/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
A3 ?
Fra : food_life
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 16-04-03 09:40

Hvordan skriver man et A3 dokument i word ? Jeg bruger XP!

Kommentar
Fra : dorit

Dato : 16-04-03 09:47

Jeg bruger Windows 2000, men mon ikke det er nogenlunde det samme. Først skal du vælge en printer, der kan skrive ud på A3. Derefter vælger du Sideopsætning og vælger Papirstørrelse A3.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 16-04-03 09:49

Hej food_life

Lige nu sidder jeg bag en engelsk version, men mon ikke du kan klare stien a'li'veller

Page Setup -> Paper Size -> Executive her indskriver du så størrelsen på en A3 side (297*420)

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 16-04-03 11:26

Mit problem er at min printer ikke kan skrive til A3, derfor har jeg ikke A3 muligheden. Jeg skal skrive til en fil til at sende videre til trykning?

MVH

Kommentar
Fra : dorit

Dato : 16-04-03 11:55

Så gør du bare som Søren skriver, vælg Executive eller Brugerdefineret, og skriv selv størrelsen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-04-03 15:49

Hvis du skal kunne lave et dokument i A3 skal du installere en printer som kan.
Under installationen vælger du nej til standard og nej til udskriv testside.
Nu kan du vælge A3 printeren og lade som om du har den. Hvis den ikke vil "være" i dokumentet laver du bare en print to fil på en diskette så har den gemt printer - koblingen.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 16-04-03 15:51

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-04-03 16:04

Sorry "en fil til at sende videre til trykning" den så jeg ikke.
Emesen.