/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Priser på Cypern
Fra : Sorenk
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 19-08-09 16:13

Hej. vi skal til cypern-aya napa-hotel callisto næste år, rejsen er incl halv pension, dvs vi skal betale for drikkelse til alle måltider, middagsmad, is drinks øl ved poll osv.. For 3400kr kan vi få all inclusive til 4 pers ( 2 voksne og 2 teenage børn ) har hørt at det er pænt dyrt på Cypern at gå ud og spise. nogen der har erfaringer fra lign, godt eller skidt??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-08-09 19:47

Priserne er dog ikke så høje som i Danmark.

De lokale restauranter i byerne , hvor der er en rimelig konkurrence er ikke dyre. Regn med ca 100 kr pr person til middag med drikkevarer.
Men de kedelige afsides feriehoteller, med den ikke særlig spændende mad har normalt højere priser.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-08-09 04:11

Det er godt nok mange år siden jeg har været i Grækenland (Rhodos), men hvis det er som dengang er det godt og til at betale.
Dog ved jeg ikke om der forskel på den tyrkiske og græske del af Cypern.

Annuller spørgsmålet
Fra : Sorenk

Dato : 23-08-09 09:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål