/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
rellom ang. http://www.kandu.dk/dk/spg/1~
Fra : solgaard
Vist : 474 gange
500 point
Dato : 15-04-03 18:45

hej rellom tusind tak for hjælpen i http://www.kandu.dk/dk/spg/13901

det var jo ikke meningen at smalltalk skulle bruges til spørgsmål så jeg synes lige at jeg ville belønne din hjælp her..!

tak for din hjælp..! den er meget værdsat.!

Mvh

Solgaard

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 510 point
Dato : 15-04-03 18:58

Selv tak, Solgaard.
Men det var altså ikke meningen, at jeg skulle have point for det.
Så lad os sige, at nu skylder jeg dig en større håndfuld gratis svar i kategorien "Smalltalk".
Jeg skal derfor ikke have point for den slags fremover.

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 15-04-03 19:02

det kan vi godt sige

Men jeg ville alligevel gerne vise min værdsættelse på dit svar og dette er jo næsten den eneste måde

tusind tak for hjælpen rellom

tolker dit svar som ved mindre problemer må jeg gerne spørge - dermed ikke sagt at du skal sidde og kigge efter i smalltalk hele tiden

Mvh

Solgaard som takker mange gange.!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-04-03 19:16

Dejligt at høre, at du har haft så stor glæde af mit svar, Solgard.
Du må spørge om alt det, du vil, så længe det bare ender med at blive DIN opgave - og ikke min.
Vær blot opmærksom på, at jeg langtfra sidder ved computeren hele tiden, så du kan godt komme til at vente
et par timer med svaret.
Men svar skal du nok få.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-04-03 19:38

det er helt i orden rellom TAK..!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-04-03 19:39

Har du iøvrigt alle de bøger, du skal bruge?
Ellers skal du huske at komme på biblioteket i morgen.
For påskelørdag har alle folkebiblioteker mig bekendt lukket.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-04-03 19:45

ja jeg har en del:

danmark besat og befriet
samarbejde og modstand under besættelsen
redningen i danmark
dengang i theresienstadt
besættelsestiden historie
danmark under besættelsen bind III
danmark og de jødiske flygtninge
flugten til sverige

det skulle vidst dække emnet

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-04-03 19:46

glemte lige en

besættelsestid og frihedskamp 1940-45

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-04-03 20:11

Hvor megen tid har du? Hvis du ikke er alt for presset, vil jeg anbefale flg. bog:
"Danmark i Hitlers hånd, udgivet af Siegfried Matlok".
Her får du den tyske rigsbefuldmægtige Werner von Bests egen beretning om spørgsmålet.
Du kan jo altid låne bogen - og så droppe den, hvis det viser sig, at du ikke har tid.
Det er noget af en moppedreng, men så kan du evt. vælge det ud, der har særlig relevans for
din problemstilling - og springe resten over.
Vær blot opmærksom på, at der selvfølgelig er tale om en meget subjektiv fremstilling.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-04-03 20:13

rigsbefuldmægtige = rigsbefuldmægtigede

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-04-03 23:15

det lyder da i hvert fald som en god bog..!
jeg har ind til på fredag kl. 11:45

så måske jeg kunne nå at kigge lidt i den

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-04-03 23:27

Mener du førstkommende fredag - altså langfredag?
I så fald har du mere travlt, end jeg regnede med,
og så synes jeg ikke, du skal låne flere bøger.
Dem du allerede har, dækker jo også emnet udmærket.

Jeg har iøvrigt kopieret hele dette spørgsmål over her: http://www.kandu.dk/dk/spg/13901

Så jeg synes, vi skal fortsætte med din historieopgave i smalltalk-afdelingen.
På den måde har andre også mulighed for at give deres besyv med.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 15-04-03 23:30

ja det er denne fredag så ja jeg har faktisk rimelig travlt..!

ja det synes jeg også at vi skal det er en god idé

jeg har set at du har lagt det over og det er selvfølgelig helt i orden

så lukker vi her