/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Visning i Windows billedgaller
Fra : thokaj
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 07-09-09 14:34

Hvorfor vises mine billeder i Windows Billedgalleri og Windows Live Galleri ikke i fuld skærmstørrelse, men med en 4 cm hvid kant i højre og venstre side af skærmen.
Min pc er en HP bærbar med 17" skærm.
Har forgæves søgt efter mulige indstillinger, der kan løse problemet (vise diasshow i fuld skærmstørrelse).
Kan nogen hjælpe ?
På forhånd tak.
thokaj

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-09 16:00

Du bestemmer da selv hvilket program der skal være standard for billedfiler

At du får en hvid kant skyldes vel at billedet IKKE passer til skærmstørrelsen.....

Så det er for ikke at forvrænge det....

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 22-09-09 13:26

Prøv efter du har åbnet billedet og trykke på "F11".