/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mange billeder kan ikke ses !
Fra : Monsen1234
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 17-04-03 17:33

Jeg har pludselig i de sidste par dage ikke kunnet se mange foto på internettet, når jeg besøger en side er alle billeder, reklamer og andet der ikke, der er kun et lille rødt kryds, jeg har fjernet alle "Temporary internet filer" kontroleret "Internet indstillinger" at der er hak ved " Vis billeder" jeg har prøvet at slette alle adr. i "Klassificerede websteder" jeg kører XP og har prøvet at kikke på min kones halvdel og der kan man heller ikke se billederne. Jeg har kørt "Ad-aware" og den har ikke fundet noget, så det kan ikke være spyware.
Håber der er en der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 17-04-03 17:37

det plejer at være fordi indehaveren af sitet ikke har uploadet billederne, men er det da alle sider der gør det?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 17-04-03 17:40

i internet indstilliger under avaneceret er der en sparre funktion:
websider vises hurtigere

Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner i Internet Explorer.
Klik på fanen Avanceret.
Fjern markeringen i et eller flere af afkrydsningsfelterne Vis billeder, Afspil animationer, Afspil videoer eller Afspil lyde under Multimedier.
Bemærk!

Hvis afkrydsningsfeltet Vis billeder eller Afspil videoer ikke er markeret, kan du stadig få vist et enkelt billede eller en enkelt animation på en webside ved at højreklikke på det pågældende ikon og derefter klikke på Vis billede.
Hvis billederne på den aktuelle side stadig vises, efter at du har fjernet markeringen i afkrydsningsfeltet Vis billede, kan du skjule dem ved at klikke på menuen Vis og derefter klikke på Opdater

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-04-03 17:44

Hej Monsen1234, så var vi der igen. Prøv lige at give mig nogle adresser som jeg kan gå ind på så vil jeg se hvordan det ser ud hos mig. Du har vel flash fra macromedia tilsluttet ik'sandt. Jeg var engang hos en "kunde" som ikke havde downloaded så han kunne se flash, da han først havde gjort det var alt ok. Men prøv lige at vælge et par sider ud og skriv dem ned herinde så tester jeg, men du skal så lige ha' testet først hos dig at billederne ikke er der.
Og som ZeroXP også siger så er der en del der har fejl på deres sider.

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-04-03 17:50

Det kan være at du har deaktiveret dem under installationen af IE-Spyad for der står på installationsvejledningen at man skal deaktivere alle og man skal i hvert fald ikke deaktivere Vis billeder, afspil animation osv. som xou også siger det. Det kunne være der. Hvis det er det du har gjort så sig lige til og jeg sender en mail til Ellen fra Spywarefri.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 17-04-03 18:05

som als siger kan det være under indtallation.skriv i kør i menuen start:
rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

kopier denne test med musen ind i kør

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 17-04-03 18:29

als: Jeg har ikke deaktiveret Vis billeder, afspil animation osv. jeg deaktiverede alle i "Klassificerede websteder" men har nulstillet igen. Men det mærkelige er at det HAR fungeret og endda godt efter jeg har fået "IE-spyad" i "Klassificerede websteder"men pludselig begyndte det bare for et par dage side med at der var mange sidder jeg ikke kunne se. Jeg kan også godt se at nogle af de sider jeg ikke kan se er "Klassificerede websteder" som jeg har markeret men langt fra dem alle , sider jeg har kunnet se hele tiden kan jeg ikke se længere, og ja mange af siderne er frække sider, men det er sidder som ikke har lagt noget Ad-aware har fundet f.eks http://www.freakthumbs.com/ der er kun tomt hvor der skulle være billeder og reklamer og den side har jeg kunnet se efter jeg fik adresser i "Klassificerede websteder" til wou: Jeg har prøvet at kopiere teksten ind i kør og fik følgende svar : "Filen Iexplore.exe på windows XP home service pack1-cd skal bruges.
Angiv stien, hvor filen kan findes og klik på OK" ?? Hvad gør jeg.

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-04-03 18:38

Den side du nævner kan jeg sagtens se billeder på (wau - wau). Det kan ikke ha' noget med IE-spyad at gøre. Prøver at vende tilbage senere da jeg nu skal ud i byen og spise med kniv og gaffel.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 17-04-03 20:22

Jeg har flash fra macromedia, og jeg har også prøvet at systemgendanne men lige lidt hjælper det.
PS: Jeg håber du har fået noget godt at spise *S*

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 17-04-03 20:46

Jeg har fundet ud af at hvis jeg deaktivere min NortonFirewall så virker det hele igen og jeg kan se alt. Hvad skal rettes i NortonFirewall ? Jeg har været inde og kikke i den og selv om jeg ikke syntes at jeg rørte noget har jeg måske gjort det alligevel. Den skal jo være aktiveret.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 17-04-03 22:14

da jeg ikke kender NortonGFirewall, er det småt med mine råd. Men har du kigegt under indstillinger/preferenses for den. Her kan du jo se om du kan finde noget der minder om deaktivering af billeder, animatiner og graffik i al almindelighed. Det kan måske også være at du har sat sikkerhedsneviuet for højt. Selvom jeg ikke ved det, er det da et forsøg værd at kigge efter det.

/ZeroXP

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-04-03 23:31

Det er de højere magter, der griber ind overfor sodomi.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-04-03 02:07

Hva`faen vil folk på sider der formidler sex imellem en hest og et menneske - vorherrebevares ?????

Den slags gør mig meget ked af at kalde mig selv for medlem af den menneskelige race.

Fnoller
der liiiige takker herren for at min puter eller ikke kan vise billederne......

Kommentar
Fra : als

Dato : 18-04-03 02:16

Nå så meget nåede jeg ikke at se, men Norton firewall den kender jeg godt nok ikke til, så jeg kan nok ikke hjælpe dig videre, - desværre.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 18-04-03 02:22

må da ærligt sige at jeg heller ikke finder videre interessandt at kigge på en hest og en dame, men hvad folk vil se på må være deres egen sag. Vi bør bare hjælpe folk med de probs de har, som f.eks. ikke kan se billeder på en eller anden side, og så må vi lade dem om hvad de vil med løsningen, så længe det bliver inde for lovens grænser.

/ZeroXP - hvis puter desværre godt kunne vise billeder, da jeg skulle se hvad der måske var porblemet.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-04-03 02:31

Ja ja enig, ZeroXP helt enig endda - vores primære mål er helt klart at hjælpe, men det skal nu ikke forhindre mig i, at komme med min mening også.

og als du skriver "nåede ikke at se" - jeg var på siden i 8,3 sekund, men det stod lige som det allerførste jeg overhovedet så. Det var ikke lige just noget man skulle lede efter......

Måske et dumt spørgsmål - men er det slags overhovedet indenfor lovens grænser ?
Må man virkelig gerne .... naaah glem det, tror ikke jeg gider have svaret.

God Påske og Godnat....

Karina

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 18-04-03 02:42

Selvom du ikke vil have svaret, vil jeg for andres nysgerrighed da lige svare (så håber jeg ikke karina læser dette):

-->Det er inden for lovens grænser at have sex med dye i Danmark, så længe dyret ikke tager skade.<--
Jeg tager dog afstand fra sex med dyr, men ville da godt se da loven skulle vedtages i folketinget, og der bliver spugt; "Hvem stemmer for?"

Og selvfølgelig må vi da kome med vores mening, så længe den ikke er af stødende karakter over for andre. (dermed ikke sagt at din var det fnoller, så absolut ikke)

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 18-04-03 03:13

efter at jeg besøgte den omtalte side, så kommer der nu og da porno sider frem, når jeg klikker på tilfældige links. Jeg tror nok jeg har fjernet dette ved at sltte filerne i temperary internetfiles. Dette var mere hvis nogen ville få samme problem.

/Over and out

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 200 point
Dato : 18-04-03 03:45

Hej Monsen1234!

Jeg har Zonealarm Pro og jeg kunne ikke se billeder ved mine normale indstillinger.

Men når jeg ændrede instillinger i Zonealarm Pro til at acceptere alle cookies (cookiescontrol off) så kan jeg se billederne!

Så i Norton firewall skal du tillade alle cookies og hvis dette ikke er nok kan du give bestemte web-steder særlige tilladelser både i Norton Firewall og i Windows Explorer under >Funktioner > Internetindstillinger > Sikkerhed og der tilføje web-steder under "Websteder som du har tillid til" (får dermed flere rettigheder - men pas på) endvidere kan du også ændre indstillinger i Windows Explorer under >Funktioner > Internetindstillinger > Beskyttelse af personlige oplysninger ved generelt at flytte skyder nedad og tillade flere ting eller vælge "Rediger" så du derved får mulighed for at tilføje bestemte Web-steder der skal have alle rettigheder.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 18-04-03 04:25

Hej Fnoller.
Nedenstående kan du lige kigge på. Det er et gammelt sp. om dyresex, i gruppen seksualitet

Jeg har kommenteret det, omend nogen vil finde min holdning stødende.

http://www.kandu.dk/dk/spg/3052

Venlig hilsen
Ram2

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 18-04-03 18:34

Så lykkedes det ENDELIGT at logge på Kandu, så jeg kan få luft.
Allerførst til Bjarne_H tak for dit svar det var hvad jeg kunne bruge nu virker det hele igen.
Og så til Fnollepige: Jeg vil sandelig ikke noget på sidder der formidler sex mellem heste og mennesker, for det første er det en banner reklame på siden du har set, hvis du klikkede på linkene er det ganske almendelig sex der er på den side, jeg kan sku ikke gøre for at der er en hest på forsiden, når det ellers ikke kendetegner siden, men als bad mig om jeg ville sende adr. på en side der viste fejl og så blev det den , det kunne lige så godt have været en helt anden, f.eks. Socialdemokraternes side, så havde du vel beskyldt mig for at have DE interesser, for du kan jo bedømme en person på 8,3 sek.
Mit spørgsmål som handlede om at jeg ikke kunne se billeder blev fuldstændig drejet til at omhandle dyresex, og det er absolut ikke noget jeg har lyst til.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-04-03 13:23

Hej Monsen - jeg bedømmer ingen for det kan man IKKE på 8,3 sekund.
- det var ikke min mening at du specifikt skulle føle dig truffet over min udtalelse, kan forsikre dig for at det var ikke intentionen bag.
Det var sådan mere bredt at jeg undrede mig over sidens indhold.
Så beklager meget hvis jeg har fået det til, at se ud som du er til den slags.

___________________________________________________________________

ZeroXP, læser nu alligevel ..... det burde da være forbudt!!!! - "hvis ikke dyret tager skade" - ja det kan man jo så diskutere, men tak for svaret

____________________________________________________________________

Beklager iøvrigt at jeg først svarer nu, eller reagerer nu, men som Monsen er inde på, har Kandu været noget ustabil, og jeg prøvede igår at komme på men forgæves....

____________________________________________________________________

Hej Ram2 - tjekker lige den tråd du henviser til ..... God Påske allesammen

Karina

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 19-04-03 15:04

Hej Fnollerpige: Jeg er glad for at det ikke er mig du ville ramme, men at det var sidens indhold, for den forstår jeg heller ikke ( Dyr & mennesker) jeg blev lidt overrasket, for jeg har det indtryk at folk på kandu er fornuftige mennesker,og det kan også godt være at jeg overreagerede lidt, men jeg følte at jeg blev ramt.Men jeg er glad for at du svarede, så jeg ved at du ikke har stemplet mig som småpervers.

God påske Karina