvanlige. Kromutter er en moden og rutineret kok som bl,a. har været i Tivoli.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-09-09 11:31

Jeg har sgu da også været i tivoli, men du vil ikke ønske at jeg laver mad til dig

Personligt ville jeg være bekymret for en restaurant der både serverer "mormormad" og nachos,

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-09-09 12:02

Tjaeeee - Hvad skal jeg sige....Kohbergs boller!!

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 28-09-09 22:00

Tak for svaret Olesen-50.

Kommentar
Fra : PeterJeppesen

Dato : 27-09-11 13:32

Hvad med dette:
http://all2day.dk/offer/3629/Aftenmenu+med+3+retter

- Butterdejsruller med fetaost, 2 dolma (vinblade med løg og ris) og tzatziki
- Grillet oksefillet med håndskårede kartofler, årstidens salat, fata dressing og pesto
- Hj. lavet chokoladekage med is

Du kan få det til halv pris (125,-), hvis du køber en kupon i dag - kuponen gælder flere måneder frem.

Du kan også tilmelde dig nyhedsbrevet på All2day.dk. Der er hver dag nye tilbud, hvor du sparer min. 50 % på restauranter i Storkøbenhavn - og flere af dem ligger på Nørrebro.