/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
rejse med marcopolo til Kina
Fra : ladegard
Vist : 1109 gange
100 point
Dato : 20-08-09 09:17

Er der nogen, der har erfaring med at rejse med Marcopolo til Kina, fx den store rundrejse i Kina. Og hvem var med som rejseleder?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-09 09:49

Ifølge deres eget udsagn er der DANSK rejseleder....

http://www.marcopolo.dk/php/rejser/grupper.php?kal=1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-09 09:51

Erfaring - Nej

Men da MarcoPolo er ejet/en del af TUI er der næppe de store problemer...

Accepteret svar
Fra : svensven

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-09 07:18

Har været i Kina med dem to gange dog ikke den store rundtur. Der er Dansk rejseleder med der taler kinesisk og så benytter man lokale tour guider til byture, rundture mm.

Kommentar
Fra : anja5

Dato : 23-08-09 13:15

MarcoPolo er velanset paa fjernrejser. De har vaeret paa markedet i mange aar, og du kan praktisk talt ikke finde kritik af dem. Der boer ikke vaere problemer at rejse med dem.

Godkendelse af svar
Fra : ladegard

Dato : 26-08-09 12:19

Tak for svaret svensven.
Det var fint at høre om dine erfaringer. Vi har bestilt rejsen og skal rejse i september. Det glæder vi os til.

Kommentar
Fra : svensven

Dato : 27-08-09 09:30

Rigtig god tur. I kan godt glæde jer. Kina er fantastisk land at rejse i og i kan forvente mange spændende oplevelser og Marco Polo er et tip top rejseburo med tjek på tingene.

MVH svensven