/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PDF kopiere ind i word
Fra : lham
Vist : 1931 gange
100 point
Dato : 29-08-09 08:29

Sidder med en BBR meddelelse på skærmen i PDF ( tror jeg nok ) Den vil jeg have ind i et word dokument men kan ikke få den markeret så jeg kan bruge copy/paste. Hvordan gør man?

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 110 point
Dato : 29-08-09 08:32

Du kan ikke bruge copy/paste til den opgave!

Download en converter til det - http://www.hellopdf.com/download.php - Eller gør det online - http://www.pdftoword.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-08-09 08:43

eller tag et screendump og indsæt det som billede

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 29-08-09 08:50

WORD er stadi et program til en kontordame som skriver breve og derfor kan du ikke indsætte en pdf fil.

Bruf publisher, QuarkXpress eller InDesign, de kan importer næsten alle typer filer med billeder/logoer.

Endnu engang word er og bliver et program til KONTORMUSEN.

PS Du kan jo evt. lave pdf filen om til jpg som jeg mener word kan arbejde med, men kvaliteten bliver forringet.

hawaii7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-09 08:56

Bakker lige klaudis forklaring op....

Et screendump (eller alt+printscreen) af dokumentet/dokumenterne - indsæt i paint.

Ret/klip det fra der ikke skal med og gem påny.... - nu har du et jpeg billede af dokumentet i udmærket kvalitet....

Kommentar
Fra : lham

Dato : 29-08-09 08:57

Klaudi
mine færdigheder er på "kontormus" niveau så hvad er et screendump oh hvordan tar jeg det og sætter det ind i word som et billede ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-08-09 09:18

Som refi skriver

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-09 09:24

HUSK...

Inden du tager dette screendump skal HELE dokumentet (eller minimum 1 hel side) være SYNLIG på skærmen...

Tag dig ikke af du så måske ikke kan læse hvad der står - det bevarer sin skarphed også efter kopiering.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 30-08-09 00:40

stop nu lige en gang, hvis det bare er for at du vil skrive noget i din pdf fil så kan du jo skifte adobe reader ud med pdf-xchange, læs lige mit tip her: http://www.kandu.dk/Tip19815.aspx

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 01-09-09 07:24

Tak for svaret dogvillestar.
gemt den på egen Pc virker uden problemer