/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hamp - Hash
Fra : Caaasper
Vist : 3360 gange
275 point
Dato : 20-08-09 13:56

- hej.
vil høre når man har hampeplanten, hvad skal man så gøre med den, får at få det til hash?
har læst på internettet, men nu prøver jeg at spørger her.
hvad gør man?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-08-09 13:58

Den skal tørres stille og roligt og så er den til at ryge.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-08-09 14:01

Spørg eksperten Molo - og vil du vide noget om FF, så kan han osse hjælpe dig med det. Han er faktisk ekspert i alt det kan bumle hjernen i stykker....det høres tydeligt LOOOL

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:01

så skal man bare plukke bladene og så tørre dem, og ikke andet?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-08-09 14:06

Ja og du kan også bruge de helt friske skud.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:07

hvordan laver man så de der hash klumper?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-08-09 14:07

Nååå kære Granner. Gir du nu undervisning til ungdommen om rusmidler...Det troede jeg ikke en pæn ældre dame gav sig af med

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-08-09 14:08

Det kommer an på.....

For hvis det er en foderhamp Cannabis Sativa (ligner "de ægte" til forveksling), får du ikke noget ud af det.

Hampfrø kan købes i enhver dyrehandel eller foderstof for ca 20,- /kilo, og der kommer nogen store flotte planter ud af det.
Men kan ikke bruges til andet end dyrefoder.

http://da.wikipedia.org/wiki/Almindelig_Hamp

Du skal ha' den ægte "hashplante" Cannabis indica

http://da.wikipedia.org/wiki/Cannabis

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-08-09 14:08

Det er så nemt at finde det på nettet. Selv har jeg aldrig prøvet at ryge det.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-08-09 14:09

Dova altså...Nu er jeg forarget

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-08-09 14:10

HWAD Granner?????...Kan du så komme igang og få det prøvet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-08-09 14:12

Åh jeg er bare så kedelig, jeg drikker ikke og jeg ryger heller ikke.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:17

jeg har planterne, fra fuglefoder, hampefrø, og de frø er blevet noget fine, store planter på 40-50 cm høje. kan det bruges, og hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-08-09 14:18

Uha uha. Hvis det er rigtigt, at summen af ens laster (lyster) er konstant, så kan man jo gøre sig nogle tanker om hvad du så går og laver, når du hverken ryger eller drikker LOOOL

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-08-09 14:20

Caasper...der skal nok komme en ekspert og guide dig professionelt videre, så du ikke risikerer at blive alt for kvik...det ville jo være en skam

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-08-09 14:23

De frø til fuglefrø der vokser op kan ikke ryges, du kan risikere at blive dårlig. Du skal bruge de rigtige hampfrø, og de kan ikke bare købes, du skal kende nogen der har planten.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:24

jeg har da røget det?
og nogle venner har lavet hash ud af det, og solgt det,
så det kan man da?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-08-09 14:31

Citat
Caaasper

Dato : 20-08-09 14:24

--------------------------------------------------------------------------------
jeg har da røget det?
og nogle venner har lavet hash ud af det, og solgt det,
så det kan man da?

Hvorfor spørger du så ikke dine venner

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:33

har min bror gjort, men forvirrende, men nogen der ville svare?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 14:34

Nå du har da ikke mistet hele hjernen endnu, når du kan finde ud af at blackliste Krummen. Men fortsæt du bare dit hashmisbrug og din pushervirksomhed, så andre kan blive lige så dumme. Det er træls at være intellektuelt alene Baj Baj hashhjerne

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:36

kan folk ikke bare svarer på det man spørg om?!
hvorfor er det så svært?
og hvis man ikke kan svare på det,
så lad vær med at skriv?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 14:37

Leg du hellere med dine legoklodser og din lille helikopter nogle år endnu. Det har du bedre af og så blir din mor glad

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-08-09 14:38

Hvis du er så ubegavet, at du ikke kan finde det du spør om ude på nettet....så nap legoklodserne....De er mere alderssvarende

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:45

nogen seriøse svar?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-08-09 14:53

Citat
jeg har planterne, fra fuglefoder, hampefrø, og de frø er blevet noget fine, store planter på 40-50 cm høje. kan det bruges, og hvad skal jeg gøre

Nej, det kan du ikke.
Det var jo det jeg skrev til dig længere oppe i tråden.

Det er foderhamp, og hvis I har fået nogen virkning af at ryge det, så er det altså kun fordi I tror det virker

Du er da heller ikke så naiv, at du tror det ville være lovligt at sælge sådan nogen frø i enhver butik, såfremt det var de ægte hashplanter der kommer ud af det

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:57

jeg har så bare fået af vide at det er de planter man laver hash af...
og har været på christiania, og der siger de også at man kan lave hash ud af de frø, og de planter,
og det gør nogen af dem også...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-09 14:57

Citat
Du er da heller ikke så naiv,

Åh jo - de findes

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 14:58

hvad findes?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-09 15:12

Folk så "naive" som dig....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-08-09 15:54

Hvis Du bor op af en politistation så smid kapslerne på havegrillen og inviter betjentene til party.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-08-09 18:02

Det du skal gøre er at fryse de tørrede topskud, Så skal du bruge 2 plast spande som du skal lægge et meget fint silke net imellem de spande,Så tager du de frosne topskud som du deler i mindre stykker, de lægger du i det ene spand, så sætter du de 2 spand sammen med silke nettet i mellem,og ryster og ryster hårdt. Efter en stund vil du se at pollen lægger sig på væggene i det andre spand. Den pollen er hash. Mange laver en presse der de presser hashen til plader.
alimak

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-08-09 18:44

Pokker til arbejde.

Så vil jeg sg hellere åbne et par flaske humle

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 20-08-09 22:57

tak alimak
endelig en der kan finde ud af og svare ordentlig på det man spørg om

Kommentar
Fra : McBobo