/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Beskyttelse af Macbook
Fra : Kortoververden
Vist : 1099 gange
500 point
Dato : 28-08-09 06:49

Er der nogen der kender til en form for "second skin" der beskytter computeren mod slag og ridser?

Det skal være en løsning der tillader, at man bruger computeren imens det er monteret, og jeg forestiller mig, at der findes noget i silicone eller plastic?

Jeg kan finde noget på nettet, som passer til "gamle" macbooks, men kan ikke finde noget til aluminiums modellen.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 28-08-09 07:44
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-08-09 08:00

Den er glimrende, men beskytter KUN mod ridser, det skulel gerne være en smule mere robust

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-09 09:45

Find noget andet end computeren at afreagere på

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-08-09 15:39

http://www.danimport.dk/visvalgte.php?Id=1645
Er det noget i denne retning du mener ??

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-08-09 16:03

Nej ikke rigtig.

Det jeg søger skal være istedet for en sleeve, således at jeg kan have min macbook med i en taske uden, at den bliver ridset

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-08-09 16:05
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-08-09 17:52

Nej, sådan en har jeg, det er et alternativ til en sleeve jeg mangler.

En form for beskyttelse der gør at den ikke bliver ridset i tasken, og hor jeg ikke behøver poakke den ud før brug.

Ligesom de silicone skins man kan få til forskellige game controllers som eksempelvis til Wii

http://www.amazon.com/Silicone-Nintendo-Remote-Nunchuk-accessories/dp/B000M57N8A

Accepteret svar
Fra : mnyboh

Modtaget 500 point
Dato : 13-09-09 11:04

Jeg tror det nærmeste, du kommer på, de silicone skins, du henviser til er Macally Bookshell Cover:

http://www.macally.com/en/product/ArticleShow.asp?ArticleID=177

Den beskytter naturligvis kun det ydre, men sammen med bruger Buch78 forslag, må du have det, du søger.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-09-09 11:25

Ja, den er perfekt, men den passer ikke til aluminiums modellen

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-09-09 11:29

Tak for svaret mnyboh.

Lidt søgning på siden gav svaret, den er lige i vinkel

Kommentar
Fra : mnyboh

Dato : 15-09-09 21:20

Alletiders, glad for at kunne hjælpe