/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Multimedie og Multimedieskærm?
Fra : abra
Vist : 886 gange
100 point
Dato : 16-09-09 10:39

På min PC er der begyndt at dukke følgende tekst op:
Der er fundet ny Hardware ..... o.s.v og når jeg acceptere at den søger drivere så finder den ikke nogen???
så er jeg gået ind på
min Enhedshåndtering og der står følgende med GUL skrift
Privat
- Andre enheder
? Multimediekort
? Multimedieskærmkort
+ Billedbehandlingsenheder
+ Computer
+ .....o.s.v.
Er der nogen der har et svar på hvor jeg finder disse drivere. Jeg har Win XP.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-09-09 10:53

Jamen har du tilføjet noget nyt hardware ??
Eller er der smuttet nogle drivere under opdateringen?

MEN du er nødt til at finde ud af hvilket mærke det kort er - Netop for at vi kan hjælpe dig med at finde de rigtige drivere

Kommentar
Fra : abra

Dato : 16-09-09 11:07

Det lyder nok underligt, men jeg har ikke umiddelbart for nylig installeret ny hardware, men jeg har kørt forskellige Antivirus- og rense- og genopretningsprogrammer her for nylig. Ligesom jeg har haft enhederne adskilt. men sørget for mærkning så alt er sat i samme stik som de sad i.

Jeg har som beskrevet været på Enhedahåndtering for at jeg der kunne udlede noget, og det jeg beskrev står øverst, men længere nede er der også "Skærmkort" og kalder jeg det frem så kommer teksten: "Virker normalt" ligesom på alt det øvrige som jeg også lige gik igennem.
?????

Kommentar
Fra : peque

Dato : 16-09-09 11:10

Genopretningsprogrammer - dvs rollbacks mm!
er du sikker på du ikke har smidt den så langt tilbage i tid - så der ikke var installeret drivere på!

Uanset har du noget hardware i din maskine som der ikke er drivere til eftersom du ikek næøvner fabrikanter eller modelnumre - er dette en umulighed!

Kommentar
Fra : abra

Dato : 16-09-09 12:58

Hvad er egentlig et Multimediekort og Mulitmedieskærmkort????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-09 15:41

Det kan være et TV-kort.

Hent programmet SIW
http://www.gtopala.com/

Så kan du se hvad du har på computeren.

Kommentar
Fra : abra

Dato : 17-09-09 08:11

Eyvind
tak for henvisningen, men den bringer mig ikke videre, den gir' en masse oplysninger om PC'ens tilstand, men jeg får ikke oplysninger der hjælper mig til svar, eller også er det mig der ikke fatter hvordan jeg skal udlede svaret????

Kommentar
Fra : peque

Dato : 17-09-09 08:19

Tja - Så er der altså muligheden for at åbne PC - og læse sig frem til Hvilket bundkort det er - står et sted på kortet.
Derefter på de enkelte PCI kort - så vi kan se hvad det reelt er for noget hardware!

Vi kan ikke rigtig hjælpe dig mm vi får oplysninger på - HVILKEn MODEL hardware der sidder i maskinen!