/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
billig blæk og fotopapir
Fra : troldenesdhb
Vist : 2109 gange
500 point
Dato : 13-09-09 18:31

Jeg har før købt ved www.billigmedien.dk men de er ved at være dyre, og deres service er ved at være i bund...........

Nogle der kender et godt sted??

Blækkongen dur ikke, de er umulige ved reklamation, og deres papir er for dyrt.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-09 18:36
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-09-09 18:39

Hej med dig.
Ja jeg kender bare stedet ....

www.printerrefill.dk

Tip top service.Hurtig leverance og alt følger med. Rensevædske engangshandsker osv osv.

Bruger selv ALDRIG andet.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-09-09 18:39

Jeg tjekker nettet hvergang jeg skal til at bestille og hvor det ender med at blive afhænger af tilbuddet lige nu. Meld dig til eksempelvis til nyhedsbrevene de forskellige steder, så for du aktuelle tilbud i din mailboks og er fri for at surfe rundt efter den billigste pris

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-09-09 18:46

Hvad med www.nierle.dk ?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-09-09 18:56

tillægs spg

Hvad betyder Open Code i forbindelse med DVD -R

Premium
DVD-R 4.7GB 16xspeed open code white fullface printable bulk 100pcs

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 13-09-09 20:08

Jeg har lige været i Tyskland og på vej hjem var jeg inde hos billigmedien.dk som ligger lige i nærheden af Fleggaard.
Jeg købte et sæt farver (med chip) til min Canon 4500 for 120kr.
Patronerne suser lige på plads og Canon opfatter straks at der kom nye i.
Det er uoriginale farvepatroner men det virker fint.

Selve stedet er en lagerbygning med en lille disk................men jeg har ikke brug for forkromet betjening, når tingene er billige.

Så jeg er ganske tilfreds.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-09-09 20:54

Jeg ved ikke med papir, men blæk til min Pixma 5200 er billigst her, både oroginale og brugte med chip.
http://www.burnalot.dk/
Har forresten lige købt en "chipnulstiller" når jeg selv fylder, den virker perfekt.

Kommentar
Fra : sushjer

Dato : 13-09-09 21:54

Prøv Blækkongen, der handler vi patroner, Tomme CDer, CD æsker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-09-09 22:12

white fullface printable > hvid overflade der kan printes på med eks. en Canon 4500 som jeg har.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-09-09 05:53

Sushjer, .......... som jeg skriver i mit spg. jeg vil IKKE bruge blækkongen

Eyvind.......... nu er det jo Open Code jeg spørger til

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 14-09-09 08:26

Til Eyvind

Citat
Jeg købte et sæt farver (med chip) til min Canon 4500 for 120kr.

Jeg har lige været inde og kikke på billigmedien.dk
Efter hvad jeg kan se,koster blæk med chip til din printer (sæt)240,oo kr.
Det var ikke for at tjekke dig,men skal selv bruge til IP4300.
Venligst
vvdriver

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-09-09 08:51

Blækpatroner køber jeg hos Inkclub

Fotopapir der får du ikke billigere end ved at holde øje med hvonår Aldi har det hjemme og så være hurtig til at komme derhen, for det er hurtigt udsolgt.

De har et mærke der hedder Sihl, det bedste papir jeg har brugt til dato...også bedre end Canons eget til min Ip4300.

Sidst gav jeg 40 kroner pr pakke...enten 50 A4 ark eller 100 ark i 10 x 15

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-09-09 10:09

Ok - vvdriver
Men det er måske kun når man står der nede på lageret, at det er billigt.
http://peecee.dk/upload/view/191353
Læg mærke til at det er compatible blækpatroner med chip.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 14-09-09 10:34

Eyvind
Jeg har set din Faktura,det er billigt.
Jeg er i tyskland hvert 3 mdr.har noteret mig deres adresse.
Skal have en lager med hjem.
For tiden bruger jeg genopfyld fra diverse andre printer,men tre gange så skal den have nye patroner A-Z pris 90 dask.pr.stk.
tak for oplysningen
vvdriver

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-09-09 20:43

de er da stadig til 120
Compatible
Blækpatron MultiFarve/Sort med chip (erstatter PGI-5BK CLI-8BK/C/M/Y)
240,00 DKK
120,00 DKK

under tilbuds siden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-09-09 20:58

Ja ja - open code ved jeg ikke noget om. Men gætter på at den så kan afspilles alle steder. GÆT altså.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-10-09 08:23

Tak for svaret Eyvind.