/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
TAK
Fra : Stouenberg
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 13-09-09 16:48

- for at der blev ryddet op...
Ka' man håbe på, at det ikke gentager sig?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 13-09-09 16:52

Du kan da altid håbe på at det ikke gentager sig... men at tro på det en anden snak

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 16:53

Det kan man jo kun håbe på! Han gør jo alt hvad der står i hans magt for at genere og chikanere...

Men Kandu-teamet er da trods alt blevet lidt mere vaks ved havelågen efterhånden.

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-09-09 16:55

- ved godt, at det var et naivt spørgsmål Nordsted; men også tak til dig...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 17:02

Håbet er som bekendt lysegrønt, men desværre varer det sikkert ikke længe før narren er her igen de fik vist ikke alle bugernavne med, eller gjorde de?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-09 17:09

Ja 1000 tak

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 17:14

Citat
de fik vist ikke alle bugernavne med, eller gjorde de

Der var da vist i denne omgang kun webx

ellers har der jo på det seneste været: smiltilmig 01-09-2009, filurX 02-09-2009, tante-tut 02-09-2009, ja_nej 02-09-2009, webx 03-09-2009.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 17:17

Der bliver holdt øje med ham på Experten også:

Citat
Dine drillerier på kandu forgår jo oftest ved at du spammer med mange spørgsmål uden indhold som f.eks. i dag hvor man kan se her at du har stillet 30 spørgsmål uden indhold http://peecee.dk/upload/view/191190

Nu blev din profil webX på kandu så langt om længe blacklistet, og alle de viste spørgsmål annulleret, men vi ved også at du dukker op igen.

Jeg håber for dig at du er i stand til at opføre dig ordentlig her på eksperten - ellers er jeg sikker på at der bliver grebet ind over for dig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 17:22

Der var også oleboleabc, men han er også blacklistet mon der er flere?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-09 17:24

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=276105 der var engang, som alle eventyr begynder, mon denne får en lykkelig afslutning?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-09-09 17:31

Vi kan da have lov til at håbe...

Gad da nok vide hvad der foregår i hans hoved - hvis der da sker noget?
Han må jo have et kæmpe behov for at gøre opmærksom på sig selv hele tiden.