/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ingen email's?
Fra : Cathcart
Vist : 434 gange
20 point
Dato : 04-09-09 23:39

Vil lige høre, om der er andre end mig, der ikke modtager emails fra de abonnementer, I deltager i, efter "ændringerne" i går her på kandu.

For at følge lidt med, skal jeg under Brugerservice "slå op" på Seneste indlæg.

Vh C

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 30 point
Dato : 04-09-09 23:45

Ingen mails siden i går aftes

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 05-09-09 00:35

Hej Olesen-50.

Nu har jeg skrevet en email til Kandu, for at "se" om der er en forklaring på problemet . Prøv at gøre det også .

Og jeg vil gerne høre fra andre, da jeg synes det er et træls problem .

Vh C

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:04

De manglende mails Kandu sikkert finde i din spam mappe heller22

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:05

Heller ingen Kandu mail her, sikke rolig her er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:05

Men du får sikkert nogen mail når Kandu mail serveren er oppe igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:06

Det hjælper ikke at skrive til Kandu teamet, deres mail server virker jo ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:07

Men måske har du sendt et brev med posten

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:08

Der er da Heller22 intet galt med at skulle klikke på Seneste 20, det har vi andre gjort i årevis og nøjes med at få mail fra nogle af de tråde hvor jeg deltager

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:10

I småsnakke trådene melder jeg mails fra, og andre spørgsmål med mange indlæg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:11

20-40 mails fra spørgsmål som jeg deltager i, er rigeligt set med mine øjne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:12

Læg din mail adresse her, så skal jeg nok sende dig nogle mails og måske er der en spamrobot som får fat i den også, så bliver mail boksen overfyldt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:13

Glæd dig til systemet virker igen, der kommer en 10-20 stykker bare herfra

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:16

Og lige en mere, jeg glemte at sige natnat

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-09-09 01:17

Øv jeg glemte fluens ben, så kan jeg lige så godt skrive et par ord mere, og så sende uden at få mails fra denne tråd

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 16:51

Hvor bliver du af Heller22 + de andre profiler du har? Er det kun hvis der kommer mails at du gider kommentere egne spørgsmål

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 06-09-09 16:57

Så så o.v.n. ikke drille

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 17:15

Jeg var lidt drillesyg den aften - indrømmet er du smidt ud siden du bruger din ekstra profil Klaudi?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-09 17:30

Næe fik lige lyst til at se om den duede endnu

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 06-09-09 17:36

Hej Olesen-50.

Der har åbenbart været en fejl i systemet. For nu virker det igen .

Ka du ha en god aften .

Vh C

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 06-09-09 17:36

Heller ingen e-mail til SmilTilmig ...

Måske på grund af en vis
Hr. Juul?
Min gode ven ....

**********************************************
smiltilmig, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af bentjuul, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.
************************************************

Godkendelse af svar
Fra : Cathcart

Dato : 06-09-09 17:37

. Tak for svaret Olesen-50.

Vh C

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 06-09-09 17:40

Det var da også et rigtigt godt svar !

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 06-09-09 17:43

OGSÅ I DEN GRAD .