/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Søgning kommer med 2 samme fil
Fra : Surf
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 28-08-09 14:02

Når jeg vælger en mappe og søger i den. og ved at der kun er en fil af hver af navn i den mappe der og når jeg så skrive ordet i søgefelte, og søgning er færdig kommer den op med 2 af hver de filer der

Nogen der ved hvorfor den gøre det, det er vista jeg har

Og hvordan sørger jeg lige for at den ikke gøre det igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-09 14:04

Det må være nogen STORE mapper du har siden det er nødvændigt ligefrem at "søge" når du kender navnet....

De står "normalt" i alfabetisk rækkefølge....

Har mappen undermapper er det vel derfor den kommer 2 gange og vitterligt også findes 2 gange....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-08-09 14:17

Hvis refi har ret, så er der en ekstra god grund til, at holde en god orden i sine filer; opdele dem i kategorier og filetyper!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-09 17:05

Er det office filer - så er det måske backup filer grundet forkert nedlukning.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 28-08-09 17:53

Nej filer er xml filer fra SimCity Societies og fra stien Data\XMLDb\Game\Objects\BUILDINGS

og det er i selvet mappen BUILDINGS jeg søger, for der ved jeg at der kun er et fil af hver, men den kommer op med 2 af dem som der ikke skulle være

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-09 18:04

Tjek lige stierne på de to filer...

Den SAMME fil KAN IKKE ligge 2 gange i SAMME bibliotek - det er UMULIGT.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-08-09 01:53

Er du helt sikker på at du ikke på et tidspunkt har lavet backup af dokumenter? Og at du finder den alm. fil og den der ligger i en backup?