/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
axelbjarne
Fra : Fijala
Vist : 980 gange
100 point
Dato : 08-09-09 17:42

Hej axelbjarne

Jeg har set du er hurtig til at smide tips o.lign. , men jeg må da også sige du er hurtig til at både lavet et spørgsmål og så selv finde svaret. Skulderklap til dig for godt svar

http://www.kandu.dk/spg139730.aspx

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-09-09 17:49

Sødt af Fijala at rose nybegynderen i Vista, axelbjarne. Jeg synes også, at det er flot, selv at kunne løse sine problemer .

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-09 00:44

Hvor er I flinke. Jeg mener dog, at Vista ligner XP meget, det er dog organiseret på en anden måde...jeg har med det samme, slået AUC fra - automatisk egenkontrol .

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-09-09 09:09

Ha ha, det var også kun godmodigt drilleri axelbjarne, for da jeg fik en mail om et nyt spørgsmål og lige ville tjekke, så havde selv svaret 3 gange og annuleret spørgsmålet og det hele var på kun 16 min.

Vista er ganske rigtig noget anderledes organiseret end XP, men der er stadigvæk mange kommandoer og lignende der er de samme, atr det så ikke lægger det samme sted i fil stierne er så noget helt andet. Men en god hjælp som man ligfe skal tvinge sig selv til at bruge ved Vista er Søgefunktionen. Den er jo lynhurtig, og i stedet for at sidde og klikke sig frem for at finde noget, så bare søg på det og hvis ellers det man har skrevet bare nogenlunde rammer så er den der jo med det samme.
Jeg har nu brugt Vista lige siden det kom frem og gør det både på job og her hjemme og jeg er ved at være rimelig dus med funktionerne. Øvelse gør jo mester som man siger. Men at bruge sørefunktionen er først kommet ind på rygraden indenfor det sidste år.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 09-09-09 09:10

Tak for svaret axelbjarne. Det var lige det der skulle til.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-09-09 09:12

Jeg er imponeret over din hurtighed

http://www.kandu.dk/spg139749.aspx

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-09-09 09:14

Et eksempel på søgefunktionen. Prøv at skrive - ko - (de første bogstaver i kommandopromt) i søgefeltet og straks er der forslag og der i blant er kommandopromt, så er det blot at klikke på den og du er i gang

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 09-09-09 10:48

Jeg har lånt 6 bøger om Vista på biblioteket...så jeg kommer langt omkring...men det er altid fint med tips og tricks til Vista...så selv tak....