/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til peque...
Fra : Stouenberg
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 10-09-09 17:42

- for dine indlæg i http://www.kandu.dk/spg139756.aspx

- underligt at "hun?" ikke har "blacket" dig endnu...

PS: JomfruAne uden band:

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 60
- Annullerede 20
- Slettede 0
Ialt 82

- og 34 på blacklisten!!!, det er vel alle dem, der har sat ? ved hendes åndelige habitus. Eller mangel på samme...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-09-09 18:05

Citat
- og 34 på blacklisten!!!,

Ja,det må være en blandet fornøjelse,at færdes på Kandu,med sådan en liste i bagagen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-09 18:35

Ja - jeg husker da jeg blev blacket.....

Jeg kom til at sige SANDHEDEN

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-09-09 14:22

Hun er bims. Jeg røg på listen fordi der var et band jeg ikke røg på røven over. Min skygge kom på listen fordi jeg ikke "top-bedømte" et af hendes geniale tips. Eller også var det omvendt. Skide være med hende. Blacklist hende. Hun er simpelthen for dum at høre på.