/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kender i denne butik?
Fra : Jesper84
Vist : 851 gange
100 point
Dato : 21-09-09 23:03

Er der nogen herinde som kender www.sportwaffen-schneider.de eller www.versandhaus-schneider.de ?

Begge link fører til samme side.

Jeg har hørt flere steder at det skulle være en rigtig god butik, men har desværre selv dårlige erfaringer med dem. Jeg købte engang en gas- / signalpistol som viste sig at være brugt. Ikke ret fedt når jeg ikke selv bruger dem til at skyde med, men kun samler, så må de gerne være "pæne" og ikke fyldt med krudtslam.

Men deres priser er nu meget billige og jeg vil gerne finde ud af om det er mig der har været ekstremt uheldig eller om andre også har dårlige erfaringer.

Hvad er dine erfaringer (både gode og dårlige) ?

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 22-09-09 00:27

NEJ_ køber i Bilka

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-09-09 06:40

Hej Jesper
Jeg tror ikke du får noget svar i denne katagori, det er nok ikke lige det sted jægere handler mest.
Prøv f.eks. i "Andet fritid" eller "Smalltalk".
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Jesper84

Dato : 22-09-09 11:25

Tak for tippet, dabj. Spørgsmålet er flyttet til andet fritid: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=140104

Kommentar
Fra : Jesper84

Dato : 23-09-09 05:40

men der får jeg ikke umiddelbart noget. Troede bare at jægere brugte den gas- signalpistoler til hunde træning....?